Hiç bir aktivitede tüm riskler sıfıra indirilemiyor. Böyle olsaydı büyük ve ciddi firmalarda hiç iş kazası olmazdı. Neticede amaç riskleri minimuma indirmek.
LPG kullanımını teşvik eden Avrupa ülkeleri de, standartlar çerçevesinde bu işin yolunu açıyor. Önemliolan riski en aza indirecek doğru uygulamaların yapılmasını sağlamak.
Darbelerde bakır borunun kırılma ihtimali var tabii. Bernzin borusu da aynı şekilde kırılabiliyor ve kaza anında çok muhtemel bir elektrik kontağı ile hemen alev alıyor. Benzin sebebiyle yanan araç sayısının çok daha fazla olduüğuna inanıyorum ama söylediğim gibi bu haber olmuyor.
BBen güvenlik sebebiyle, darbelere çok daha dayanıklı olan ve istenilen güzergahtan rahatlıkla döşenebilen, elastik olması sebebiyle vibrasyonlarda da zarar görmeyen ve Avrupada kullanılan termoplastik LPG borusunu öneriyorum zaten.