hus55
Zirve
selam arkadaslar. ingiltere, avrupa ve amerikada en cok tartisilan konu bu olsa gerek.
fabrika lastik olcusunun disina cikmak buyuk avantaj, ama bilincsizce yapilinca cok buyuk sorunlar aciyor.
en onemlisi araclarimizin gucunu artirmak icin dunya parasi harcarken yanlis lastik bir anda arac tork'unu olduruyor!!
asagidaki liink cok basit yardimcidir aracinizin uzerindeki standart disinda olan lastik tamam mi degil mi.
"rolling radius, yani tam bir donus yapmis bir lastigin kat ettigi mesafe cm veya " olarak.
eger bu konu hakkinda bilgi varsa daha onceden yuklenmis, affedin..!
http://www.1010tires.com/tiresizecalculator.asp
fabrika lastik olcusunun disina cikmak buyuk avantaj, ama bilincsizce yapilinca cok buyuk sorunlar aciyor.
en onemlisi araclarimizin gucunu artirmak icin dunya parasi harcarken yanlis lastik bir anda arac tork'unu olduruyor!!
asagidaki liink cok basit yardimcidir aracinizin uzerindeki standart disinda olan lastik tamam mi degil mi.
"rolling radius, yani tam bir donus yapmis bir lastigin kat ettigi mesafe cm veya " olarak.
eger bu konu hakkinda bilgi varsa daha onceden yuklenmis, affedin..!
http://www.1010tires.com/tiresizecalculator.asp