marka fanatikliği gibi olmasın ama HILUX dünyada kendini ispat etmiş bi pıck up...
gerisi gercekten teferruat
bknz...BBC hılux
saygılarla ve ayrıca kimse alınmasın gücenmesin
bana göre en iyi rakiplerinden çok daha az yakan çok daha uzun ömürlü bakım aralığı en az 30bim kmde bir olan ,
uzun yolda sedan kadar konforlu 2 ton kasada banamısın demeyen ön ve arkada kilitli diferansiye bulunan fiyatı 50binden fazla olmayan diz hava yastığ dahil 8 havayastığı olan ı esp kör nokta uyarı sistemi kendi kendine parkedebilen 4 bölgeli kliması ısıtmalı soğutmalı elektirli masaj yapan koltukları ı olan pickuptır ;D . varmı böyle bir pickup! yok onun için yukardakilerden hiçbiri en iyi değil.sizin tercihlerinize en uygun olandır bu o pickupı en iyi yapmaz .
başlık şu şekilde olmalı size en uygun pickup hangisidir neden tercih ettiniz edersiniz.
şirkete araç alıcak arakadaş tabiki ucuz bakım maliyeti ucuz fiyat yakıt gibi konulara eğilecek. donanım konfor arazi kabiliyeti arkada ki yolcular için havayastığı yeterli dizx mesafesi ile ilgilenmiyecek ona ne nasılsa kendisi kullanmayacak.işçiler kullanıcak.
belki bu soruya farklı cevap verdim önce ancak ülkemizde satışta olan modeller arasında kıyaslama yaparsanız ve beklentilerinizi üst seviytede tutarsanız tek cevabı var o da mitsubishi l200...ben kendimden örnek vereyim,istediğim otomatik vitesti l200 de tiptronic seçenekli var hiluxde alınca motor 3.0 oluyor vergisi de çok abartı oluyor hiluxu eledim,kesinlikle esp istedim sadece l200 de var,performans istedim en güçlüsü l 200,yakıtı uygun hiç bir araçda olmayan kuru zeminlerde bile 4 çekerde kullanabileceğiniz arazi vitesi sistemi ...
Ama hiçbirinde Ssangda olan 4 lastik disk fren yok
Bağımsız amortisorlu arka dingil yok ssang hariç hepsi kamyon gibidir sadece ssang c sınıfı araçlarda bulunan 5 noktadan bagli amortisorlu arka dingile sahiptir ... Cogu binek aracdanda konforludur ve suratlidir
6 ileri triptonik sadece Ssangda var 200 km ile giderken devir 3400 e gelir ...
Mitsu da deneyin bakalım 200 km ye zaten çıkmaz devir kaça geliyor ...
Ama hiçbirinde Ssangda olan 4 lastik disk fren yok
Bağımsız amortisorlu arka dingil yok ssang hariç hepsi kamyon gibidir sadece ssang c sınıfı araçlarda bulunan 5 noktadan bagli amortisorlu arka dingile sahiptir ... Cogu binek aracdanda konforludur ve suratlidir
6 ileri triptonik sadece Ssangda var 200 km ile giderken devir 3400 e gelir ...
Mitsu da deneyin bakalım 200 km ye zaten çıkmaz devir kaça geliyor ...
Ama hiçbirinde Ssangda olan 4 lastik disk fren yok
Bağımsız amortisorlu arka dingil yok ssang hariç hepsi kamyon gibidir sadece ssang c sınıfı araçlarda bulunan 5 noktadan bagli amortisorlu arka dingile sahiptir ... Cogu binek aracdanda konforludur ve suratlidir
6 ileri triptonik sadece Ssangda var 200 km ile giderken devir 3400 e gelir ...
Mitsu da deneyin bakalım 200 km ye zaten çıkmaz devir kaça geliyor ...
200 km sürat ne demek siz ne yapıyorsunuz biz pick-up tan bahsediyoruz benim araç 145 km üzerine çıkmaz zaten ama 145 le giderkende 2 tane ssangyong götürürüm herhalde
Ama hiçbirinde Ssangda olan 4 lastik disk fren yok
Bağımsız amortisorlu arka dingil yok ssang hariç hepsi kamyon gibidir sadece ssang c sınıfı araçlarda bulunan 5 noktadan bagli amortisorlu arka dingile sahiptir ... Cogu binek aracdanda konforludur ve suratlidir
6 ileri triptonik sadece Ssangda var 200 km ile giderken devir 3400 e gelir ...
Mitsu da deneyin bakalım 200 km ye zaten çıkmaz devir kaça geliyor ...
Ayrıca insan neden pick-up'la 200 yapar onuda anlamak mümkün değil. Allah sizi ve yakınlarınızı kazalardan belalardan korusun. Hız yapmak istiyorsanız bence başka araçlar seçin, gerçi o kadar hızı yapmayıverin daha iyi bence. Saygılar.
En çok oy alan iki aracı kapıştırmışlar
l200 daha rahat gibi görünüyor ancak hilüx'ü süren sürücü tam bir mal. Özellikle ikinci kısımda l200'ün sürücüsünün direksiyon manevralarıyla nasıl takılmadan rahatça geçtiğini görebilirsiniz. Hilüx bütün engellerde pilotajla değil gücüyle ve teknolojisiyle geçiyor.
http://www.youtube.com/watch?v=quS0mm2hT1s&feature=related