turgut68
Kamp I
- Mesajlar
- 142
- Tepkime Puanı
- 8
Ynt: Duster'ımı Yükseltme Maceram
Hayır, parça konulmuyor. Amortisörün alt tablası (helezonun altının bastığı sac) zaten orjinalde de kaynaklı, araç krikodayken taşla kaynak zayıflatılıp kesiliyor ve ne kadar isteniyorsa o kadar yukarı tekrar kaynaklanıp boyanıyor. İşlem basit sayılır. Şimdiye kadar en ufak bir sorun olmadı. Tabii ki işi bilen, usta kişinin elinden çıkması gerek.
Helezon ile üst tabla arasına lastik takoz konulması da uygulanabilecek başka bir yöntem. Ancak o zaman amortisör pistonunun çalışma aralığı biraz değişiyor.
Yine de imkanlar elveriyorsa en profesyonelce olanı kendi yükseltme kitini kullanmak.
Hangi şekilde olursa olsun Duster'da 4 cm'den fazla yükseltme yapılmamalı, yoksa aks gerginliği aşırı artar ve virajlarda ses yapabilir, çabuk yıpranabilir. Benimkinde herhangi bir sorun yok.
AL1820' Alıntı:kesip parça konulup tekrarmı kaynatılıyor, sağlıklı oluyormu? herhangib ir kırılma vs yaşanmazmı?
maaliyeti nedir?
Hayır, parça konulmuyor. Amortisörün alt tablası (helezonun altının bastığı sac) zaten orjinalde de kaynaklı, araç krikodayken taşla kaynak zayıflatılıp kesiliyor ve ne kadar isteniyorsa o kadar yukarı tekrar kaynaklanıp boyanıyor. İşlem basit sayılır. Şimdiye kadar en ufak bir sorun olmadı. Tabii ki işi bilen, usta kişinin elinden çıkması gerek.
Helezon ile üst tabla arasına lastik takoz konulması da uygulanabilecek başka bir yöntem. Ancak o zaman amortisör pistonunun çalışma aralığı biraz değişiyor.
Yine de imkanlar elveriyorsa en profesyonelce olanı kendi yükseltme kitini kullanmak.
Hangi şekilde olursa olsun Duster'da 4 cm'den fazla yükseltme yapılmamalı, yoksa aks gerginliği aşırı artar ve virajlarda ses yapabilir, çabuk yıpranabilir. Benimkinde herhangi bir sorun yok.

