Bu resimleri görünce 20 yaşındaki Bozeşek bana daha kaliteli gelmeye başladı gözüme. Biraz iç taraflara izolasyon bir de boya yapar bizim ufakliga kullansın diye veririz.
Arkadaşlar 2inch yükseltme kiti tavsiyesi; ve konforu hakkında bilgisi olan var mı?
Normal yaylara get koymak mı yoksa ön arka komple helezon değişimi tavsiyesini mi önerirsiniz?
ben standart yayları terrafirma 2 inç ile değiştirdim,
discovery nin olması gereken yüksekliği bence.
esneme yada yumuşaklık orjinalden biraz daha sert oldu sanırım ama çok dert etmedim açıkcası.
abi,
o konumlandırıcıyı biz söktük,perçinlidir kendileri,perçinlerinden matkapla patlattık.,içini balata spreyi ve uygun kimyasallarla temizledik.,sonra hazır el atmışken vites telinide değiştirdik.
.daha sonra yerine taktık ve lanet klima tahliye hortumumu ne meretse onu basit bir hortumla 3-5 cm uzattık ve mevzu kapandı...
abi,
o konumlandırıcıyı biz söktük,perçinlidir kendileri,perçinlerinden matkapla patlattık.,içini balata spreyi ve uygun kimyasallarla temizledik.,sonra hazır el atmışken vites telinide değiştirdik.
.daha sonra yerine taktık ve lanet klima tahliye hortumumu ne meretse onu basit bir hortumla 3-5 cm uzattık ve mevzu kapandı...
Benim pozisyon müşürümde bi sıkıntı yok erdinç, orda başka bi arkadaşın sıkıntısını konuşuyoduk...
Hortum la ilgili söylediğim şey müşürü sağlama almakla ilgiliydi
Sıradan bi hortum takıp ,çıktımı , yerindemi değilmi şüphe duyacağıma daha kalıcı sağlam bi yöntem arıyorum aceleside yok zaten klima sezonu bitti artık
Peki bu orta kilit devreye sokulduğunda, belli bir km ye kadar çıkma, H ve L de kullanma , ,asfaltta kulllanmama, sürekli kullanmama vs. sakıncalı kuralları varmı?
troyexplorer, orta kilit dikkatli kullanılması gereken bir eylem içerir, arazi şanzımanı kuralları geçerlidir.
pozisyon olarak: ortaya aldıktan sonra, sağ geri çekilirse H (dif. kilitsiz), sağ ileri L (dif. kilitsiz), sol ileri L diff kilitli, sol geri H diff kilitli olur.
- Orta Dif. kilidini düz ve sağlam yolda kesinlikle kullanmayın.
- Sadece aracın patinaja meyilli olduğu koşullarda kullanılmalıdır. Yokuş inişlerinde ( Özellikle 40 derece ve üzeri dik eğimler, orta dif. kilit ciddi sıkıntı yaratabilir) , özellikle virajlı inişlerde kesinlikle kullanılmamalıdır.
Orta kilit arazi şanzumanı üstünde mantıken yarıya düşen ön gücü eşitliyor, neden dönerken falan sorun olsunki dört lastiği birbirine kitlemiyor sonuçta
Dönerken sıkıntı çıkması için ön ve arka kilitte olması gerekir
Ön ve arka aksların lastikleri birbirinden bağımsız
Bakın bu bizim aracın sunroof oluğu ...
Contadan su sızıp ön tarafda o büyük deliğin oraya su aksa o delikten içeriye akmadan, sağ ve sol ön köşeye nasıl gelecek su
Veya yağmurda aracın bi tarafa yatık park edildiğini düşünün, mesela sola yatık sağ taraftan conta su sızdırıyor diyelim , suyun hepsi sağ ön tahliyeden akmaz , bi kısmıda sol tahliyeye yönlenir ve ortadaki büyük delikten direk içeri girer ...
Conta su sızdırıyorsa hiç şansı yok bu sunroof sistemi içeriye su alır
O öndeki büyük delikten montajta kırmızı plastik tapa gibi bişey dışarı çıkıyor , kapatılamaz yani...
Acaba o kırmızı şeyin etrafında contamı var onu söküp bakmadan anlamak zor ama sanmıyorum
Ama etrafına sikayla bi set yapıştırılabilir
Bunu neden düşünmemişler enterasan...
Conta sittim sene su kaçırmaz mı oldular acaba , ozaman neden tahliye deliği koydun önlere