Arazi şanzımanı için np205 bizi sıkıntıya sokmaya başladı.. Arka şaft çıkışının ortadan olması, disconun sola 31 cmcm kayık olması arka şaft açısı için iyi olmadı. Bu yüzden şu aşamada disconun orjinal arazi şanzımanını adapte etmeye çalışacağım. Bildiğiniz gibi landlarda arazi şanzımanına bağlı orta diferansiyel ve el freni tamburuda bulunuyor. Yani devamlı 4 çeker ve önü arkaya bağlamak için kilit sistemi de olacak şanzıman olursa eğer..
Bugün arazi şanzımanını aldım. 1.22 dişli ile. ama şuanda üzerinde 1.667 var. kamalı milide aldım ama kalınlığı tutmadı. o yüzden yeni mil yaptırıyorum. Cumartesi flanş ve mil hazır olacakmış..
Abi seni biri durdurması lazım evli falan degilmisin yenge kızmıyormu bee Hep sanayide takılıyon gibi gelmeye basladı artık
Şaka bir yana eline saglık abi projelere devam insAllah F 250 yi babamla takip ediyoruz hastası idi zaten F 250 nin aksamları eve gelip ''Aç lan şunu bi bakayım acuk varmı bir gelişme nasıl oluyor '' diyor He abi msn de bekliyorum bi ara gelde birkaç sormak istediklerim engin tecrübelerinden yararlanmak istiyorum
Abi seni biri durdurması lazım evli falan degilmisin yenge kızmıyormu bee Hep sanayide takılıyon gibi gelmeye basladı artık
Şaka bir yana eline saglık abi projelere devam insAllah F 250 yi babamla takip ediyoruz hastası idi zaten F 250 nin aksamları eve gelip ''Aç lan şunu bi bakayım acuk varmı bir gelişme nasıl oluyor '' diyor He abi msn de bekliyorum bi ara gelde birkaç sormak istediklerim engin tecrübelerinden yararlanmak istiyorum
neyse .. 2,5 inç yükseltme kiti ve alt takımın bütün burçları geldi. Bayram ertesi devam ediyoruz. Ön ızgara 15 ekim e gelecekti. gemi gelmemiş henüz. bir ay gecikecek gibi..