Yaklaşık 6 ay önce 93 vitara jlx 3K hardtop aracımla yaklaşık 200 km yol yaptıktan sonra Mola verdim. Daha sonra aracın başına geldiğimde aracın altında taze akmış yağ gördüm. Kaputu kaldırdığımda yağın direksiyon hidrolik kutusunun en altından geldiğini gördüm. Gece olduğu için yola devam ettim . 50-60 km sonra benziklike durup direksiyonu bir kaç defa tam tur yaptığımda biraz sıkılık farkeetim ve çokta anlamadığım halde bir çalışanın tavsiyesiyle ATF kırmızı hidrolik yağı alarak üstte bulunan hazneden boşalttık. Bu arada hazne doldu ambalaj yarıya indi. Şu anda her parkımda birkaç damla yağ eksiliyor.Bir daha o kadar yoğun yağda boşalmadı. 6 atydır Bagajda yedek yağla geziyorum.3-5 günde bir atf ekliyorum. ayda neredeyse 1 lt gidiyor. Çevreyi kirlettiğim için dahada çok üzülüyorum ama bütçe meselesi işte. yaptıramadım. vizeden bu şekilde geçmez diye vizeyide yaptırmadım . tamir takımıyla filan olur diye düşünüyordum ama bizim ihtiyarın doktoru tornadan bahsetti kafam karıştı. korktum . Zaten doktor sevmiyor bizim ihtiyarı.. tam 4 yıl oldu sadece yağını tuzunu değiştirip gönderiyor beni. araç dediğin bozulur sahibinin eli biraz yağa değer bizimde cebimiz biraz para görür diye takılıyor bana.. araç orjinal 152000 kmde. Sizce bu yağ nicin akar. Sebepleri konusunda fikirlerinizi alabilirmiyim?
Resimlerdede gördüğünüz gibi yağ haznesinde ve boruda çatlak patlak yok. yağ kutunun en altından akıyor. hatta alt takımın fotosunda gördüğünüz gibi damlatıyor. umarım canımı çok acıtmaz
Resimlerdede gördüğünüz gibi yağ haznesinde ve boruda çatlak patlak yok. yağ kutunun en altından akıyor. hatta alt takımın fotosunda gördüğünüz gibi damlatıyor. umarım canımı çok acıtmaz