Ürünü iade etme imkanım vardı ama ben bunu monte edecek ustam ile ptesi günü için randevulaşmıştım...Bu nedenle iade edip yenisinin peşinde zaman kaybetmek istemedim.
Hadiseden sonra aklıma satış müdürünü aramak ve elemanının teklifini tartışmak geldi.
Aradım..Kendisi çok anlayışlı çıktı...Hatanın tümüyle kendilerine (yalnış resim koymaları) olduğunu ve telafi edeceğini söyleyerek kesin bir sonuca ulaşmak için benden zaman istedi...Ben de 15 dk sonra tekrar aradım.
Musluğu temin eden firmanın İstanbulda olduğunu , onlarla konuştuğunu , fiyatının onlara gelişinin bile 144 TL olduğunu ama benden ya bu bedeli (ben verirsem) alacaklarını , ödemezsem de bedelsiz göndereceklerini söyleyip , olumlu bir yaklaşım içinde bulundu..
Musluk bugün adresime geldi ve ben tek kuruş bile ödemedim..
Satış müdürü olan kişiye (adını almadığım için hitab edemiyorum) teşekkür ederim.
Sizler yine de intenetten alış veriş yaparken çok dikkat edin..
Ben sonuçta sevindim , siz sevinemeyebilirsiniz