Lastikler sanırım 40'' veya daha büyükte olabilir. Çok yakışıklı olmuş ama Bu lastikleri emniyetli çevirmek için dana 60 veya muadili diferansiyel lazım.
2.8 dizellerdeki ayna maruti oranları en ideali kaldırıyor büyük lastikleri
ben şu an yapıyorum 1985 model 2.6 benzinliyi şase üzerine 98 alt takım
arkaya büyük kafa kilitli dif. 2.8 turbo intercoler motor şanzıman
bitince deli bişi olucak
ladikoffroad' Alıntı:
uğur abi dikkatimi çeken birşeyde pajerolara yapılan big food larda hep 2800 dizel kullanılıyo acaba neden?
Serkan beyin söylemiş olduğu dizellerin benzinliye göre ayna maruti oranlarının daha çok off-roada yakın olup olmadığını bilmiyorum. Ama dizellerin aynı cc. ye sahip benzililerden, düşük devirlerde daha çok tork ürettiği muhakkak. Bizede arazide düşük devirde yüksek tork verebilen araç daha avantajlı olduğundan, ya V8 olacak yada dizel
Örneğin benim 3.0 Dizel G.Cherokee'nin verebildiği torku aynı kasanın 5.7 lt benzinli Hemi motor verebiliyor.