Demiryolu Fotoğrafları

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan baymineral Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 36
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 20,062
Ynt: Demiryolu Fotoğrafları

TÜRKİYE İÇİN DEMİRYOLLARI, DEMİRYOLLARI İÇİN DEMİRYOLU MESLEK OKULU...www.demok.org
 

Etiketler

Ynt: Demiryolu Fotoğrafları

beni taaa çocukluğuma götürdünüz ya.
tam köyümüzün altından zonguldak- ankara tren yolu geçer.
çatalağzı depoda babam bu makinaların tamirini yapardı.
özellikle kara tren. biz okula gider- gelirken bizi tanıyan makinistler tam yanımızdan geçerken buharı salıverir ve bizi sisler içinde bırakırlardı.babam tcdd 'da çalıştığı için bizim bedava seyahat kartımız vardı. askerliğe kadar çocukluğumuz gençliğimiz trenlerde geçti desem abartı olmaz.ama dizel makinalar çıktı çıkalı o eski havası yok trenlerin.
genelde vakitler makinistlerin çaldığı siren sesine göre takip edilirdi.
hey gidi günler.
paylaşım için teşekkürler.
 

Ynt: Demiryolu Fotoğrafları

arkadaşlar size 800 e yakın fotoğraflar göstereceğim.Eski karakurtlar mı dersiniz elektrikliler mi dersiniz? bekliyin dostlar
 

Ynt: Demiryolu Fotoğrafları

SİZE NAFTALİN KOKULU BİR FOTOĞRAF TCDD PERSONELİ

FamousLastLinesB.jpg
 




Ynt: Demiryolu Fotoğrafları

ara istasyonlardan birinde -muhtemelen telgraf haberleşmesi için maniple kullanan istasyonlardan birindeki- nöbetçi hareket memuru kardeşimiz...
 

Ynt: Demiryolu Fotoğrafları

adanaya yaptığımız bir gezide eski bir alman demir yolu köprüsü ve onun bağlı olduğu köye misafir olduk kamp yaptık, adı varda köprüsü hacıkırı köprüsü diyorlar köyün istasyonu ve adana garı
 







Ynt: Demiryolu Fotoğrafları

bişey değil arkadaşlar evet bu köprü varda köprüsü alman köprüsüde dense bölge halkı bu isme kızıyor (bir amca almanlar aldı parasını yaptı gitti nerden onların oluyormuş dedi haklı ) hacıkırı köprüsü diyorlar Yerden orta ayak yüksekliği 93 m. dir.Köprü ayakları çelik mesnet türü olup dış kaplaması taş örme tekniği ile yaplmıştır. Yapım yılı başlangıcı 1907 , bitiş tarihi 1912 dir. Köprü ayakları bakımı için dört adet ayağın içinde bakım merdivenleri mevcuttur. Köprü üzerindeki demir yolu 1220 m. yarıçaplı bir kurpla düzenlenmiştir. Buradaki dever miktarı 85 km hıza göre 47 mm. dir. 5 yıllık yapım sürecinde 21 işçi ve bir mühendis çeşitli nedenlerle ölmüştür.
 






Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,744
Mesajlar
1,523,058
Kayıtlı Üye Sayımız
166,559
Kaydolan Son Üyemiz
Sercantetik

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst