Defender krank kecesi acil yardım

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan mehmettufan Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 14
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 3,730

mehmettufan

Ana Kamp
Mesajlar
20
Tepkime Puanı
0
merhaba arkadaşlar 91 model dizel askeriye cıkması bi araç aldım 6 ay önce arka krank keçesinden yağ kaçırıyor 2 kere motor indirdik bi türlü olmuyor taktığımız keceler 100.120.12 usta bol geldiğini soyledi kacırır dedi 3 ay sonra kacırdı sonrasında 88.5 . 120.13 taktık sıkı olsun diye fakat 100 km gittim tekrar kacırıyo devriyajımıda yağlıyo şimdi araç devriyaj kacırıyo benim ustamı anlamıyo yoksa kranktamı bi hata ar anlayamadım napmam lazım bilgisi olanlar bi el atın bu konuya bursadan yazıyorum tavsiye edebilecğiniz bi usta varsa cok sevinirim tlf numaram 0534 895 22 89
 

Etiketler
Ynt: Defender krank kecesi acil yardım

Land parcası satnalardan orjınal ebatta bır kece sıparıs vermenız daha ıyı olacaktır.
 

Ynt: Defender krank kecesi acil yardım

ilk aldığım kece orjinal di 100.120.12 ölcülerinde fakat krankı kumpasla ölcdüğümüzde 99 geliyo 100 kecede buna büyük geliyor
 

Ynt: Defender krank kecesi acil yardım

Land sahibi olmak ayrıcalık sa bu tür sorunlarla haşir neşir olmakta sıradan işlerdir. Alışırsınız merak etmeyin.
Keçe olayı ise eğer krank milinde aşınmadan oyuntu yok ise size SKT nin silikonlu iç capı 98 gelen kecesini önereceğim. Ayrıca volant muhafazasını takarken muhafazanın üzerinde O'ring lastiği varmı? Yoksa blok ile muhafaza arasına kalın kartonda conta kestirin.
Eğer keçeyi bulamazsanız yarın numarasını yazarım.
Kolaylıklar dileklerimle...
 

Ynt: Defender krank kecesi acil yardım

Bu işlerle uğraşmak hoşuma gidiyor bunu bilerek defender aldım zaten ama ama 2 kere motor indirdikten sonra hala olmaması üzüyor insanı. ben ilk baştan ustamı değiştireyim sonra stk kecesini söylediler en iyisi oymus bakalım bi de onu deneyelim oda olmazsa krankı değiştiricem oda olmassa arabayı değiştiricem :smiley:
 




Ynt: Defender krank kecesi acil yardım

Merhaba :
Şimdi form a girince aklıma geldi size keçe nosunu yazacaktım. Eğer değiştirmedi iseniz yarın yazarım.
Bu arada ikinci dikkat edilecek hususu yazmadığımı fark ettim . O da keceyi muhafazaya çaktıktan sonra muhafazayı bloğa oturturken keçe aparatı kullanmanız gerektiği idi.
Eğer bu aparatı kullanmazsanız keçe otururken yayın yerinden çıkma ihtimali olabiliyor.
Hiç aklıma gelmeyen bir ihtimalde keçenin ters çakılabileceği yönünde...
Bu keçeler serieslerde kullanılanlardan çok daha pratik. Eğer gerekli ihtimam gösterilirse sorun olmaz kanaatindeyim.
Sayğılarımla...
 

Ynt: Defender krank kecesi acil yardım

MERHABA

AYNI SORUNLA İLGİLİ BİR UYGULAMA YAPTIK. ŞİMDİLİK SORUNUMUZ YOK. TELEFON NUMARAM 0-532-4887375
 

Ynt: Defender krank kecesi acil yardım

Mrb : Ben yinede keçe numarasını yazıyım size olmasa bile ihtiyaç sahibi birisine lazım olur.


SKT 410253_S beyaz renkli silikonlu bir keçedir.
 

Ynt: Defender krank kecesi acil yardım

Benim Defender da kaçak var ama ekleyerek devam ediyorum sıkıntı olmuyor. Bugün bir yağcının söylemi ne kadar doğrudur bilmiyorum yağını tamamen boşaltıp 10 60 yağ koyarsan keser dedi, nedenide 10 60 ın keçe şişirme özelliği var belki ilk eklediğinde biraz daha kaçırır ama sonradan keser dedi. Ben söylediğini aktardım. Uygulanır mı bilmem.
 



Ynt: Defender krank kecesi acil yardım

halilugar' Alıntı:
Benim Defender da kaçak var ama ekleyerek devam ediyorum sıkıntı olmuyor. Bugün bir yağcının söylemi ne kadar doğrudur bilmiyorum yağını tamamen boşaltıp 10 60 yağ koyarsan keser dedi, nedenide 10 60 ın keçe şişirme özelliği var belki ilk eklediğinde biraz daha kaçırır ama sonradan keser dedi. Ben söylediğini aktardım. Uygulanır mı bilmem.


Bu sözlere söyleyecek tek bir sözüm var..."PES"
 

Ynt: Defender krank kecesi acil yardım

10-60 yag hava sıcaklıgının 10 ıle 60 derece oldugu kosullarda kullanılabılme ozellıge sahıp olması lazım. Bu yagın 60 derece hava sıcaklıgında contaların motor sıcaklıgından ve yuksek hava sıcaklıgından etkılenmemesı ıcın ekstra bır ozellıgı olabılır. Tabı yagın ozelıgını arastırmadan markasının ne oldugunu bılmeden boyle bır olay olur mu olmaz mı bılmem.
 

Ynt: Defender krank kecesi acil yardım

Burada yağ konusunda bazı arkadaşların konuya tam vakıf olmadıklarından yanlış bilği sahibi olduklarını gördüğüm için bazı açıklamalarda bulunmak istiyorum.
Yağlarda kullanılan yoğunluk birimi halk arasında numara diye geçmektedir.
10 numara yağ 50 numara yağ gibi. (bu nu yağ üreten şirketlerde kanıksamışlardır.)
20X50 motor yağı dediğimizde Motor maksimum ısıya ulaştığında yağın yoğunluluğun 20 numara ya kadar inceldiğini (düştüğünü)
motor soğuk ken ise yoğunluğun 50 numaraya kadar yükseldiği ni gösterir.
Yeni teknoloji motorlarda bu oranın 0X10 5X30 gibi adeta su kıvamında dahada ötesi benzin gibi ince yağların kullanıldığına şahit olmaktayız.
(sentetik , yarı sentetik gibi konulara girmeyeceğim)


Bu yazdıklarımın ışığı altında şimdiye kadar 10X60 ölçülerinde bir yağı ilk kez duyuyorum.
Farzedelimki böyle bir yağ var çalışma ısısı 10 numaraya düştüğünde bu yağ klasik 20X50 den de ince bir yağ olacağı için dahada akışkan bir yağ olacaktır. Kaçağa daha çok neden olacaktır.
60 numaralık kısmına gelirsek (Araç birde dizelse) kışın soğuklarda adeta pestil kıvamına gelmiş yağı hangi dinamo cevirecek ?
Bunlardan daha önemlisi keçe nin krank mili üzerinde yaptığı aşıntı bu yağ tarafından doldurulacaksa aynı yağ daha ince yerleri de dolduracağından (silindir kapağına yağ çıkmayacaktır, tapetler yağlanmayacaktır, silindirlere yağ atan jetler tıkanacaktır)
Bunlar teknik konuları bilmeyen kendini ben bu işi biliyorum diyerek komik duruma düşen bir kişinin yaptığı mesnetsiz konuşmadan başka bir şey değildir. ;D ;D ;D


Sayğılarımla.
 

Ynt: Defender krank kecesi acil yardım

yagın alt ve ust numaraları soguk ve sıcaktakı kalınlık dercesı. Hangı sıcaklık baz alınarak bu degerler olusuyor. ornek olarak 20-50 yag kac dereceye kadar 20 numara ıncelıgını saglıyabılıyor. Veya hangı sıcaklıkta 50 numara yag ozelııgını saglıyor
 

Ynt: Defender krank kecesi acil yardım

SERİ 3 109' Alıntı:
Burada yağ konusunda bazı arkadaşların konuya tam vakıf olmadıklarından yanlış bilği sahibi olduklarını gördüğüm için bazı açıklamalarda bulunmak istiyorum.
Yağlarda kullanılan yoğunluk birimi halk arasında numara diye geçmektedir.
10 numara yağ 50 numara yağ gibi. (bu nu yağ üreten şirketlerde kanıksamışlardır.)
20X50 motor yağı dediğimizde Motor maksimum ısıya ulaştığında yağın yoğunluluğun 20 numara ya kadar inceldiğini (düştüğünü)
motor soğuk ken ise yoğunluğun 50 numaraya kadar yükseldiği ni gösterir.
Yeni teknoloji motorlarda bu oranın 0X10 5X30 gibi adeta su kıvamında dahada ötesi benzin gibi ince yağların kullanıldığına şahit olmaktayız.
(sentetik , yarı sentetik gibi konulara girmeyeceğim)


Bu yazdıklarımın ışığı altında şimdiye kadar 10X60 ölçülerinde bir yağı ilk kez duyuyorum.
Farzedelimki böyle bir yağ var çalışma ısısı 10 numaraya düştüğünde bu yağ klasik 20X50 den de ince bir yağ olacağı için dahada akışkan bir yağ olacaktır. Kaçağa daha çok neden olacaktır.
60 numaralık kısmına gelirsek (Araç birde dizelse) kışın soğuklarda adeta pestil kıvamına gelmiş yağı hangi dinamo cevirecek ?
Bunlardan daha önemlisi keçe nin krank mili üzerinde yaptığı aşıntı bu yağ tarafından doldurulacaksa aynı yağ daha ince yerleri de dolduracağından (silindir kapağına yağ çıkmayacaktır, tapetler yağlanmayacaktır, silindirlere yağ atan jetler tıkanacaktır)
Bunlar teknik konuları bilmeyen kendini ben bu işi biliyorum diyerek komik duruma düşen bir kişinin yaptığı mesnetsiz konuşmadan başka bir şey değildir. ;D ;D ;D


Sayğılarımla.

Ben ne uyguladım ne de uygulayın dedim. Marka verilir mi verilmez mi bilmem. Opet 10 60 sanırım bana söylenen yağ. Bilmemek değil öğrenmemek mesele. Varolan bir konuya duyduğumu yazdım.
 



Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,670
Mesajlar
1,521,921
Kayıtlı Üye Sayımız
166,524
Kaydolan Son Üyemiz
cixman

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst