arkadaşlar 5000km. yapmadan iki kere külbüratör contası patlayarak yağı dışarı attı acaba benmi bir hata yapıyorum yoksa montaj vs. hatasından dolayımı ne yapmam gerekiyor birde bu süre zarfında 5 kez platin meme yaptı 25 yıllık şöförüm 8 aylık defender 110/83 kullanıcısıyım aracı hakkıyla tanımıyorum galiba yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler
arkadaşlar 5000km. yapmadan iki kere külbüratör contası patlayarak yağı dışarı attı acaba benmi bir hata yapıyorum yoksa montaj vs. hatasından dolayımı ne yapmam gerekiyor birde bu süre zarfında 5 kez platin meme yaptı 25 yıllık şöförüm 8 aylık defender 110/83 kullanıcısıyım aracı hakkıyla tanımıyorum galiba yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler
Arkadaşım üst kapak contası orada ısı değişikliği çok olduğundan ayrıca kapak fazla sıkılamadığından bu gibi problemler olabiliyo bendede böyle sorun oldu ben kendi contasını takmadım yerine ısıya dayanıklı kırmızı renkte sıvı conta adında birşey var ondan sürüp taktın sorun bitti. platin meme olayı senin elektriksel bir durumdur indiksiyon bobininden olabilir platin ayarından olabilir ayrıca meksefe(kondansatör)den olabilir eğer kesin çözüm istiyorsan üçünü değiştir ebediyyen bu sorundan kurtulursun geçmiş tecrubelere dayanarak
arkadaşlar size yaptığım tadilatların fotoğraflarını çekip sizinle paylaşmak istiyorum ama yükleyemiyorum nasıl başaracağım bunu fotoğrafları nokia n73 ile çekiyorum
www.dailymotion.com sitesine üye olun, istediğiniz fotoyu bilgisayarınızdan siteye upload edin sonra da çıkan img code satırını copy paste yapın burada yazdığınız mesaja
Meric bey hakli olabilir, zira klingert contalar genellikle su motorlarinda sizdirmazlik icin kullanilir. Yag karterinde kullabilirsiniz ama sanirim motor kapagindaki hararete dayanmayabilir. Yanmaz ozellikleri var mi o konuda bir bilgim yok maalesef.