Dacia Duster 4x4 chip tuning / Dinamometre ölçümü

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan kaneruslu Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 37
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 20,364
Ynt: Dacia Duster 4x4 chip tuning / Dinamometre ölçümü

kaner bey uygulama ücretini burdan yada pm olarak rica edebilirmiyim
 

Etiketler
Ynt: Dacia Duster 4x4 chip tuning / Dinamometre ölçümü

bu chip olayı sağlıklımı değil mi, araştırıyorum bir türlü işin içinden çıkamıyorum, ben genelde normal araç kullanan biriyim, kafam attığında da 170 ibreyi dayayan biriyim. Açıkcası aracımı 3-5 sene için değil rahat 10 yıl kullanmak için alan biriyim. Çok araştırdım nette tavsiye edenler olduğu kadar bir okadar da tavsiye etmeyen var. Bu arada sadece chip ile mi ilgileniyorsunuz elektrik aksam vs gibi şeylerlede ilgileniyor musunuz ?
 

Ynt: Dacia Duster 4x4 chip tuning / Dinamometre ölçümü

SERKANEFE' Alıntı:
bu chip olayı sağlıklımı değil mi, araştırıyorum bir türlü işin içinden çıkamıyorum, ben genelde normal araç kullanan biriyim, kafam attığında da 170 ibreyi dayayan biriyim. Açıkcası aracımı 3-5 sene için değil rahat 10 yıl kullanmak için alan biriyim. Çok araştırdım nette tavsiye edenler olduğu kadar bir okadar da tavsiye etmeyen var. Bu arada sadece chip ile mi ilgileniyorsunuz elektrik aksam vs gibi şeylerlede ilgileniyor musunuz ?
Chip tuning motorun ömrünü kısaltır.Bu arabayı tasarlayan mühendisler gerizekalımı bir chip koyup gücü arttırmamışlar.Aynı sistem üzerinde olduğu sürece ; performans arttıkça motor ömrü negatif olarak etkilenir.Tıpkı aracı yüksek devirlerde kullanınca motor ömrünün azalacağı gibi.
 

Ynt: Dacia Duster 4x4 chip tuning / Dinamometre ölçümü

Assasin' Alıntı:
Chip tuning motorun ömrünü kısaltır.Bu arabayı tasarlayan mühendisler gerizekalımı bir chip koyup gücü arttırmamışlar.Aynı sistem üzerinde olduğu sürece ; performans arttıkça motor ömrü negatif olarak etkilenir.Tıpkı aracı yüksek devirlerde kullanınca motor ömrünün azalacağı gibi.

motorun ömrünün kısalmasını teknik anlamda açıklayabilirmisiniz.Yazılım değişikliği yapılan bir aracın gücü nasıl artıyor ve ne gibi değişiklikler yapılıyor da motorumuzun ömrü kısalıyor
 

Ynt: Dacia Duster 4x4 chip tuning / Dinamometre ölçümü

olguncandan' Alıntı:
ertanşahin, 180 km/s Duster için kanatlanmak gibi bir şey olur. Aman ha... 150-160 bile tehlikeli. Sanki araba kontrolden çıkmış gibi oluyor (tabii benim gibi sağlamcılar için)
Olgun Bey merhaba;
Ben de hız meraklısı ya da taraftarı değilim, zaten bu hızlara uygun aracın dışında yol bulmak sıkıntılı ülekmizde... Ancak merakımdan Bursa çevre yolunda bir denedim ve gps ile 169Km/Hrs. gördüm ve araç yüklü idi, ancak sizin belirttiğinizin aksine beni şaşırtacak kadar stable ve kontrollü idi sürüş belki sizde lastik balans ya da rot ayar problemi olabilir bir baktırın isterseniz...
İyi yıllar dilerim.
C.C.
 



Ynt: Dacia Duster 4x4 chip tuning / Dinamometre ölçümü

Assasin' Alıntı:
Chip tuning motorun ömrünü kısaltır.Bu arabayı tasarlayan mühendisler gerizekalımı bir chip koyup gücü arttırmamışlar.Aynı sistem üzerinde olduğu sürece ; performans arttıkça motor ömrü negatif olarak etkilenir.Tıpkı aracı yüksek devirlerde kullanınca motor ömrünün azalacağı gibi.
Aynı motor parçalrıyla bu aracın 110Hp. lik versiyonu var zaten... Bu mühendislerin gerizekalılığından değil, ticari zekadan kaynaklanıyor...
 

Ynt: Dacia Duster 4x4 chip tuning / Dinamometre ölçümü

ccanlioglu' Alıntı:
Olgun Bey merhaba;
Ben de hız meraklısı ya da taraftarı değilim, zaten bu hızlara uygun aracın dışında yol bulmak sıkıntılı ülekmizde... Ancak merakımdan Bursa çevre yolunda bir denedim ve gps ile 169Km/Hrs. gördüm ve araç yüklü idi, ancak sizin belirttiğinizin aksine beni şaşırtacak kadar stable ve kontrollü idi sürüş belki sizde lastik balans ya da rot ayar problemi olabilir bir baktırın isterseniz...
İyi yıllar dilerim.
C.C.

Benim araçta ibreyi 170 gayet sağlam gidiyor bir sıkıntısı yok açıkcası, korkutmuyor insanı. Tek tedirgin olduğum nokta direksiyonu, keşke hız arttıkça direksiyonda sertleşebilseydi.

Bu arada benim araç zaten 110 hp daha üstü yok duster 'da..
 


Ynt: Dacia Duster 4x4 chip tuning / Dinamometre ölçümü

ccanlioglu' Alıntı:
Araç hız için değil, ucuz olsun diye üretilmiş :smiley: Dış hava göstergesini bile çok görmüşler garibana :smiley:
İyi yıllar
C.C.

Ucuz diye almadık mı zaten "GARİBANI" ;) Pahalı araç aradıktan sonra..
 

Ynt: Dacia Duster 4x4 chip tuning / Dinamometre ölçümü

kaneruslu' Alıntı:
motorun ömrünün kısalmasını teknik anlamda açıklayabilirmisiniz.Yazılım değişikliği yapılan bir aracın gücü nasıl artıyor ve ne gibi değişiklikler yapılıyor da motorumuzun ömrü kısalıyor
Standartı 110 hp güç üretmek üretilmiş bir motoru diyelim ki 130 hpye çıkartıyorsunuz(Rakamları atıyorum). Sıkıştırma oranı arttı,direnaj arttı,basınç arttı,PSI arttı.Parçalar hala stabil. Bu parçalar 130 hp güç üretmek için üretilmemişler.Üretemez demiyorum.Üretir elbet , 200.000'de vereceği sorunu 150.000'de verir.Şayet üretilselerdi 130 hp olarak satışa sunulurdu.
 



Ynt: Dacia Duster 4x4 chip tuning / Dinamometre ölçümü

Assasin' Alıntı:
Standartı 110 hp güç üretmek üretilmiş bir motoru diyelim ki 130 hpye çıkartıyorsunuz(Rakamları atıyorum). Sıkıştırma oranı arttı,direnaj arttı,basınç arttı,PSI arttı.Parçalar hala stabil. Bu parçalar 130 hp güç üretmek için üretilmemişler.Üretemez demiyorum.Üretir elbet , 200.000'de vereceği sorunu 150.000'de verir.Şayet üretilselerdi 130 hp olarak satışa sunulurdu.
değerli assain 65lik clio ile 110 luk bir motoru bi kıyaslayabilirmisiniz arada 45ps fark var. strok aynı çap aynı hacim aynı alayı aynı motor parçalarının peki o araaç 65 lik diye üzerine çıkılamazmı aynı motor içi parçalarıyla? bütün araçların versiyonlarında şuan yaptıkları şey aynı zaten turbo değiştiriyor enjektör değiştiriyor farklı yazılım atıyor aynı pilavı daha lezzetli bi şekilde önünüze sunuyor. katılmadığım tek noktanız ''130 ps güç üretmek için üretilmemiş bu parçalar'' deyişinizdir. bu motorun kaldıramayacağı güç 160ps ten sonraki güçtür o gücü bu motora verirseniz piston tepelerini eritirsiniz 145ps' e kadar sağlıklı çıkarabilirsiniz. güzel kullanırsanız sizi üzmez verdiğiniz güç orjinale çok yakın kullanırısınız ancak habire sıkıştırırsanız araç güçlendi diye elbet bu sizi biraz daha erken üzecektir.
 

Ynt: Dacia Duster 4x4 chip tuning / Dinamometre ölçümü

Euro 5 karbon emisyon oranlarını tuturmak için güç 110 hp de bırakılmıştır.110 beygirin üstünde euro 5 normları aşılıyor zannedersem.Bunu biz kullanıcılar yapabiliriz ama fabrika yapamaz.fabrika beli carbon emisyon oranlarının altında üretmek zorunda.
 

Ynt: Dacia Duster 4x4 chip tuning / Dinamometre ölçümü

DAĞ ADAMI' Alıntı:
Euro 5 karbon emisyon oranlarını tuturmak için güç 110 hp de bırakılmıştır.110 beygirin üstünde euro 5 normları aşılıyor zannedersem.Bunu biz kullanıcılar yapabiliriz ama fabrika yapamaz.fabrika beli carbon emisyon oranlarının altında üretmek zorunda.
Mantıklıymış , bilmiyordum bunu.
 

Ynt: Dacia Duster 4x4 chip tuning / Dinamometre ölçümü

Bende geçen hafta maise gittim, servisinden bir arkadaşla kafalarımız uydu 1 saat ayakta renaulttan konuştuk. Söylediğine göre Reno grubu 1.5 dci motor çıkartmıcakmış özellikle dizel, carbon emisyon oranlarını düşürmeye sağlayan "agr sistemi" araç başına 6000 dolara geliyormuş ve en pahalı sistem olarak nitelendiriyormuş bunu Reno. O yüzden 1.5 dci motorları masraflı diye çıkarmıcaklarını bunun yerine 1.2 benzinli modellere geçiş yapacaklarını söyledi.
 

Ynt: Dacia Duster 4x4 chip tuning / Dinamometre ölçümü

doğru yerde uygulama yaptırırsanız sorun yaşamazsınız , yazılım chip tuning 37 yıldır faaliyet gösteren bir sektördür.
 




Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,745
Mesajlar
1,523,067
Kayıtlı Üye Sayımız
166,560
Kaydolan Son Üyemiz
yalnisdost

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst