KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
gelişmelerdenn haberdar olmak için bekliyoruz.. bir süredir ilgilenemediniz ya da haberdar etmeye fırsatınız olmadı?.. takip ettiğim kadarıyla sizin çiflikte sağlam işler çıkıyor... pimp my ride ya da overhouling garajı olma yolunda gidiyor valla...
gelişmelerdenn haberdar olmak için bekliyoruz.. bir süredir ilgilenemediniz ya da haberdar etmeye fırsatınız olmadı?.. takip ettiğim kadarıyla sizin çiflikte sağlam işler çıkıyor... pimp my ride ya da overhouling garajı olma yolunda gidiyor valla...
Sami merhaba,1977 cj ım var epeyce masraf ve emek harcadım,v8 e çevirme düşüncem var,defransiyelim orjinal 41/10 ve t176 şanzuman var,uyarmı acaba yani sadece motor değiştirmekle iş bitermi yoksa defransiyel,şanzuman iş uzarmı, tşk ler...
Sami merhaba,1977 cj ım var epeyce masraf ve emek harcadım,v8 e çevirme düşüncem var,defransiyelim orjinal 41/10 ve t176 şanzuman var,uyarmı acaba yani sadece motor değiştirmekle iş bitermi yoksa defransiyel,şanzuman iş uzarmı, tşk ler...
selamlar... takmayı düşündüğünüz v8 ne olacak chevy ,ford,dodge... t176 için adaptör gerekecek... aslında çok da uzun iş değil ama iyi düşünmek gerekir.Bu tip modifikasyonlar için advance adapters ve novak adapters da çok değerli bilgiler ve parçalar var bir göz atın derim.
chevy motor anacak motor yıllarca yatık kalmış çokta güvenemedim,86 veya 87 model dallastan çıkma,bir kaçgün önce hardtop ve kapıları buldum o yüzden önce cj7 ye çevirme işini çözeceğim motor işini sonraya bırakacağım,hatta 3.0 ısuzu motoruda çok mantıklı geliyor 146 beygir dizel,biliyorum cj ye dizel aykırı ama ekonomisi ve gücü hiç fena değil takan bir arkadaşta şahit oldum