fosilbulent
defnder 110
Tofaş 300 milyon Euro’ nun üzerinde yaptığı yatırımla Minicargo Projesi’ e imza atmıştı. Üç farklı marka ile satışa sunulan araçlar Fiat ile Fiorino, Citroen ile Nemo, Peugeot ile Bipper ismini almıştı. Her ne kadar aynı üretim olsada fiyat ,donanım, motor konularında tabiki farklılıkları var. Biz şirketimiz için citroen nemo combi plus sx 1.4 hdi aldık her şeyiyle şuphesiz bir muhendislik ve endustri tasarım işi en iyisi için ugraşılmış ve tasarruf ön planda tutulmuş. hesaplı yakıtta cimri şehir içinde kıvrak kendi sınıfında iyi. Öyle olmasaydı şahsi fikrimdir ticari aracın 1.5 ten 90 bg düşük olmaması inancımı değiştiremezdi. bagaj ufak herkesin web sayfasından bakacağı teknik verileri geçiyorum. kafama takılan ve gördüğüm eleştriye açık yanlarını söyliycem.
1- sürgü kapılardan anlamsız bir ses gelmeye başladı alt sürgü takımı ayarlandı ve sıvı gres ile yağlandı geçti....
2- motordan 2000 devir üzerinde bir vınlama ki turbo dan geliyor biraz daha sonrasında bir seri ritmik ses daha geliyor buda enjektörlerin sesiymiş dizel motor sesi turbo ve enjektörlerin sesi beni rahatsız etti sonra sonra alıştım duymamaya çalışıyorum.
3- yokuş kalkışlarında hep istop ediyorum. bunun sebebide gaz pedalına bağlı bir gaz volum var bir nevi dijital ses düğmesi basıyorsunuz gaz pedalına 2 sn geçikmeli gidiyor. yani yokuşta kaldığınızda ayağınızı debriajdan alır almaz gaza basmanız ile harekete ilk başlangıç arasında 2 - 3 sn var bu sürede olan oluyor araç stop ediyor. el freni kullanacaksınız.
4. bence yakıt depoları bir ticari için ufak hele uzun yol için bana güvenli gelmiyor her an bitcek hissi yaratıyor keşke 45 değilde 60 lt yapsalar
5. bir plus araç için boş sayılır tiacretette kullanılacak bir çok yan aksesuar takıla bilir. nevigasyon park sensörü en çok ihtiyaç duyulan şeyler ( extara ile alına biliyor amma aracın parçası olmalı )
ve bir kaç ufak tefek şey daha kısaca bizim Aksakal ile biraz mesafeliyiz alışma dönemindeyiz daha 2000 km deyiz ve ben hep güçlü büyük ve yüksek araç kullandım buda bir etken sanırım.... Fakat söylemeliyim benzin istasyonlarına haftada bir girmek güzel eskiden neydi 2 günde bir her sabah aynı pompa doldur full....
1- sürgü kapılardan anlamsız bir ses gelmeye başladı alt sürgü takımı ayarlandı ve sıvı gres ile yağlandı geçti....
2- motordan 2000 devir üzerinde bir vınlama ki turbo dan geliyor biraz daha sonrasında bir seri ritmik ses daha geliyor buda enjektörlerin sesiymiş dizel motor sesi turbo ve enjektörlerin sesi beni rahatsız etti sonra sonra alıştım duymamaya çalışıyorum.
3- yokuş kalkışlarında hep istop ediyorum. bunun sebebide gaz pedalına bağlı bir gaz volum var bir nevi dijital ses düğmesi basıyorsunuz gaz pedalına 2 sn geçikmeli gidiyor. yani yokuşta kaldığınızda ayağınızı debriajdan alır almaz gaza basmanız ile harekete ilk başlangıç arasında 2 - 3 sn var bu sürede olan oluyor araç stop ediyor. el freni kullanacaksınız.
4. bence yakıt depoları bir ticari için ufak hele uzun yol için bana güvenli gelmiyor her an bitcek hissi yaratıyor keşke 45 değilde 60 lt yapsalar
5. bir plus araç için boş sayılır tiacretette kullanılacak bir çok yan aksesuar takıla bilir. nevigasyon park sensörü en çok ihtiyaç duyulan şeyler ( extara ile alına biliyor amma aracın parçası olmalı )
ve bir kaç ufak tefek şey daha kısaca bizim Aksakal ile biraz mesafeliyiz alışma dönemindeyiz daha 2000 km deyiz ve ben hep güçlü büyük ve yüksek araç kullandım buda bir etken sanırım.... Fakat söylemeliyim benzin istasyonlarına haftada bir girmek güzel eskiden neydi 2 günde bir her sabah aynı pompa doldur full....