Cherokee Liberty 3.7 Hk.

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan VotKash Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 1,167

VotKash

Yeni Üye
Mesajlar
1
Tepkime Puanı
0
Selamlar arkadaşlar,

Daha önce hiç ilgim olmamasına rağmen anlık bir kararla arazi aracı almaya karar verdim. Hafta içi işe gidip gelirken, hafta sonu da kumsallarda batmadan ilerleyebileceğim bir araç seçmek istedim. Araştırmalarımın sonucunda Jeep Liberty 3,7 2004 model Cherokee ye karar verdim. Ailemde askeriye olan birkaç kişi de bu aracı önerdi. Maceramıza ufaktan giriş yaptık.
Ağır off-road yapmayacağım için (en azından şimdilik) tamamen orijinal olarak düşük km li bir araç buldum ve aldım. İzmir'de ikamet ediyorum. Direkt eski aracımın ustasına götürüp baştan sona herşeyine bakılıp tamir ettirilmesini istedim. Eskiyen birçok parçası yenilendi.
Bu araçla ilgili tecrübe sahibi olanlara bir kaç sorum olacak. Önerileriniz var ise onları da ekleyebilirsiniz. Gerçekten çok işime yarar. Bakılabilecek en iyi şekilde bakıp uzun süre kullanmayı hatta hiç satmamayı planlıyorum. Ayrıca şunlarıda belirtmek isterim.
İlk eski model, ilk otomatik, ilk arazi, ilk büyük motorlu, ilk lpgli aracım. Bundan önce hep piyasa arabaları kullandım.

1- Bu araçların arazi şanzumanı ile ana şanzumanının yağları birbirine karışıyor. Bazı yerlerde farklı yağ koyulması gerektiğini okudum. Komple ATF 4 koyduk. Sorun yaratır mı?
2- Motor yağ bakımı bazı yerlerde 5.000km de bazı yerlerde ise 7.500km de bir değiştirilmesi söyleniyor. Km ve süre bakımından bunun optimumu nedir?
3- Araç tüplü, uzun süre kullanımda bunun motora bir zararı olur mu? Arada bir benzinle seyahat etmeli miyim?
4- İzmir'de bu araçlara aksesuar (off road, double din) yapan önerebileceğiz bir yer var mı?
5- İzmir'de mekanik anlamda ustalığına güvendiğiniz bir servis var mı?
6- Hangi uygulamalar muayeneden geçmez ya da geçer?

Şimdilik aklıma gelenlar bunlar. Yardımlarınız için teşekkür ederim.
 

LPG o motorun düşmenıdır. doğru ayar olsa bile 80 90 bin km de üst kapak bitiyor. kaliteli motor yağının hepsi olur. 50 30 10 30 vs yeterki tam sentetik birşey olsun. değişim aralığı da çok fark etmez, ben 10 12 bin kmde bir değiştiriyordum. ATF4 doğru sıvı. metal tampon dodik genişliğini aşan lastik xenon far muayeneden geçmez.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,743
Mesajlar
1,523,048
Kayıtlı Üye Sayımız
166,559
Kaydolan Son Üyemiz
Sercantetik

SON KONULAR



Geri
Üst