Ankara’da hangi usta yaptı bunu?
Arıza kodunu görmeden ve DRB elinde olmadan uzaktan tavsiye vermek çok zor.
Otomatik şanzımanın canı yağıdır, atf4 veya muadili bir yağ gerekir ve doğru miktarda olmasına dikkat edin. Araç çalışırken ve motor sıcakken yağ çubuğundan seviyesini kendinizde kontrol edin.
Şanzıman beyni hangi yazılım versiyonunda acaba?
Solenoid yan sanayi mi acaba? Üzerindeki Valvebody yeni versiyon mu eskimi gibi birçok ayrıntınında bilinmesi lazım.
Solenoid değişiminden sonra adaptasyon yapıldı mı? Yapılmadıysa bu da vuruntu yapar.
Titreme , TCC diye tabir edilen O/D de 80km/h dan sonra tatlı gazda devreye giren bir kavrama yüzünden olma ihtimali yüksek. Tam dediğim aralıkta yapıyorsa konvektör de bulunan balatalarda problem olabilir.
Bu şanzıman arızaları ike birebir uğraşmış ve bu şanzımanlardan onlarca toplamış biri olarak en iyi yolun iyi bir ustadan geçtiğini söylemeliyim. Otomatik şanzımancılardan uzak durun mutlaka.
Ankara’da eğer gitmediysen, HMC veya Akgün&Aydın bütün problemlerini çözer.