şimdi bir daha baktım da , köşebent profilinin bir yüzünü keserek kullandık demişsiniz , yani yine lama haline mi geldi ?
o zaman yandan bir lama üstten bir lama koymuş olmadınız mı ? ben mi yanlış anladım ?
köşebentin bir yüzünü kesince o metalin direnci ne kadar düşer bilemedim tabii , siz neye dayanarak 5 kat daha sağlam oldu dediniz ?
mesela normalde 80 kiloluk bir adamın içeride gezmesi mümkündü ama şimdi 400 kg yük koyabilirim gibi mi ? lütfen alınganlık göstermeyin sonuçta belli ki sizi üzen bir konuyu tamire uğraştınız ama bence üreticiyle de (bedeli şu anki tamirattan yüksek de olsa) bir iletişime geçseydiniz , akla gelmeyen noktaları orada gözden geçirebilirlerdi veya dingili sökmeyi başarıp komple şasi değişikliğine gidebilirlerdi ?