mustafayetim
Evim Arkamda Dünya Önümde
Ynt: Çekme Karavan İle Kısa Bir Kapadokya Gezisi
Beş günlük kısa bir gezimizin sonunda Pino karavanı sevgili Faruk beye teşekkür edip teslim ediyoruz.
Genel olarak Pino karavan verilen para alınan kalite açısından bizi tatmin ediyor.Uzun soluklu gezi yapan çekme karavancılar tecrübe etmiştir bu boyutta bir karavan hernekadar mutfak masası yatak gurubuna çevrilsede esası itibarıyla iki kişiliktir.
Bir aylık uzun gezilerde bu boyutta bir çekme karavan ile her akşam ve sabah yatak toplayıp masa kurmak gezinin sonunda artık eziyete dönüşür.Bizim hymer 560 karavan ise bir haylice uzun boyu ile dört kişilik bir aileye her an hazır dört yatak sunar ancak ebatları itibarıylada yolda gitmek kampa yerlemek sorunlu olmaktadır.Truma mover sistemi bu zorluğu bir nebze azaltsada netice itibarıyla yol almak zordur.Burda iki tercih ön plana çıkıyor kampta rahatlık veyahut yolda rahatlık tercih size kalmış bir şey.
Gelelim beş günlük kısa deneyimlerimize göre Pino çekme karavanın artılarına.
Karavanın ön dizaynının yuvarlak olması şürüş esnasında hem yakıtı düşürüyor hemde rüzgarı iyi yarıyor.
Kullandığımız model knott kapline sahip idi ancak yeni modellerinin Alco şasi ve kapline sahip olması büyük bir artı.
Karavan oldukça sağlam bir iskelete sahip malzeme birleşimlerindeki silikonlar kaliteli
İç mobilya kalitesi fiatına göre yeterli.
Yol alırken 90 km lik üst hız limitini geçmediğiniz taktirde istikrarlı bir şekilde arkanızdan geliyor.
Kampta bir kere gece yağmur yağdı karavanın içinde sızıntı olmadı.
El ile iki kişi rahatlıkla istenen yere park edebiliyor.
Dış duvar rengi ve estetiği oldukça güzel.
220 volt ile çalışan buzdolabı oldukça yeterli.
Dışarıya taşınıp masa olarak kullanılan mutfak masası en beğendiğimiz mühendislik idi.
Gelelim bize göre Pino karavanın eksilerine
Denediğimiz modelde yolda hızınızı 90 km üzerine çıkardığında yoldan çıkma eğilimi gösteriyor.
Yine kullandığımız bu eski modelde lastiklerin C tipi yük lastiği değilde R tipi olması eksi puan
Yeni nesil çekme karvanların hepsinde standart olması gereken kasetli tuvalet yerine portopotti tuvalet bu güzel karavana yakışmıyor.
Ön kısmın yuvarlatılmış forumu yakıt sarfiayatını azaltması bakımından olumlu ancak burada bir deponun olmamasını olumsuzluk.
Ön yatak altı deposuna konulan 100 lt lik su deposu yüklemeyi gereksiz yere zorlaştıracak şekilde konmuş .Depo bu boyuttaki bir çekme karavan için oldukça büyük.Karavanın dengesi düşünüldüğünde arka oturma gurubunun altına konuşlandırılması daha uygun olur.
Karavan içinden ön yatak altı depo alanına ulaşmak küçük dolap kapağı sebebiyle oldukça zor.
Kullandığımız bu modelde su deposunu dışarıdan doldurmak için kapak olmaması bir handikap.
Mutfak tüpünün piknik tüpü olması uzun gezilerde bir sorun.
Sevgili Faruk beyin hoşgörüsüne sığınarak Pino çekme karavanın beğendiğimiz ve beğenmediğimiz yönlerini dilimin döndüğünce burada paylaştım.Diğer Türk üreticilerinde görmek istediğimiz bu öz güvene sahip olduğu için kendisini tebrik ediyorum.
Karavanı teslim ettiğinde uzun uzun konuşmalarımızda bizim açımızdan gördüğümüz bu eksikliklerin yeni modellerde gideriliyor olması Türk karavancılığı adına bizi mutlu etti.
Tekrar bize bu fırsatı veren Pino Karavan sahibi Faruk Bey'e bize bu gezide keyifli bir yol arkadaşlığı yapan Osman-Çağla Çubukçu ailesine teşekkür ederiz.Kalın sağlıcakla.
Beş günlük kısa bir gezimizin sonunda Pino karavanı sevgili Faruk beye teşekkür edip teslim ediyoruz.
Genel olarak Pino karavan verilen para alınan kalite açısından bizi tatmin ediyor.Uzun soluklu gezi yapan çekme karavancılar tecrübe etmiştir bu boyutta bir karavan hernekadar mutfak masası yatak gurubuna çevrilsede esası itibarıyla iki kişiliktir.
Bir aylık uzun gezilerde bu boyutta bir çekme karavan ile her akşam ve sabah yatak toplayıp masa kurmak gezinin sonunda artık eziyete dönüşür.Bizim hymer 560 karavan ise bir haylice uzun boyu ile dört kişilik bir aileye her an hazır dört yatak sunar ancak ebatları itibarıylada yolda gitmek kampa yerlemek sorunlu olmaktadır.Truma mover sistemi bu zorluğu bir nebze azaltsada netice itibarıyla yol almak zordur.Burda iki tercih ön plana çıkıyor kampta rahatlık veyahut yolda rahatlık tercih size kalmış bir şey.
Gelelim beş günlük kısa deneyimlerimize göre Pino çekme karavanın artılarına.
Karavanın ön dizaynının yuvarlak olması şürüş esnasında hem yakıtı düşürüyor hemde rüzgarı iyi yarıyor.
Kullandığımız model knott kapline sahip idi ancak yeni modellerinin Alco şasi ve kapline sahip olması büyük bir artı.
Karavan oldukça sağlam bir iskelete sahip malzeme birleşimlerindeki silikonlar kaliteli
İç mobilya kalitesi fiatına göre yeterli.
Yol alırken 90 km lik üst hız limitini geçmediğiniz taktirde istikrarlı bir şekilde arkanızdan geliyor.
Kampta bir kere gece yağmur yağdı karavanın içinde sızıntı olmadı.
El ile iki kişi rahatlıkla istenen yere park edebiliyor.
Dış duvar rengi ve estetiği oldukça güzel.
220 volt ile çalışan buzdolabı oldukça yeterli.
Dışarıya taşınıp masa olarak kullanılan mutfak masası en beğendiğimiz mühendislik idi.
Gelelim bize göre Pino karavanın eksilerine
Denediğimiz modelde yolda hızınızı 90 km üzerine çıkardığında yoldan çıkma eğilimi gösteriyor.
Yine kullandığımız bu eski modelde lastiklerin C tipi yük lastiği değilde R tipi olması eksi puan
Yeni nesil çekme karvanların hepsinde standart olması gereken kasetli tuvalet yerine portopotti tuvalet bu güzel karavana yakışmıyor.
Ön kısmın yuvarlatılmış forumu yakıt sarfiayatını azaltması bakımından olumlu ancak burada bir deponun olmamasını olumsuzluk.
Ön yatak altı deposuna konulan 100 lt lik su deposu yüklemeyi gereksiz yere zorlaştıracak şekilde konmuş .Depo bu boyuttaki bir çekme karavan için oldukça büyük.Karavanın dengesi düşünüldüğünde arka oturma gurubunun altına konuşlandırılması daha uygun olur.
Karavan içinden ön yatak altı depo alanına ulaşmak küçük dolap kapağı sebebiyle oldukça zor.
Kullandığımız bu modelde su deposunu dışarıdan doldurmak için kapak olmaması bir handikap.
Mutfak tüpünün piknik tüpü olması uzun gezilerde bir sorun.
Sevgili Faruk beyin hoşgörüsüne sığınarak Pino çekme karavanın beğendiğimiz ve beğenmediğimiz yönlerini dilimin döndüğünce burada paylaştım.Diğer Türk üreticilerinde görmek istediğimiz bu öz güvene sahip olduğu için kendisini tebrik ediyorum.
Karavanı teslim ettiğinde uzun uzun konuşmalarımızda bizim açımızdan gördüğümüz bu eksikliklerin yeni modellerde gideriliyor olması Türk karavancılığı adına bizi mutlu etti.
Tekrar bize bu fırsatı veren Pino Karavan sahibi Faruk Bey'e bize bu gezide keyifli bir yol arkadaşlığı yapan Osman-Çağla Çubukçu ailesine teşekkür ederiz.Kalın sağlıcakla.