Bizim 4x4 L300

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan zoomer300 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 83
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 55,477
L300 icin ozel tasarlanmis yoktur uydurma bisey yapilacak artik

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 


Yok ama bence kamyon, treyler tamircilerine gitmenizde fayda olur onlarin koruk uygulamasi daha cok duz panelvan tamircisi böm böm bakabilir

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

bana göre gerek yok nedeni bu aracın bir taşıma kapasitesi var ve taşıma kapasitesinde sorun yaratacağını düşünmüyorum yoksa mitsubishi körüklü üretirdi

ventilci hikmet usta diye aratın çıkar
 

Merhaba,
Çalışmalarınızı çok beğendim umarım istediğiniz sonuca ulaşırsınız.
bendede Kia besta var sizin aracınızdaki gibi yükselme işlemi yapılabilirmiyim diye düşünüyorum arazide giderken bütün çamuru kazıyıp gitmek zorunda kalıyorum buda performas düşüklüğü yaşatıyor altını vuruyor vb şeyler :( biraz yükseltme + arazi lastiği bu işi çözeceğini düşünüyorum sizce yükseltme işlemi olabilirmi ?
 



Merhaba, yanitlariniz icin tsk. ederim. Körük yerine belke ilave makas takdirmak da mantikli olabilir.
@ygtgencer ben daha yükseltme islemi yapmadim, ama bu konuda önerilerde bulunan oldu bu thema da.
 

valla burada orjinal makasları ile 1500kg yük atıp nakliyecilik yapan dolu :D

o aracın yük ile sorunu olmaz diye düşünüyorum bence siz piyasadaki L300 ler 4x4 olanları nasıl yükseltilmiş ona bakın arka makaslara çok takılmayın
 

Merhaba,
Çalışmalarınızı çok beğendim umarım istediğiniz sonuca ulaşırsınız.
bendede Kia besta var sizin aracınızdaki gibi yükselme işlemi yapılabilirmiyim diye düşünüyorum arazide giderken bütün çamuru kazıyıp gitmek zorunda kalıyorum buda performas düşüklüğü yaşatıyor altını vuruyor vb şeyler :( biraz yükseltme + arazi lastiği bu işi çözeceğini düşünüyorum sizce yükseltme işlemi olabilirmi ?
uploadfromtaptalk1450507187884.jpg
uploadfromtaptalk1450507201312.jpg



Yukseltme boyle bi numara yok bizim besta larda l 300 lerde tum panelvanlar boyle yukselebilir , onler torsiyondan bir miktar kalkar, arkalarda da bu sayfada paylastigim gibi makas altina ek parcayla , dingil zaten makas altinda makas yukarda uygun lastikleri de takinca is gorur

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Son gonderdigim arac delica onlere makas koymus dogru ornek degil kirmizi l 300 dogru ve karar yukseltme ne az ne fazla kırmadan, yolda savrulmadan duzgun lastik secimi ve jant secimi

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Merhabalar hayırlı olsun kolaylıklar dilerim bu araçlar yapmak istediğimiz modifikasyona pek uygun araçlar değil örneğin kia besta aracı olan arkadaşlar Turbo ilavesi bir çok altyapı istiyor biyel kolu piston krank mili güçlendirmesi yükseltmeye gelince arka makaslar kolay fakat ön torsiyon sistemi yükseltmeye pek fazla müsaade etmiyor bunları yaparken aracın asfalt konforu ortadan kalkar diye düşünüyorum
 



Dopamin hocam tekrar merhaba, bizim bestalar resindeki kirmizi l 300 gibi olabilir alt yapi ayni arka sabit on torsiyon, arka sabit ve on torsiyonlu olan korando kj aracimi ben yukselttim cokda basarili konfor da iyi cunku onler salincakli sabit makasli araclara gore konforda ferrari kalir salincakli araclar
uploadfromtaptalk1451764260969.jpg
uploadfromtaptalk1451764307801.jpg


Merhabalar hayırlı olsun kolaylıklar dilerim bu araçlar yapmak istediğimiz modifikasyona pek uygun araçlar değil örneğin kia besta aracı olan arkadaşlar Turbo ilavesi bir çok altyapı istiyor biyel kolu piston krank mili güçlendirmesi yükseltmeye gelince arka makaslar kolay fakat ön torsiyon sistemi yükseltmeye pek fazla müsaade etmiyor bunları yaparken aracın asfalt konforu ortadan kalkar diye düşünüyorum


ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Merhabalar hayırlı olsun kolaylıklar dilerim bu araçlar yapmak istediğimiz modifikasyona pek uygun araçlar değil örneğin kia besta aracı olan arkadaşlar Turbo ilavesi bir çok altyapı istiyor biyel kolu piston krank mili güçlendirmesi yükseltmeye gelince arka makaslar kolay fakat ön torsiyon sistemi yükseltmeye pek fazla müsaade etmiyor bunları yaparken aracın asfalt konforu ortadan kalkar diye düşünüyorum
Bestalara turbo konusunu cok arastirdim r2 motorlarin turbolu versiyonu alip koymak en mantiklisi bu motorlar mazda 626 2.0 disellerde ve ilk kasa kia sportagelerde var 2.0 diesel konuyla alakali linkler
Turbo'd Mazda B2200?? - Car Audio Forumz - The #1 Car Audio Forum

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Mazda RF diesel? - TheDieselGarage.com
 

Bestalara turbo konusunu cok arastirdim r2 motorlarin turbolu versiyonu alip koymak en mantiklisi bu motorlar mazda 626 2.0 disellerde ve ilk kasa kia sportagelerde var 2.0 diesel konuyla alakali linkler
Turbo'd Mazda B2200?? - Car Audio Forumz - The #1 Car Audio Forum

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Mazda RF diesel? - TheDieselGarage.com
Hocam gönül istiyor da paran ile iş yaptıramıyorsun ki bu memlekette adam alışmış hazır kit ile araç yükseltmeye bizim fukara kia ya anahtar vurmamak için kırk dereden su getiriyor yok ben amerikancıyım yok japoncuyum ipe un seriyorlar yıldım açıkçası
 

Hocam gönül istiyor da paran ile iş yaptıramıyorsun ki bu memlekette adam alışmış hazır kit ile araç yükseltmeye bizim fukara kia ya anahtar vurmamak için kırk dereden su getiriyor yok ben amerikancıyım yok japoncuyum ipe un seriyorlar yıldım açıkçası
Ben burada yaptirayim bir vaktinde gel antalyaya yaptiririz iki takoz 4 lastik baska numarasi yok sadece turbo dedigim motoru ankarada kovalamak lazim oda senin isin olsun yukseltmek kolay

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Ben burada yaptirayim bir vaktinde gel antalyaya yaptiririz iki takoz 4 lastik baska numarasi yok sadece turbo dedigim motoru ankarada kovalamak lazim oda senin isin olsun yukseltmek kolay

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Buradaki hurdacılar mezardan babası çıkıp gelse gene gerdiriyorlar takip etmeye edelimde sandık motor alsan daha ucuza gelir torsiyondan yükseltmek istedik fakat tavsiye etmiyorlar arkada sorun yok ön torsiyondan aracı kaldırmak bir yere kadar oda yetmiyor bir çok yere sorduk hepsinden olumsuz yanıt aldık yani değişik bir yöntemi varsa sizde yaptırıp resim atarsanız bizde bir hal çaresine bakalım motor konusunda yardım isterseniz cumartesi günü olmak kaydıyla buraya gelirseniz ostim, ivedik, yıldız sanayi ve hurdacılar sitesine gideriz kendiniz görürsünüz orada beraber sorarız.
 



Buradaki hurdacılar mezardan babası çıkıp gelse gene gerdiriyorlar takip etmeye edelimde sandık motor alsan daha ucuza gelir torsiyondan yükseltmek istedik fakat tavsiye etmiyorlar arkada sorun yok ön torsiyondan aracı kaldırmak bir yere kadar oda yetmiyor bir çok yere sorduk hepsinden olumsuz yanıt aldık yani değişik bir yöntemi varsa sizde yaptırıp resim atarsanız bizde bir hal çaresine bakalım motor konusunda yardım isterseniz cumartesi günü olmak kaydıyla buraya gelirseniz ostim, ivedik, yıldız sanayi ve hurdacılar sitesine gideriz kendiniz görürsünüz orada beraber sorarız.
Hurdacilarda bi ton tanidik var dedigim motor oralarda yok ostimde olabilir , torsiyonlu arac yukseltemeyen tamirci işi bırakıp ebelik yapsin daha basarili olur , resimde attigim korando fabrika ve fabrikadan sonra daha da yukselebilir ben tadinda biraktim , mitsubishi pajero bile torsiyon barli , yukselir sadece araclarin cigeri zayif yukselse ne olacak offroada cok uygun degil panelvanlar uzun bi de bi 100 hp lazim ben motoru cozsem digerleri basit

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,662
Mesajlar
1,521,807
Kayıtlı Üye Sayımız
166,519
Kaydolan Son Üyemiz
cagatayuysal

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst