Bizim 4x4 L300

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan zoomer300 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 83
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 55,477

zoomer300

Ana Kamp
Mesajlar
25
Tepkime Puanı
8
Merhaba.

Forum a yeni yurt disindan üye oldum ve bizim ufak Panelvan i tanitmak istedim. Araba 2003 Model Mitsubishi L300 2.5 TurboDizel 4x4. Bir kaç aydir arabanin sahibiyiz ve çalismalar basladi.
Su ana kadar yapilan isler:
- Komple pas tedavisi
- Bütün yaglar, Hava filtresi degisti
- Bilstein B6 Amortisör (öndeki degisti, arkalara sira gelmedi daha)
- Snorkel
- FantasticVent vantilatörlü tavan penceresi
- Ön kapi rüzgarligi.

Gelecek aylarda ön "free wheel Hub" lar degisecek.
- izolasyon
- Iç tasarimi,tehsisat vs...
- Arka ve yan kamera
- Led is spotlari
- vs.vs.vs.

Ek de birkaç foto ekledim.

Selamlar ve saygilar
Serdar

IMG_20150620_WA000.jpg

IMG_20150620_WA002.jpg

IMG_20150619_190234.jpg



IMG_20150623_WA004.jpg

IMG_20150623_WA005.jpg




IMG_20150627_161749.jpg

IMG_20150627_161802.jpg

IMG_20150816_143810.jpg


IMG_20150428_WA023.jpg

IMG_20150501_130412.jpg
 

Öncelikle hayırlı olsun. Daha çok yeni sanırım arazide deneme sansınız olmamıştır. Arazi deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
 

Tesekkür ederim.
Arazi de biraz deneyebildik. Aracin alti Pajero L040 ile ayni. Arazi vitesi sie de mevcut, 3 Mod kol ile manüel ayarlaniyor. Normal 2H, 4x4 4H ve 4x4 4L (Low Gear). Üstünde suan Yokohama Geolander lastik mevcüt, zor arazide denemek mümkün olmadi. Youtube da L300 4x4 ararsaniz aracin arazide normal Offrad araclarindan farki olmadigini görebilirsiniz.
 

L300 ün Türkiye de kendi alanında tartışmasız bir üstünlüğü var ,en baskın özelliği sağlamlığı araç karavan için biraz küçük ama 4x4 özelliği eklenince bir anda insanın gözüne daha bir güzel geliyor.
 

ülkemizdeki hayaller harika 4x4 camper olur ama edinmek nerdeyse imkansız burada çekiş dönüşümü yapabilsek kanunen oda imkansız ama yapılabilse belki çözüm üretebiliriz bu tarz araçlar için
 



Öncelikle hayırlı olsun hocam,
Ben bu modellerin 4×4 modellerinin (Özellikle panelvanlarının) türkiyede bulunduğunu bilmiyorum. MaaşALLAH temizlenmiş paklanmış birde beyaz olsa off-...

XT615 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 

Yanitlarniz icin tesekkür ederim. Burda L300 ler cok nadir oldu, uzun camsiz panelvan normal fiyata bulmak piyango gibi. Evet L300 karavan icin biraz ufak gibi duruyor. Ama kriterlerlemize uyan arac. Basit, elektronik yok, ve dünyanin heryerinde tamir olabilir. 4x4 olamsi büyük avantaj. Sprinter, Crafter vs. da baktik, ama onlar yine çok büyük ve arazi icin agir.
 

Yanitlarniz icin tesekkür ederim. Burda L300 ler cok nadir oldu, uzun camsiz panelvan normal fiyata bulmak piyango gibi. Evet L300 karavan icin biraz ufak gibi duruyor. Ama kriterlerlemize uyan arac. Basit, elektronik yok, ve dünyanin heryerinde tamir olabilir. 4x4 olamsi büyük avantaj. Sprinter, Crafter vs. da baktik, ama onlar yine çok büyük ve arazi icin agir.
Bende kia besta 4x4 (mazda e2200 un lisans altinda kia trafindan uretilmiş modeli) aldim, ruhsat karavan Tukiyede 4x4 panelvan cok cok az hele l 300 belki 3-5 adet ya vardir ya yoktur

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Merhaba
su an izolasyon arama asamasindayiz, malzemeler hazir oldogunda elektirik vs. basliyacak.
Ilginiz varsa asamalir burda güncel tutmaya calisacam.
 

Sagolun ben de ayni sekilde birseyler yapmaya baslayacagim paylasimlarinizdan memnun kalirim , arac on salincak torsiyon, arka makas seklinde midir ? Yukseltme isinde deneyimlerinizden faydanlamak cok iyi olur

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 



Merhaba, tabiki paylasmaya calisicam. Evet Ön taraf normal, torsion bars ile de bir kaç mm yükseltme imkani varmis. Arkasi dedigniz gibi Makas, oraya da takoz gibi bir metal ile, ve U seklinde vida ile 7-10cm mümkün, su anda daha orijinal, yakinda arka amörtisörler de degisecek.
 

Merhaba, tabiki paylasmaya calisicam. Evet Ön taraf normal, torsion bars ile de bir kaç mm yükseltme imkani varmis. Arkasi dedigniz gibi Makas, oraya da takoz gibi bir metal ile, ve U seklinde vida ile 7-10cm mümkün, su anda daha orijinal, yakinda arka amörtisörler de degisecek.
Torsiyonda bir kac mm degil bir kac cm yukseltme yapilabilir fazla kasmamak lazim tabiki arka makas su sekilde yukselir
uploadfromtaptalk1441017512967.jpg
uploadfromtaptalk1441017531912.jpg


ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 



Bende yakinda kia besta yi paylasicam turbo koydugumda bide kia besta 4x4 turbo seklinde paylasacagim

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 




Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,662
Mesajlar
1,521,807
Kayıtlı Üye Sayımız
166,519
Kaydolan Son Üyemiz
cagatayuysal

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst