bekirnayır
Kamp II
- Mesajlar
- 371
- Tepkime Puanı
- 1
L200 den offroad aracımı olur? Sen şantiyede mi çalışıyorsun? gibi sorun ve sorularda sonra yaptık ve bence çok güzel oldu...
Önce biraz karşılaştırma ve yorum yapalım...
Zj den motor olarak farklı tabi ki Zj nin gücünü almak zor ama yine de motor olarak gayet başarılı bence. hele ki grand vitara ya göre çok iyi.. konfor v.s. çok ama çok iyi.. şantiye aracı aldığı zannederken fark etmeden güzel bir araç almışım.. Yakıt normal. yeni Lastiklerden sonra uzun yolda 50 kr.. Vergi ZJ ile aynı..Alt yapı pajerodan geldiği için gayet sağlam... kısacası yabana atılacak bir araç değil ve çok kullanışlı...Avantajları ve dezavantajları tabikii tartışmaya açık...
İlk olarak yükseltme ile başladık.. İstanbulda bir ustadan 4" yükseltme kiti siparişi verdik..Aslında tam anlamıyla kit de değil.. El yapımı bin ürün ama gayet başarılı ve fiyat olarak uygun...Ön helezon üstlerine get kondu, yine önde üst salıncak ve rotil arasına ayrı bir get kondu ve önlerin işi bitti. Arka makas altlarına yine get ve arka amortisörlerin uzunlarla değişimi ile montajı bitirdik ve araç 10 cm yükselmiş oldu.. Montajıda çok zor değil..
İkinci olarak 1200 lük Winç ve dodik sipariş ettik..
Dodik, şnorkel, Vinç ve vinç koruma tomponunu montajını bitirdikten sonra sıra lastiklere geldi ki en büyük sorunu burada yaşadık..
Yine İstanbulda başka bir usta L200 için en ideal lastiğin 255/85/16 (33" çap 10" taban) olduğunu herkese yaymış ve gerçektente bu lastik araca çok uygun ama böyle bir laf çıkınca aynı esattaki lastikler 450 TL civarındaki iken bu ebattaki lastik nedense 650 TL oluvermiş ve sadece bir yerde var.. 15" jant seceneğide frenlerden dolayı mümkün olmayınca mecburen 285/75/16 lastik taktık BF M/T (33" çap 11" taban) tabiki lastik geniş taban ve dodik olunca sürtme yaptı ve biraz tıraşlamak gerekti.. Neyse lastik işi de bitittikten sonra aracımız muradına erdi.... Umarım siteye bir katkısı olur.... Desteklerini esirgemeyen herkese teşşekkürler...
Önce biraz karşılaştırma ve yorum yapalım...
Zj den motor olarak farklı tabi ki Zj nin gücünü almak zor ama yine de motor olarak gayet başarılı bence. hele ki grand vitara ya göre çok iyi.. konfor v.s. çok ama çok iyi.. şantiye aracı aldığı zannederken fark etmeden güzel bir araç almışım.. Yakıt normal. yeni Lastiklerden sonra uzun yolda 50 kr.. Vergi ZJ ile aynı..Alt yapı pajerodan geldiği için gayet sağlam... kısacası yabana atılacak bir araç değil ve çok kullanışlı...Avantajları ve dezavantajları tabikii tartışmaya açık...
İlk olarak yükseltme ile başladık.. İstanbulda bir ustadan 4" yükseltme kiti siparişi verdik..Aslında tam anlamıyla kit de değil.. El yapımı bin ürün ama gayet başarılı ve fiyat olarak uygun...Ön helezon üstlerine get kondu, yine önde üst salıncak ve rotil arasına ayrı bir get kondu ve önlerin işi bitti. Arka makas altlarına yine get ve arka amortisörlerin uzunlarla değişimi ile montajı bitirdik ve araç 10 cm yükselmiş oldu.. Montajıda çok zor değil..
İkinci olarak 1200 lük Winç ve dodik sipariş ettik..
Dodik, şnorkel, Vinç ve vinç koruma tomponunu montajını bitirdikten sonra sıra lastiklere geldi ki en büyük sorunu burada yaşadık..
Yine İstanbulda başka bir usta L200 için en ideal lastiğin 255/85/16 (33" çap 10" taban) olduğunu herkese yaymış ve gerçektente bu lastik araca çok uygun ama böyle bir laf çıkınca aynı esattaki lastikler 450 TL civarındaki iken bu ebattaki lastik nedense 650 TL oluvermiş ve sadece bir yerde var.. 15" jant seceneğide frenlerden dolayı mümkün olmayınca mecburen 285/75/16 lastik taktık BF M/T (33" çap 11" taban) tabiki lastik geniş taban ve dodik olunca sürtme yaptı ve biraz tıraşlamak gerekti.. Neyse lastik işi de bitittikten sonra aracımız muradına erdi.... Umarım siteye bir katkısı olur.... Desteklerini esirgemeyen herkese teşşekkürler...