1.5 sn 2 sn çok büyük rakam hocam eminmisiniz,o kadar etkilememesi lazım.
orjinal boyutta lastik takmış olsaydınız 2.7 motor hacimdeki bir arabayı o kadar etkilemezdi diye düşünüyorum. sizdeki yavaşlamanın ve yakıt artışının nedeni lastik boyutu büyümesinden kaynaklanıyor olabilir.
Türkiye de offroad camiyasinin yaptığı en yaygın yanlış geniş tabanli lastik ve aşırı offsetli jant kullanmak orneklerle anlatırsak birinci resimdeki lastik yanlış lastik tercihi gorsellik olarak daha güzel olmasının cazibesine kapilan bizler ilkin hep bu hataya düşerizEvet Ahmet arkadaşımızın dediği gibi. Orijinal ölçülerinden daha büyük bir ölçü kullandığım için süre daha fazla uzadı. Hem taban geniş hem de çap daha büyük. Bu da zamanı uzatan etkenlerden. Orijinal ölçü olsaydı 1 saniye fazla olurdu.
Aynen öyl olduğunu düşünüyorum. Yavaşlama ve yakıt performansı lastiğin özelliklerinden oldu. Zaten bunun bilincinde olduğum için şikayetim yok =)
Ben senin dediğini pek anlayamadım. Hem geniş lastik takmanın olumsuzluklarından bahsediyorsun hem de 245 ya da 255 ölçüyü 275 e çıkartmak en mantıklısı diyorsun. Bu bahsedilen rakamlar zaten taban ölçüsüdür. Ayrıca orijinalinden büyük çaplı lastik kullanmak nasıl bir mantıklı çözüm oluyor. Ben anlayamadım seni.Geniş tabanlı lastikler ile 1 yakıt tüketimi artıyor 2 aracın çekişi düşüyor 3 ivmelenme uzuyor, hâlbuki aracın standart lastikleri ornegin 245 ya da 255 ise bunu 275 e çıkartmak ve büyük çaplı lastik kullanmak en mantıklı çözüm ,...
ASUS_Z010D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
255 i 345 yapiyor hocam milletBen senin dediğini pek anlayamadım. Hem geniş lastik takmanın olumsuzluklarından bahsediyorsun hem de 245 ya da 255 ölçüyü 275 e çıkartmak en mantıklısı diyorsun. Bu bahsedilen rakamlar zaten taban ölçüsüdür. Ayrıca orijinalinden büyük çaplı lastik kullanmak nasıl bir mantıklı çözüm oluyor. Ben anlayamadım seni.
Ayrıca 235 ölçüyü 245 e çıkartmak (1 cm) büyük hacimli motorlarda pek sıkıntı yaratmaz. Ha tutup 235 ölçüyü 265 275 falan yapmak e tabiki sıkıntı her türlü..