Artık Bende 3.2 V6 Sahibiyim

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan kabasakal34 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 15
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 22,083

kabasakal34

Ana Kamp
Mesajlar
68
Tepkime Puanı
0
öncelikle herkese saygılar 2000 model 122.000 km de olan opel frontera 3.2 v6 araç sahibiyim (yeni aldım)

bu aracı kullanan arkadaşlardan ricam dikkat etmem gereken püf noktaları nelerdir.

ayrıyetten araçta lpg yok ben taktırıyorum pazartesi günü inşallah bagajda lpg tankı istemiyorum bu araçlara gizli lpg tankı uygulaması yapan varmı ve yapıldıysa neresine nasıl oluyor bunu merak ediyorum.

aracımda iridium bujiler mevcut ve gerçekten acaip sessiz çalışıyor şaşırdım doğrusu iridium bujilerin lpg ile bi uymsuzluk gibi sorunları varmıdır.

arazi modunu en net deneme methodu nedir vitesi L moduna aldıgımda otomatik viteside 1 e mi çekmem gerekiyor bunu tam olarak anlayamadım.tam olarak arazi şanzımanını nasıl kullanabilirim.

şimdilik aklıma takılanlar bunlar umarım kafanızı ağrıtmam verilen her cevaba şimdiden teşekkür ederim.

son olarak en can alıcı nokta istanbulda ikamet edip 3.2 v6 lpg ile kullanıp takribi yakıt tüketimini ölçen varsa ve cevaplarsa çok sevinirim saygılar..
 

Etiketler
Ynt: Artık Bende 3.2 V6 Sahibiyim

Öncelikle hayırlı uğurlu olsun.
öncelikle herkese saygılar 2000 model 122.000 km de olan opel frontera 3.2 v6 araç sahibiyim (yeni aldım)

bu aracı kullanan arkadaşlardan ricam dikkat etmem gereken püf noktaları nelerdir : Araç çok zevkli yanlız opelin yanlış pazarlama stratejilerinden dolayı Türkiye de fazla bilinmeyen ve insanların hep korkarak baktığı bir araç yakın zamana kadar bende bir frontera sahibiydim.Kendine iyi bir usta bul mekanik ve elektirik ustası,mutlaka ve mutlaka aracın motor şanzıman yavru şanzıman diferansiyel yağlarını kontrol ettir.sunroff contalarını mutlaka kontrol ettir.aklıma gelenler bu kadar.

ayrıyetten araçta lpg yok ben taktırıyorum pazartesi günü inşallah bagajda lpg tankı istemiyorum bu araçlara gizli lpg tankı uygulaması yapan varmı ve yapıldıysa neresine nasıl oluyor bunu merak ediyorum:aracın maalesef gizli tank koyulacak kadar büyük bir boşluk yok mecburen bağaja montajı gerçekleşecek,veyada ben bulamaadım diyim çünkü çok baktım liftin altında lpg ustamla + gizlettirirsen aracın fenni muaynesinde arıza cıkardıklarını duydum... Aaracına LPG uygulattırcaksan ve imkanın varsa PRİNS derim ve tek geçerim ben prins uygulattırmıştım tavsiye ederim.lpg uygulayacak arkadaş mutlaka ve mutlaka RAİL'e enjektör kütüğü diye biliyorlar sanayide müdahale etmesin çünkü sıkıntı yaşanıyor başıma geldi yeni rail almak zorunda kaldım birde kozmetik açıdan V6 yazan motor kapağını mümün olduğunca kestirme montaj yapılırken çikin görünüyor ;D

aracımda iridium bujiler mevcut ve gerçekten acaip sessiz çalışıyor şaşırdım doğrusu iridium bujilerin lpg ile bi uymsuzluk gibi sorunları varmıdır : Benim aracımda da iridyum buji vardı sıkıntı yaşamadım

arazi modunu en net deneme methodu nedir vitesi L moduna aldıgımda otomatik viteside 1 e mi çekmem gerekiyor bunu tam olarak anlayamadım.tam olarak arazi şanzımanını nasıl kullanabilirim : Hareket halindeyken 4X4 düğmesine bastığınızda aracınız 4X4 e geçer ustaların tavsiyesi 4X4 ten çıkarken bir miktar geri gitmeniz hub larınızın sağlığı için iyi olur diyorlar 4L moduna ise araç 4X4 deyken aracı durdurup boşa alıp arazı vitesini 4l konumuna almanız sonra 1 e getirmeniz bu aracı benden daha çok kullanan üstadlar var onlar daha doğru ve sağlıklı bilgi verebilir.

şimdilik aklıma takılanlar bunlar umarım kafanızı ağrıtmam verilen her cevaba şimdiden teşekkür ederim.

son olarak en can alıcı nokta istanbulda ikamet edip 3.2 v6 lpg ile kullanıp takribi yakıt tüketimini ölçen varsa ve cevaplarsa çok sevinirim saygılar.. en son 55 kuruş şehir içinde yakıtı vardı aracımın ama bulunduğum yer rampalarıyla ünlü bir yer düz yol yok gibi burda


Read more: http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=102276.0#ixzz2vpXOyAEO
 

Ynt: Artık Bende 3.2 V6 Sahibiyim

öncelikle aydınlatıcı bilgiler için çok teşekkür ederim. Lpg konusunda sadece bu nokta kafama takıldı RAİL'e enjektör kütüğü diye biliyorlar sanayide müdahale etmesin çünkü sıkıntı yaşanıyor

Read more: http://www.gezenbilir.com/index.php?action=post;topic=102276.0;last_msg=1318298#ixzz2vsnl72zy
 

Ynt: Artık Bende 3.2 V6 Sahibiyim

evet bir takım araştırmalar sonucunda yeni almış olduğum aracıma gizli lpg uygulaması yaptırmış bulunmaktayım . simit tankı alt tarafa taktırdım gayet şık ve bagajdan ödün vermeden kullanmaktayım.
yakıt ölçümlerime dayanarak henüz gaz ayarı yapılmadı yaklaşık 3-4 depo bu şekilde gezmem gerekiyormuş ortalama 18 litre şehir içi gaz sarfiyatı var. bu araç için çok uygun geldi bana hem otomatik hemde 1800 kg bir araç.
çekiş vs problem yaşamıyorum son derece güzel ivmelenmesi var yüksek devirlerde benzine atma sorununu hiç yaşamadım tüpü yapan arkadaşım eski bir tanıdık uzun enjektör çubuğu kullandı ve gazı tam olarak silindire iletiyor gayet memnunum marka olarak atiker odb3 turbo 6 silindir kit taktırdım.işin özü şu an için memnunum çok şükür 45 kuruşta tüketim olunca açıkçası dizel bir aracın 30 krş yaktığını düşünürsek çok üzmeyeceğe benziyor.
 

Rekor hala bende km de ,27 krl ile. Aslında demek istediğim bu araçlar gerçekten hem sağlam hem de konforlu. 45krl ise ayarsız bir kpg için bile gayet makul.

Tek dikkat etmeniz gereken şey lastik havalarınız :smiley:

Tekrar hayırlı olsun.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 



Ynt: Artık Bende 3.2 V6 Sahibiyim

27 kuruş nasıl yaktırdınız anlamadım :D
lastik havaları konusunda 235 70 16 için kaç olmalı acaba
 

Bu rakam 2012 deki tabi :smiley: en son 2013 aralıkta aracımızı sattığımızda 1 oksijen sensörü arızalı halde 35krş yakıyordu şehir içinde...

Lastik ölçüleri belirtilen ne ise ona mutlaka uyulmalı. Yakıttaki en büyük artış yanlış lastik basıncı.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 

Ynt: Artık Bende 3.2 V6 Sahibiyim

mrdnmz' Alıntı:
Bu rakam 2012 deki tabi :smiley: en son 2013 aralıkta aracımızı sattığımızda 1 oksijen sensörü arızalı halde 35krş yakıyordu şehir içinde...

Lastik ölçüleri belirtilen ne ise ona mutlaka uyulmalı. Yakıttaki en büyük artış yanlış lastik basıncı.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

enteresan 35 krş çok zor gibi ya mantığa aykırı geliyor bana :Dgazı çok kıstırmak lazım sanırım o rakamları görmek için aslında aracı cok fazla tanımıyorum ama yolda gidişi rahat kasmıyor motor muhtemelen akışında bırakarak uygun rakamlar elde edilebilir bu arada farklı bir iletişim aracı mevcutmudur whatsapp felan
 

Ynt: Artık Bende 3.2 V6 Sahibiyim

gizli lpg uygulamasında lpg tankına koruma yaptılarmı .tam olarak takıldığı konum neresi.keşke takılırken bir foto çekip bizimle paylaşsaydınız.muayeneden geçtimi son haliyle.
 

Ynt: Artık Bende 3.2 V6 Sahibiyim

kabasakal34' Alıntı:
enteresan 35 krş çok zor gibi ya mantığa aykırı geliyor bana :Dgazı çok kıstırmak lazım sanırım o rakamları görmek için aslında aracı cok fazla tanımıyorum ama yolda gidişi rahat kasmıyor motor muhtemelen akışında bırakarak uygun rakamlar elde edilebilir bu arada farklı bir iletişim aracı mevcutmudur whatsapp felan

herhangi bir kısma ya da sistemi zorlayacak bir uygulama yapılmadı aracıma. Zaten yaptırmam da. Sadece bakımlarını düzenli yaptırın ve lastik basınçlarına dikkat edin. 35krş çok da zor bir rakam değil.
 



Ynt: Artık Bende 3.2 V6 Sahibiyim

Muayeneden geçecek çünkü korumalı ve şamandırası dışarıda bir simit tank taktılar.
Yapan arkadaş hiç bir problem olmayacağını söyledi
Ben hala 35 krş nasıl yakar onun derdindeyim
Eğer öyle bişey varsa müthiş olur . Muhtemelen sıkışık trafikte değildir herhalde
 

Kullandıkça aracınızı tanıyacak, tanıdıkça yakıt giderinizi düşüreceksiniz :smiley:

Gaz a basarken de biraz dikkatli olmak lazım tabi...


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 

Ynt: Artık Bende 3.2 V6 Sahibiyim

Hayırlı olsun aracınız, bende geçtiğimz hafta sattım aracımı.
 


Ynt: Artık Bende 3.2 V6 Sahibiyim

dün itibari ile aks körüklerimi yeniledim 2 side yırtılmıştı ve vectra a b c aks körüğü ile birebir aynı 40 tl ye bitti iş .O esnada abs sensörünün kablosu koptu onuda dibinden güzelce açıp sağlamca lehimledim ve silikon vasıstası ile su almayacak şekilde yapıştırdım. ABS sensörü arızası alan arkadaşlar öncelikle dip noktadaki kablo kopuğu olup olmadığına iyi baksın genelde kolay bozulan parçalar değil sağlamca bir plastiğin içine gömülmüş basit okuyucular. tam kablo bağlantı noktasından kablo uçlarını bulun yeter lehimle tamir edebilirsiniz. ayrıca hava akış metreyide söküp güzelce temizledim şu an için LPG kaynaklı arıza ışığının haricinde herhangi bir arıza kalmadı
 



Ynt: Artık Bende 3.2 V6 Sahibiyim

Selamlar..yakıt tankinin bur resmini rica etsek,bende düşünuyorum...hayırlı araziler bu arada..
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,743
Mesajlar
1,523,022
Kayıtlı Üye Sayımız
166,559
Kaydolan Son Üyemiz
Sercantetik

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst