Beni yanlış anladınız Cesaret vermek ve Teşvik amaçlı ! TÜRK MALI OLSUN ÇAMURDAN OLSUN tecrübe ile sabittirki yapıp kırarak en güzeli en kalitelisi yapılır
Beni yanlış anladınız Cesaret vermek ve Teşvik amaçlı ! TÜRK MALI OLSUN ÇAMURDAN OLSUN tecrübe ile sabittirki yapıp kırarak en güzeli en kalitelisi yapılır Ekli dosyayı görüntüle 58109
Türkiye'de bunu en alâ şekilde yapacak fabrikalar var. Bir kısmını ben bizzat çok iyi biliyorum. Mesele seri imalat ve muhtemel yıllık satış adedi. Tekil imalat her zaman pahalıya mal olur, seri imalat avantaj. Ama o noktada ticari bakmak gerekir, sürdürülebilirlik ne olur ne kadar yatırım ne kadar satış; ne getirir tartışılır.
Lenovo P2a42 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
İşin güzel tarafı burda ben bunları düşünmüyorum en azından yaptım derim ne hesap yaptım ne maliyet Satılmaz elde kalır korkumda yok bu yüzden yıllardır bu forumda birşeyler paylaşıyorum çiziyorum çok birşey kaybetmem
İşin güzel tarafı burda ben bunları düşünmüyorum en azından yaptım derim ne hesap yaptım ne maliyet Satılmaz elde kalır korkumda yok bu yüzden yıllardır bu forumda birşeyler paylaşıyorum çiziyorum çok birşey kaybetmem
Dostlar bu işler ustalıkla atölyede deneme yanılma ile olamayacak kadar detay içeriyor.
Çizmek yetmez en öenmlisi hesaplama zaten esas çizim o hesaplamalardan ve malzeme seçiminden sonra yapılabilir. Hesaplama ve malzeme seçimi için de her bir rediktör için öngörülen:
a- ağırlık (aracınıza kaç kg ek ağırlık binmesine müsaade edeceksiniz?)
b- dayanım (bu sistemin kaç saat çalışması lazım-ömür)
c- fiyat (maliyet - ne kadara kadar vereceksiniz)
d- yüklerin belirlenmesi.
Gerekir. Daha sonra ciddi bir mühendisliki çalışma ile hesap malzeme seçimi ve resim çizilmesi (her oarçanın tek tek)gerekir.
Sonrası kolay
ben bu işe kafayı takmış arkadaslardan yukarıda yazdığım en azından a ve c şıklarına yanıt vermelerini bekliyorum. Yani kaç kilo ağırlığa kadar ve kaç liraya kadar almaya hazırsınız. Unutmayın ne kadar hafif olursa o kadar pahalı maliyet cikar,
Dişli çarkları hesapladım modülleri çıkardım gövdemi ekstra tuttum rulman larımı yük belirlemelerime göre seçtim taşlama paylarıyla benim aracım suzuki samurayi aracıma akuple deliklerini yağlama deliklerini otomatik lastik şişirme sistemini portal aks A akuple ettim bu hesapları yapmadan tabiki bukadar ileri gidemem ki yapıyorum yapıcam diyen kaç insanın böyle korkmadan kendi resimlerini paylaştığını gördünüz
Arkayı bitirdim galiba önde aynısı ama gene bir elden geçmesi lazım firen zınbırtı larının olduğu saç tamam disk tamam arkadanda ayene esnasında kolay söküm saçlarını da koydum bunun la muayeneden geçilirmi onuda bilmiyorm da
Daha bir kac ay once diff lock tartismalrindayken yol alip portal aks imaline gecmen beni sasirtti ve sevindirdi , calismalarini keyifle takip ediyorum.