Arkadaşlar,
Konu mu yanlış yerde ben mi yanlış yerdeyim anlamadım, off road bölümünde değilmiyiz? o zaman 3 - 5 kiloluk tesisatın güçle ne alakası var, eğer off road bölümündeysek hızla ne alakamız var, bizim için önemli olan tork değilmi? HP nin ne önemi var ki... isterse 500 bg olsun motorumuz, beygir gücü ile tork kilo ile litre gibi ayrı birimler, farklı şeyleri ifade ederler, asfalt aracında bg tamam hız, ve hızlanmayı ifade eder, ama arazi aracında hiçbirşeyi, arazi aracında önemli olan tork ve bu torkun her tekere iletimi önemlidir. O arazinin kralı unimoglar kaç beygir sizce?
Saygılar,
Seyhan bey 3-5 kg tesisatın şarj dinamosu ile alakası var yarışta gereksiz olan tüm elektrikli parçalar iptal ediliyor ve araç gereksiz yere dinamoyu besleyip motor gücünü harcamyor.Ayrıca tek kapı 2.0 motorlu suzukiler genelde tercih ediliyor off-road yarışlarında sizce bu neden hem güç hem tork için olabilirmi .Son olarak challange yarışlarında kullanılan araçlar hem çok beygirli hemde tork bakımdan çok güçlü en saon İsoff Challenge yarışında kırmızı buggy vardı yarışan bu araç 2 çeker ve subaru motorlu idi ve çok beygirli bir araçtı..