fbmy
Kamp III
Merhaba,
Bu da bizim aracımız. Şuan hazır ve araziye çıkmak için yeride duramıyor.
Ve aynı şekilde bizde...
Yapılanlar,
285x75x16 Federal Couragia M/T Lastik
16'' Jant.
Warn 9.5 Tİ Vinç.
Vinç Bağlantı Braketi Ve Tampon Demiri.
Dakar Şinorkel.
Araç Altı Koruma Saçı.
Marşpiyel Koruma Barları
Süspansiyon Lift Kit. (7.5 Cm)
Araç modifikasyonu Demart'ta Mehmet Becce tarafından yapıldı.Şuan araç orjinal halinden 11 cm daha yüksek.Pikap olması ve uzun kasanın dezavantajını büyük oranda aracı yükselterek giderdik.İlerdeki deneyim ve gerekliliklere göre fren sistemi ve difrensiyalde de modifikasyon düşünüyoruz.Aracın orjinal fren sistemi şuan şehir içi kullanımda bile çok güven vermiyor.Ayrıca lastik çapının büyümesinden dolayı gereklilik duyarsak difrensiyal son dişliyi değiştirmeyi düşünüyoruz.
Yorum ve önerilierinizi bekliyoruz.
Selamlar...
Bu da bizim aracımız. Şuan hazır ve araziye çıkmak için yeride duramıyor.
Yapılanlar,
285x75x16 Federal Couragia M/T Lastik
16'' Jant.
Warn 9.5 Tİ Vinç.
Vinç Bağlantı Braketi Ve Tampon Demiri.
Dakar Şinorkel.
Araç Altı Koruma Saçı.
Marşpiyel Koruma Barları
Süspansiyon Lift Kit. (7.5 Cm)
Araç modifikasyonu Demart'ta Mehmet Becce tarafından yapıldı.Şuan araç orjinal halinden 11 cm daha yüksek.Pikap olması ve uzun kasanın dezavantajını büyük oranda aracı yükselterek giderdik.İlerdeki deneyim ve gerekliliklere göre fren sistemi ve difrensiyalde de modifikasyon düşünüyoruz.Aracın orjinal fren sistemi şuan şehir içi kullanımda bile çok güven vermiyor.Ayrıca lastik çapının büyümesinden dolayı gereklilik duyarsak difrensiyal son dişliyi değiştirmeyi düşünüyoruz.
Yorum ve önerilierinizi bekliyoruz.
Selamlar...