Arabanızın Su ile Çalışmasını İstermiydiniz?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan takomistik Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 40
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 10,515
Ynt: Arabanızın Su ile Çalışmasını İstermiydiniz?

arkadaşlar bu konuda birşeyler var ama bide şuna bakın google de ( bolulu mucit) muharrem ceylan..... %40 a varan yakıt tasarrufu diyor. benim anladığım kadarıyla suya aracın aküsünden birtakım cihazlarla elektrik veriyor ve oksijen le hidrojen ayrışıyor. mazotlu arabalarda emme manifolduna hidrojeni gönderiyor ve silindire girecek olan havanın içine karışıyor ve böylece sıkıştırılan havanın yanıcılığı dahada artıyor ve üzerine enjektörden püskürtülen mazot daha yüksek bir basınçla patlama sağlıyor. babam bitane pegout partnerde görmüş bu sistemi boludaki muharrem ceylan'a yaptırdığını söylemiş yaptığı sistemin içindeki su 50.000 km yetiyormuş. kendime ait arabam yok şimdilik ama aile cek kullndığımız 2002 model 1.9d fıat scudo var ona taktırmayı düşünüyoruz ama zaten aracımız km de 24-25 kuruş yaktığından çok ihtiyac yok .. ama kendi aracım olarak defender almayı düşünüyorum. ona taktıracağım büyük ihtimal.. benim görüşüm 'dizelden şaşmam, benzinliyle uğraşmam'....
 

Etiketler

Ynt: Arabanızın Su ile Çalışmasını İstermiydiniz?

elektroliz ile hidrojen ve oksijen ayrıştırılıyor hidrojen yanıcı gaz yanıyor olay bu.Ancak size fuarda gördüğüm bir cihazdan bahsedeceğim.
Hidrozon kaynak makinası aletin adı.yaklaşık 80x30x30 gibi bir kutunun içinde cam tüpler elektronik devrelerden oluşan bir alet.Metal işleme fuarında gördüm iki sene önce.
Pinomatik mavi hortumla gaz çıkıyor ve ucunda bir enjektör ucu vardı ateş le tutuşturuyordu adam.
hemen denedim kalın 3 mm lik bir bulu penseyle tuttuk, ısıttık, tutar tutmaz kor oldu pul.Enerjisi yüksekti gazın. Lpg türü bir yakıtla bu denli korlaşma olmazdı bu zamanda.
Makinayı istanbulda kapalı çarşıda tüm kuyumcu imalathanelerinde kullandıklarını öğrendim orada.Tarihi binada basınçlı tüp sokmak yasak olduğundan tamirat ve imalat işlerini bu cihazla yapıyorlarmış.
Yetkilisiyle görüştüğümde bunu araca bağlasaydınız niye yapmadınız diye sorduğumda aldığım cevap; abi ozaman fazla yaşayamazdım oldu.

Fuar dönüşü yaptığım araştırmalarda yurdumuzdada pek çok kişinin bu konuyta kafayı taktığını gördüm.Ancak bir forumda gazı üretmek için gereken enerjinin kazanılması için gereken enerji maliyetinin vereceği faydadan daha pahalı olduğu yönündeydi.Araştırmak bilimsel verilere dayandırmak lazım konuyu.
Düşünsenize bu aletle kombi cihazı bile olur.
 

Ynt: Arabanızın Su ile Çalışmasını İstermiydiniz?

arkadaşlar birde eko66 diye bir yakıt tasarruf cihazı var. anladığım kadarıyla çalışma sistemi yakıtı içinden geçirip elektrikle manyetik bir etkiyle yakıtın negatif yani yanıcılığı olmayan maddeleri poitif yani daha yanıcı hale getiriiyormuş ve yanmadan atılan yakıt olmuyormuş motorun içindeki yanma odalarındaki is i kurumu da sökerek egzoz manifoldu yoluyla atıyormuş bugün inceledim motor yağ ömrünüde uzatıyormuş. ilgilenenler baksın benim anladığım bunlar. traktörlere otomobillere hep takmışlar resimleride var.. bugün bi msj attım 5 dakka sonra telefonum çaldı açtım. eko66 firması şunuda belirtti devlet desteklene yapıyormuş %30 indirim var dedi 830 liraya yapılıyormuş desteklemeyle komple montaj dahil 590 liraya iniyormuş. birazdaha araştıracağım bunu nekadr yakıt tasarrufu sağlıyo net bilmiyorum..


arkadaşlar günümüzde tasarruf etmenin çok seçenekleri var. motor yağına bor eklemek, hidrojenli yakıt sistemi, eko 66 gibi bunları yaptırmak nekadar tutar net bilmiyorum ama yaptıktan sonra 10 yıl garanti ediliyor. b sürede galiba kendinide amorti eder bizede bişiler kalır gibi düşünüyorum .. benden şimdilik bu kadar ..... teşekkürler..
 

Ynt: Arabanızın Su ile Çalışmasını İstermiydiniz?

Borla çalışan araba üretildi, maliyeti 200 tl olan 1 kg bor ile 19 000 km yo...l yapabiliyor.(1100kg. oto sabit 100 km süratle giderse) Bu demek oluyorki Petrole son. Tam tersine Batılı ülkeler bor işletmeciliğinin kansere yol açtığını idda ederek BOR madenininden soğutma çabası içindeler. Oysa bu mucize maden kanser tedavisinde de kullanılmaktadır. Türkiye kiskacta.
Arabayi bor madeniyle calistiracak patentli 600 proje oldugu ortaya cikti.
TÜRKİYE, dünyada bor rezervinin yüzde 73`üne sahip Ve Türkiye GELECEĞİN DUBAİSİDİR
ve uluslararasi teroristler Türkiye uyanmadan bu kaynagi ele gecirmeyi planliyor.
 



Ynt: Arabanızın Su ile Çalışmasını İstermiydiniz?

http://bormadeni.blogcu.com/borla-calisan-araba/2889611
 

Ynt: Arabanızın Su ile Çalışmasını İstermiydiniz?

Halkımız yeterince bilinçli değil,bir paket makarna bir kömür e insanlar oylarını verirken,dğer tüm insanların emeği ile oynamakta değerli arkadaşım
konu siyasetçilerin işi,bilinçlenmek ne telefonla,ne internetle oluyor,bilinç ve aklın tek noktası EĞİTİMDİR...
Bu ülke hepimizin ve sahip çıkmalıyız,SAYGILAR
 


Ynt: Arabanızın Su ile Çalışmasını İstermiydiniz?

Kİm istemez ki.. . .ama benzin zammından sonra en çok Türkler ister heralde: )
 

Ynt: Arabanızın Su ile Çalışmasını İstermiydiniz?

Kİm istemez ki.. . .ama benzin zammından sonra en çok Türkler ister heralde: )
 



Ynt: Arabanızın Su ile Çalışmasını İstermiydiniz?

selam arkadaşlar bu üzerinde konuştuğunuz konuyu ben bizzat yaptım 1,3 motoru en kral 2,0 motor ayarında bir çalışma gösterdi lpg ve su ile karışım olarak saf halde vermeyi gözüm yemedi aracı yeni almıştım ne olur ne olmaz diye tamamını vermedim.ancak şunu söyleyim o ufacık motun sesi ve çekişi muazzam değişti ama yeni bir şey değil taaa 1800 küsürlü yıllarda patenti alın mış bir uygulama öncedende bahsedildiği gibi hidrozon denilen kaynak makinası elektrolize dayalı şimdilerde ise bmw ve bazı japon otomobil firmalarının sıvı hidrojenle farklı motor denemeleri var plot olarak seçilen bazı yerlerde halk otobüsleride bu sistemle çalışıyor...
kısacası tahmini 500-1000 tl arasında verimli bir sistem yapılabilir...
 


Ynt: Arabanızın Su ile Çalışmasını İstermiydiniz?

hukukcu076' Alıntı:
selam arkadaşlar bu üzerinde konuştuğunuz konuyu ben bizzat yaptım 1,3 motoru en kral 2,0 motor ayarında bir çalışma gösterdi lpg ve su ile karışım olarak saf halde vermeyi gözüm yemedi aracı yeni almıştım ne olur ne olmaz diye tamamını vermedim.ancak şunu söyleyim o ufacık motun sesi ve çekişi muazzam değişti ama yeni bir şey değil taaa 1800 küsürlü yıllarda patenti alın mış bir uygulama öncedende bahsedildiği gibi hidrozon denilen kaynak makinası elektrolize dayalı şimdilerde ise bmw ve bazı japon otomobil firmalarının sıvı hidrojenle farklı motor denemeleri var plot olarak seçilen bazı yerlerde halk otobüsleride bu sistemle çalışıyor...
kısacası tahmini 500-1000 tl arasında verimli bir sistem yapılabilir...
bu sistemi yapan koymayı bilen veya herhangi bir şekilde elinden iş gelen birilerini tanıyorsanız yönlendirin ben aracımı kobay olarak insanlıgın hizmetine sunarım. :smiley:
 

Ynt: Arabanızın Su ile Çalışmasını İstermiydiniz?

eğer dikkat ettiyseniz netteki videolarda bu tür işlerle uğraşanlar hep tek başına hem çekim yapıyor hemde bir şeyler anlatmaya çalışıyor benim içinde durum aynıydı bir elim motor sistemi takarken diğer elim kayıttaydı kimse havaya ucacaz diye sokulamadı :smiley: test yaparken patlattığım balon sesinden sonra sokağımızdaki bütün arabaların alarmları çalıştı ama sadece akşamın karanlığında nasıl bir alev olacaktı onu merak etmiştim.... kimya bilgisi ve otogaz işi aynı anda bir kişide buluşmuş ise tam aradığınız kişi odur
sadece tasarruf olarak derseniz 1 günde yapılır çok basit bir sistem 12 volt 10 amper dakikada 1- 1,5 litrelik gaz üretimi yetrlidir
yakıt tasarrufu sağlar galiba kayseridesiniz orda tanıdığım yok çok basit bir sisitem kendiniz bile yapabilirsiniz

images.jpg
 




Ynt: Arabanızın Su ile Çalışmasını İstermiydiniz?

dry cell diye tabir edilen paslanmaz saçtan ve pleksi glas mamülü bir yakıt hücresidir tasarruf amaçlı araca monte edilen ana parçadır.
bu sistemin kendine ait birde küçük deposu vardır bir röle birkaçparça hortum ve kablodan oluşur o resimdeki tahminen 100-150 arası maliyeti olabilir nette gezerken buldum paylaşmak istedim...
iyi akşamlar...
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,670
Mesajlar
1,521,924
Kayıtlı Üye Sayımız
166,524
Kaydolan Son Üyemiz
cixman

Çevrimiçi üyeler

Şu anda çevrimiçi üye yok.

SON KONULAR



Geri
Üst