Ynt: ALINIK: XJ kare kasa CHEROKEE arıyorum
Üstadım;
Aracım halen satılık.
131.500 km’de tüm bakımları yeni yapıldı;
- Motor Yağı + Bor Katkı
- Yağ ve hava filtreleri
- Diferansiyellerin yağları + kilit yağları
- Şanzıman yağları
- Ön balatalar ve arka kampanalar yenilendi
- Ön diskler ve arka kampanalar taşlandı
- Ön takımdaki tüm rot ve rotiller orijinalleri ile yenilendi (yan sanayi kullanılmamıştır)
- Direksiyon amortisörü ve direksiyon kutusu yağı yenilendi (Rough Country)
- Radyatör hortumları ve antifriz yenilendi
- Akü yenilendi (23 Ocak 2012’de)
- Bujiler 125.000 km’de yenilendi.
Araçta;
- Süspansiyon sistemi
Arkada daha büyük shackle ve ekstradan bir makas yaprağı ile uzun Monroe marka off-road tipi amortisörler mevcut.
Ön tarafta; uzun helezonlar ve ağır off-road tipi Monroe amortisörler var; ayrıca yükseltme kiti (4,5 inch) ile doğru orantılı altta mafsallı ve uzunluk ayarlı (skyjacker rose joint) kollar var. Direksiyonun doğru çalışması için alt takımda ekstra bağlantı parçaları ve daha uzun viraj denge çubukları,
- Amortisör bağlantıları modifiye edilmiştir. XJ’lerde orijinal amortisör bağlantıları (üst ve alt) son derece zayıf olup kırılmaya müsaittir; bu araçta amortisörlerin bağlantıları kasaya farklı bir şekilde bağlıdır.
- Spacer ile modifiye edilmiş kaydırıcılı şaft bulunmaktadır.
Arkada mevcut uzun shackle ve ekstra makas yaprağı sayesinde, aracın yükselmesinden dolayı, şaft-şanzıman kuyruğu açısında ortaya çıkan derece farklılığı giderilmiş, spacer ile modifiye edilen kaydırıcılı şaft ile de, yükseltme kiti takılan araçlarda ortaya çıkan vibrasyon sorunu ortadan kaldırılmıştır.
- Dick Cepek marka jantlar (bu jantlardan Türkiye’de başka hiçbir XJ’de yoktur)
- BF Goodrich lastikler (stepne olan hiç kullanılmamıştır)
- Ön ve Arka Tamponlar ORD 4x4 Atölyede özel olarak imal edilmiştir.
- 9000 lb’lik (yaklaşık 4,5 ton) vinç
- Sepet (stepne ve hi-jack taşıma aparatlı)
- Orijinal Bushwacker dodikler
- Side racks
- Çalışır durumda şnorkel (LPG ile çalışan pek çok XJ’de şnorkel genelde düzgün çalışmadığından sadece görüntü olarak takılıdır)
- Teleflex-GFI LPG sistemi. Bu sistem Türkiye’de sadece bu XJ’de takılı olup, diğer LPG sistemlerinden en büyük farkı, LPG enjektörlerinin aracın motor üst kapağında benzin enjektörlerinin hemen yanına montaj edilmesidir. Diğer tüm LPG sistemlerinde LPG enjektörlerinden püskürtülen yakıt, motorun yanma odasına hortumlar ve motor bloğuna sabitlemiş rakorlardan basınçla iletilir (en yüksek basınçla çalışan Prins marka LPG sistemidir) ve güç kaybına yol açar. Teleflex-GFI’de ise, sistemin enjektörleri benzin enjektörleri ile aynı yerde olduğundan en ufak bir güç kaybı dahi olmadığı gibi, LPG’nın daha yüksek kalori ile çalışması sebebiyle sistem verimliliği benzin ile aynıdır.
İstenirse, küçük bir modifikasyon ile (ikinci bir regulator ve yeni 2012 model enjektörler) daha da yüksek performans elde edilme imkanı mevcut. Bu modifikasyonun maliyeti de yaklaşık 1.250 – 1.500 Tl arasında.
- Bu ay başında araç komple boya koruma ve detaylı iç temizlik yapıldı.
Vergisi ödenmis, bu hali ile muayeneden gecmis 2013 haziran ayina kadar muayenesi mevcuttur.
Fiyat olarak 40.000 TL istiyorum
Aracın resimlerini Gezenbilir internet sitesine yükleyemiyorum. Bana ayrı bir e-posta adresi bildirirseniz size resim de gönderebilirim.
Saygılar
Cenk GÜNDOĞDU