ALINIK TDI puma

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan huseyinyilmaz Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 34
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 5,418
Ynt: ALINIK TDI puma

arkadaşlar ikinize de özel mesaj attım konuyla alakalı..


bu arada adanadan bursaya taşındığım için taşınmaya gidecek masraflar nedeniyle puma sevdamdan vazgeçtim. ucuz ve performanslı olduğu için V8 atmaya karar verdim. faturalı bir V8 bulursam hemen atıcam
 

Etiketler

Ynt: ALINIK TDI puma

BD30 size yeterli.35 lastiği de hakkını vererek çevirir.Benzinli motor 35'i kaput boyu sarı çamurda(macun kıvamında çamur) çeviremez.BD30 çevirir.Turbo lag durumu da yok.Pumayı aratmaz.
 

Ynt: ALINIK TDI puma

huseyinyilmaz' Alıntı:
arkadaşlar ikinize de özel mesaj attım konuyla alakalı..


bu arada adanadan bursaya taşındığım için taşınmaya gidecek masraflar nedeniyle puma sevdamdan vazgeçtim. ucuz ve performanslı olduğu için V8 atmaya karar verdim. faturalı bir V8 bulursam hemen atıcam
En mantıklısı,tüketim değerleri de hemen hemen aynı 2.5 benzinli def motoruyla.
 

Ynt: ALINIK TDI puma

Deniz V8 atmaya karar verdim. biliyorsun BD30 3500 TL civarında bulunabiliyor V8 ise 1500-2000 TL civarında gidiyor. BD30 u atarsak ruhsat işlemleri için de motor parası kadar vermek zorunda kalıcam. 135 yada 160 hp lik 3.5 V8 atarsam hem performansı BD30 dan daha iyi olacak hem de maliyeti yarı yarıya gibi olacak. Aradaki farkı da LPG ye verir arazide çıkarırız :D
 



Ynt: ALINIK TDI puma

Assasin' Alıntı:
En mantıklısı,tüketim değerleri de hemen hemen aynı 2.5 benzinli def motoruyla.


kesinlikle hemen hemen aynı olacağı kanaatindeyim. bu 1.3 multijet lineanın 1.6 dan daha fazla yakması gibi birşey. 2.5 benzinde 4000 devirde aldığın gücü 3.5 V8 de 2000 devirde alacaksın. %10-15 arası bir fark umuyorum ben


V8 i çok yaktıran şey sağ ayağın yazmıştı bir arkadaşımız. altındaki V8 olunca daha agrasif kullanıyor insan. 2.5 varken kullandığı gibi kullansa aynı yakacakken kalkışlarda yokuşlarda bi gaza gelesi gaza basası oluyor :D
 

Ynt: ALINIK TDI puma

huseyinyilmaz' Alıntı:
Deniz V8 atmaya karar verdim. biliyorsun BD30 3500 TL civarında bulunabiliyor V8 ise 1500-2000 TL civarında gidiyor. BD30 u atarsak ruhsat işlemleri için de motor parası kadar vermek zorunda kalıcam. 135 yada 160 hp lik 3.5 V8 atarsam hem performansı BD30 dan daha iyi olacak hem de maliyeti yarı yarıya gibi olacak. Aradaki farkı da LPG ye verir arazide çıkarırız :D
Abi en mantıklısı V8 olur,homurtusu yeter.. :D
 

Ynt: ALINIK TDI puma

Assasin' Alıntı:
BD30 size yeterli.35 lastiği de hakkını vererek çevirir.Benzinli motor 35'i kaput boyu sarı çamurda(macun kıvamında çamur) çeviremez.BD30 çevirir.Turbo lag durumu da yok.Pumayı aratmaz.
Deniz bey merhaba sizinle aynı kanaatteyim ve turbosuz BD30 takılı , puma takılı hatta 2500 tdi takılı defenderleri kullandım aradaki farkı iyi biliyorum şu anda aracımda 2500 düz nissan motor var ama yeterli değil bildiğiniz yerde BD30 turbo moyor varsa bilgi verirseniz çok sevinirim saygılarımla :smiley:
 

Ynt: ALINIK TDI puma

DEMİRAL' Alıntı:
Deniz bey merhaba sizinle aynı kanaatteyim ve turbosuz BD30 takılı , puma takılı hatta 2500 tdi takılı defenderleri kullandım aradaki farkı iyi biliyorum şu anda aracımda 2500 düz nissan motor var ama yeterli değil bildiğiniz yerde BD30 turbo moyor varsa bilgi verirseniz çok sevinirim saygılarımla :smiley:
Bu bd30 turbo motorlar leventlerdenmi çıkıyordu?
 







Ynt: ALINIK TDI puma

nissan rd28 motoruda değerlendirin derim, 2.8 turbo dizel 120 hp.. mekanik, uzun omurlu bir motor.. 420.000 de bir patrolde var ilgilendigim, biraz yağ yaksada 100.000 daha gider gibi duruyor..
 

Ynt: ALINIK TDI puma

Yavuz bey birkaç gündür pek forma bakamadım BD30 nissan levent 3000 lerde çıkıyor yanlız turbo yok yurt dışında ispanyada vs turbo olanları var ekzoz manifoldu bulabilsek çevirmek basit diğer parçaları tr de var pompaya bağlanması gereken vakum sistemi dahi var 3-4 ay önce ivedikte bir hurdacıda yut dışından gelme komple motor vardı şu an varmı bilmiyorum 3250 tl istiyordu bu motorun en güzel tarafı kaynaksız tadilatsız ileri yada geri almadan defendere nissanın kendi volant muhavazası ile uyması sadece ön mutor kulaklarına yer yapılıyor birde debriyaj hortumu uzatılıyor debriyaj alt merkezi defenderin orjinaline göre ters tarafta başka bir tadilat vs vs gerekmiyor şu an benim defenderde 2500 nissan motor var turbusuz bu motor bile eskisine göre çok çok performanslı oldu 3000 silindir kapağı bulsam motoru 3000 turboya çevireceğim manifolduda krom çelik boru ve krom çelik patent dirsekten yapmayı düşünüyorum bu arada konuyu siz daha iyi bilirsiniz krom boru ve patent dirsek ekszo manifoldunda dayanırmı kalınlık olarak 4-5mm düşünüyorum ve bu kalınlıkta piyasada boru ve dirsek bulabilirmiyiz yada daha kalın saygılar
 




Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,569
Mesajlar
1,530,109
Kayıtlı Üye Sayımız
166,893
Kaydolan Son Üyemiz
gezgin38

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst