Bu sartlarda ne onerirsiniz fronteraya, sanirim sadece on lastiklere hub taktirp 4x4 ude kontrolden gecirmekten baska yapacak birsey yok gibi durfronteralara, cuku camurda kaliyorum, yuksuz tekerler vij vij donuyor digerlerinde hic hareket yok, direksiyonu cevirmekte pek fayda etmiyor,
izmirde 4x4 aksamin testini yapip gercekten teknik olarak inceleyip cozum sunan birisi varmidir, zira ustalarla kavga etmekten gercekten biktim....
Bu sartlarda ne onerirsiniz fronteraya, sanirim sadece on lastiklere hub taktirp 4x4 ude kontrolden gecirmekten baska yapacak birsey yok gibi durfronteralara, cuku camurda kaliyorum, yuksuz tekerler vij vij donuyor digerlerinde hic hareket yok, direksiyonu cevirmekte pek fayda etmiyor,
izmirde 4x4 aksamin testini yapip gercekten teknik olarak inceleyip cozum sunan birisi varmidir, zira ustalarla kavga etmekten gercekten biktim....
arka dif e kilit taktırın havalı yada mekanik size kalmış. tabi önede taktırabilirsiniz. bu sistem sizin her şartta bağlı 2 tekerinizin birlikte dönmesini sağlar. birde tekerler boşa dönerken direksiyonunuzla oynamayı pek tavsiye etmem mazallah başka sorunlarla karşılaşırsınız.
arkadaşlar bendede 98 model 2.2 fronti vardı 2 sene kullandım 4 H yada 4 L ye taktıdıgınızda arkalarda LDS kilit olduğu için arkada döner fakat önler nomal difransiyel olduğu için yükte olan dönmez direksiyonu sağa yada sola çevirerek hareket etesini sağlarsınız https://www.facebook.com/photo.php?v=1766514355529&set=vb.1019274326&type=3&theater burda net olarak gözüküyor
Sizin lastiklerde ozellikle arkalar sanirim derin kanalli ama genede vij vij yapiyor, karda cok kalin degil, defender, toyota land cruiser bunu yapmiyor iste....