AISIN Manuel HUB montajım

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan vetmederes Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 50
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 20,332
Ynt: AISIN Manuel HUB montajım

hocam izmirde neredesin?
 

Etiketler

Ynt: AISIN Manuel HUB montajım

Naturalist61' Alıntı:
Levent bey ben Kemalpaşadayım.
manual hub lar için mustafad rumuzlu arkadaşımız var kemalpaşada, siteden iletişim kurma imkanın olursa yardımcı olabilir size
 

Ynt: AISIN Manuel HUB montajım

balikay' Alıntı:
manual hub lar için mustafad rumuzlu arkadaşımız var kemalpaşada, siteden iletişim kurma imkanın olursa yardımcı olabilir size

Mustafa benim arkadaşım ama epeydir görüşemedim. Hemen arıyorum. Selam ve saygılar...
 

Ynt: AISIN Manuel HUB montajım

SELAM MENDERES BEY BU HUBLARDAN BANADA LAZIM İLETİŞİM KONUSUNDA YARDIMCI OLABİLİRMİSİNİZ NERDEN TEMİN EDEBİLİRİM...
 



Ynt: AISIN Manuel HUB montajım

aslında bu manuel hublar ve abs sensoru sıkıntılı gıbı birisi yurt dışından uygun fiyata getirtebilirse hem bicok kişinin sorununu cozmuş olacak hemde emegının karşılıgını almış olacak
 

Ynt: AISIN Manuel HUB montajım

frontera58' Alıntı:
SELAM MENDERES BEY BU HUBLARDAN BANADA LAZIM İLETİŞİM KONUSUNDA YARDIMCI OLABİLİRMİSİNİZ NERDEN TEMİN EDEBİLİRİM...

Isuzu Servisinden temin etmiştim TFS ön porya kilidi şeklinde siğariş verin. Eğer olumsuz bir cevap alırsanız ben tedarik etmeye çalışırım.
 

Ynt: AISIN Manuel HUB montajım

vetmederes' Alıntı:
Isuzu Servisinden temin etmiştim TFS ön porya kilidi şeklinde siğariş verin. Eğer olumsuz bir cevap alırsanız ben tedarik etmeye çalışırım.
tşk ederim evet tfs ler uyyodu ama fronteranın buldum
 

Ynt: AISIN Manuel HUB montajım

vetmederes' Alıntı:
Isuzu Servisinden temin etmiştim TFS ön porya kilidi şeklinde siğariş verin. Eğer olumsuz bir cevap alırsanız ben tedarik etmeye çalışırım.

Merhaba, bendede 98 2.2 var, 4x4L yada H de benim aracim karda camurda patinaj yapmaya basladiginda yukte olan teker/tekerler donmuyor yuksuz olan donuyor, bu hublari taktip kilitledigimizde 4 tekerde her halikarda donecekmi?

Saygilar, tesekkurler
 

Ynt: AISIN Manuel HUB montajım

usta_' Alıntı:
Merhaba, bendede 98 2.2 var, 4x4L yada H de benim aracim karda camurda patinaj yapmaya basladiginda yukte olan teker/tekerler donmuyor yuksuz olan donuyor, bu hublari taktip kilitledigimizde 4 tekerde her halikarda donecekmi?

Saygilar, tesekkurler
evet dönmesi gerekiyor...
 



Ynt: AISIN Manuel HUB montajım

Tesekku ederim, benimde bunu taktirmam gerekiyor, yoksa camurda 4x4 un hicbir faydasini goremiyorum

Saygilar.
 

Ynt: AISIN Manuel HUB montajım

Arkadaşlar diferansiyel kilidi ile porya kilidini birbirine karıştırmıyoruz inşallah bir araç ön ve arka diferansiyelinde 100%100 kilit olmadığı müddetçe dört tekerden çekmez diğer şekilde poryalar kilitli olsa bile boşa çıkan teker döner
 


Ynt: AISIN Manuel HUB montajım

Omer bey merhaba, yukardada belirttigim gibi benim sıkıntım 4x4L yada H de karda camurda tekerlerden biri patinaj yapmaya basladiginda(bosta yada az surtunmede) yukte olan teker/tekerler donmuyor yuksuz olan donuyor, birkac tane Land 90, 110 gordum youtube da, herneolursa olsun 4 tekerde ayni suratte donmeye devam ediyor, bunu 98 2.2 fronterada yapmak icin ne eklememiz gerekir, riza bu olmadigi zaman en ufak camurda dahi 4x4 un bir anlami kalmiyor gibi.

Saygilar.

Read more: http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=80556.40#ixzz2KKepTzKC
 

Ynt: AISIN Manuel HUB montajım

Kısaca anlatayım diyecem ama mevzu uzun birincisi porya kilidi kimileri hub der ne işe yarar ön tekerleği güç aldığı aks miline bağlar iki çeşidi var otomatik ve manuel tek görevi budur aks ile tekerleği irtibatlamak manuel olanı araçtan inerek devreye siz sokarsınız otomatikte gerek yok yani araç iki çekerde gittiği zaman ön tekerleri çekiş sisteminden ayırarak ön çekiş sisteminin boşuna dönüp güç harcamasına engel olmak ve sistemi korumak amaçlı konmuştur

Diferansiyel kilidinin görevi ise iki tekerleğe giden aks milinin aynı anda dönmesini sağlamak için diferansiyeldeki dişli takımını kilitlemek onunda iki çeşidi var lsd yani sınırlı kaydırmalı araç patinaja düştümü devreye girer aşırı yüklenince sistemi kırmamak için viskoz sistem kaçırmaya başlar devreden çıkar
Diğeri 100%100 kilit bunda iki aks birbiri ile tam irtibat sağlar kırılır ama kaçırmaz her iki tekerleği aynı güçte mutlak döndürür bir araç tam dört çeker olsa bulunduğu çizgiden dışarı çıkamaz çıkarmaya çalışırsanız kasar ve aks millerini kırar umarım faydalı olabilmişimdir saygılar
 



Ynt: AISIN Manuel HUB montajım

arkadaşlar bendede 98 model 2.2 fronti vardı 2 sene kullandım 4 H yada 4 L ye taktıdıgınızda arkalarda LDS kilit olduğu için arkada döner fakat önler nomal difransiyel olduğu için yükte olan dönmez direksiyonu sağa yada sola çevirerek hareket etesini sağlarsınız https://www.facebook.com/photo.php?v=1766514355529&set=vb.1019274326&type=3&theater burda net olarak gözüküyor