Dostum önceden yazmıştım
' Kilit devreye girince depolanmış hava boşalıyor, tekrar doldurmak için çalışıyor ama hava kaçıyor. Büyük bir ihtimalle valf açık kalıyor. Aç kapa yaptığın zaman depon doluyor, valf tarafını kontrol et, takılı kalmış olabilir.'
Pompayı gösterdiğin elektrikçi muhtemelen arabalara teyp bağlayan ya da tüplü televizyonları tamir eden biri, bu tip minyatür pompalardan anlamaz. Sanayi işleri ile uğraşan düzgün bir elektrikçi bulmanda fayda var.
Elektrikçinin kapattığı devre galiba basınç ayar devresi idi. Pompa basınç ayarını bulamadığı için kendini yakmış olabilir/olmayabilir de. Bütün pneumatik sistemlerde birbirlerini kontrol eden emniyet mekanizmaları vardır. Mutlaka motorun üzerinde kendini koruma devresi olmalı o kısa devre yapmış olabilir.
En kolayı şimdi aklıma geldi, bu malzemenin kullanım kitapçığı olması lazım, yoksa netten bak orada devre şeması vardır, onu da bulamadın, bu ürün kaç senelik belki bir kısmını garantiden yaptırabilirsin faturasını bul.
Bozuk olmayan şeyleri tamir etmeyiniz, arabanızın ayarlarıyla lütfen oynamayınız. Boş kaldınız diye de vince el atmayın, sonucunu görür gibiyim.