VolkanGurcan
TA1KAN
arkada lsd kilit varsa eğer 75w140 motul,mobil kullanın. bir de lsd katkısı koyarsanız çok iyi olur.
direksiyon kutusunda keçelerde ciddi miktarda bir yağ akıtma varsa revizeye gidebilirsiniz.
kutu revizesinde pek bir şey yok açıkcası, benim mekanikçim hayatında ilk defa wj kutusu revize etmesine rağmen başarmıştı. yeter ki eli ayağı düzgün birine yaptırın yeter.
tamir takımı 140tl civarıydı, 60tl yağ+balata spreyi vs., pitmanı kutudan makinayla ayırabilirsin, işçiliğe de 250tl civarı alıyorlar.
difransiyel bilyalarını değiştirmeni öneririm, yoksa zamanla boşluk yaparsa şafta, akslara vs. olduğuna zarar.
Kilit olmadığı için 75W-90 Mobil SHC kullanıyorum diferansiyeller için.
Direksiyon kutusunda yağ kaçağı var ama akıtma derecesinde değil.Sorun daha çok boşluk olmasında.Revizyonu kendim yapmayı planlıyorum çok zor bir şey değil.Tamir takımı olarak edelmann aldım.Yalnız içinden rulmanlar çıkmadığı ve hangi rulmanlara ihtiyacım olacağını bilmediğim için onları sökünce almayı planlıyorum.
Arka diferansiyel için komple tamir takımı aldım.Ayrıca tekerlek rulmanları ve keçelerini de aldım.Söküp takma işini hallederim ama ayar kısmı korkuttuğu için sanırım diferansiyeli yaptırabilirim.
Parçalar zamanında elime geçerse 23 Nisanda kutu revizyonu,HD direksiyon sistemi,dört amortisör ve TST18 montajını yapmayı planlıyorum.