Km konusunda cok takintili degilim. Suan kullandigim bir aracim 350 bin oldu. Cogu sifir araca degismem. Yeterki bakimli olsun.yan sanayi ve uydurmasyon islemler yapilmamis olsun.3 teki km digerleri usa yani mil gordugum kadariyla o yuzden km leri yuksek dedim ilk kriter olmasada onemli
Ufleyen motor bitmistir. Arac v8. Hakkiyla yapilsin motor dersen 10-12 bini kenara koyacaksin.zaten araba 20-25" bin.Üfleme konusuna da hastayım valla. Herkesin ödü kopuyor bu üflemeden. Ben de o kadar bir sorun olduğunu düşünmüyorum.
Ne motorrrr ne şanzuman ne de diğer yürüyen.
Araç almadan önce iyi bir usta edinin.
Sonrasında öyle yada böyle her aracı adam edersiniz.
Bu araçlara girerken ilk yapılacak iştir bence bu.
Yoksa ilk sorunda kendini ustaların kucağında buluyor insan.
Pire oluyor deve, boş yere yakılıyor yorganlar.
Bu araçların artık çoğu üflemeye başlamıştır. Satarken atarlar engine silk i içine. Kimse birşey fark etmez.Ufleyen motor bitmistir. Arac v8. Hakkiyla yapilsin motor dersen 10-12 bini kenara koyacaksin.zaten araba 20-25" bin.
Usta konusunda aslinda ustay bel baglamak yanlis. Bence boyle arac kullanmak isteyen insanlarn kendi ellerinin anahtar tornavida tutmasi lazim.harsyde ustayA kosarsa şapa oturdu demek. Birde iyi ustaysa o zaman gor
![]()
Haklisiniz ama oyle iyi usta bulmaktA gercekten zor. Istanbul gibi sehirde yasiyorum. Suan kullandigim mercedesimi hangi servise goturduysem agzim yandi. Cokta kral paralar harcadim. Artik cogu isini kendim yapiyorum. En azindan ariza teşhisini kendim koyuyorum ustaya sadece sokturup taktiriyorum. Yoksa adamlar ufak bir ariza icin bazen yanlis parcalari degisiyorlar.Bu araçların artık çoğu üflemeye başlamıştır. Satarken atarlar engine silk i içine. Kimse birşey fark etmez.
iyi ustadan kastım gerçek manada hem iş hem de insan olarak iyi usta.
O zaman her problemin üstesinden gelinir..
Deriler gerçekten bitik amerikan araçlarında tamir de görmüyor kolay kolay. Ya lokal değişimler yada komple değişim yapmak lazım. En kolay çözülecek sorun.Haklisiniz ama oyle iyi usta bulmaktA gercekten zor. Istanbul gibi sehirde yasiyorum. Suan kullandigim mercedesimi hangi servise goturduysem agzim yandi. Cokta kral paralar harcadim. Artik cogu isini kendim yapiyorum. En azindan ariza teşhisini kendim koyuyorum ustaya sadece sokturup taktiriyorum. Yoksa adamlar ufak bir ariza icin bazen yanlis parcalari degisiyorlar.
Moto silk katkilari konusundada haklisiniz yapanlar illaki var.ama arac gorunumuyle zaten herseyi belli ediyor. Gecen dosemeleri yirtik baktigim bir arac vardi kozmetik olarsk bitikti ama motoru iyiydi. Yag kacagi falanda yoktu. O gun tesadufen gittigimde adam araca bakim yaptiriyordu. Rot, rotil krank sensoru gibi parcalari degisiyordu usta. O araci dusunuyorum. On iki koltuk ve kapi dosemeleri sorunluydu. Alip yaptiririm yada cikma temiz orjinal koltuk takarim diye dusunuyorum. Deri proglemi gordugum kadariyla kronik sorunlari galiba. Birde ortadaki yol bilgisayari hic birisindeki calismiyor