Cevap gelmedi ama bir sorum daha olacak,
araca flexi kiti almak için firmayı aradığımda mafsallı ön şaft almamı önerdi yoksa arazide zorlamada şartı bırakırmışım??
bu kitle şanzımanı indirdiğimizde açı sorunu olmaya devam ediyormu WJ lerde??
Flex kit daha fazla esneme kabiliyeti sunar.sanzumani indiremeZsiniz acisini bozamazsiniz.firma dogru soylemis daha uzun mafsali olan saft almaniz gerekir veya takoz ile uzatilabilir.iki kitte 4" olsada flex olanin asfalt konforu biraz daha az arazide daha keyifli olabilir.
Kesinlikle flexi kullanın, ayarlanabilir kollar olması aracın çok daha stabil olmasını sağlayacaktır. Bu kiti wj de arkadaşım kullandı çok memnun kaldı, arazi ve asfalt performansı iyi. ön şaftı mafsallıya çevirmeniz lazım, bu her iki kit içinde geçerli, 4" e ulaştığınızda en sağlıklısı bu, açısı bozulduğu için olmadık yerde kırılabilir.
aracın maliyeti devamlı artıyor, araca şeffaf çizilmez darbe emici kaplama yaptırıyorum ziebarttan, altına da kauçuk kaplama korozyon ve yıpranmayı azaltmak için , şaft tıda listeye aldım. Toplam maliyet yapılı araca eşdeğer olacak gibi
Iron rock elbette, fiyat farkına bağlı çok fazla varsa yaptırın sorun olmaz. Jeep satmak tamamen şans bir günde de satılabilir aylarca da sürebilir.En büyük sebep aradaki fiyat farklarını alıcılar yorumlayamıyor. Örneğin siz 45 derken diğeri 40 demişse direk 45 bin diyen pahalı söylüyor diye algılıyor alıcılar,binek araç piyasası gibi zannediyorlar.
evladiyelik olsun 10 numara olsun istiyorsanız Longarm denilen kitlerden alın arada çok fazla perfromans farkı var.
http://www.roughcountry.com/jeep-suspension-lift-kit-perf614.html