1-4L dişlisi aşınmıştır
2- Arazi şanzımanındaki yağ pompası bozulmaya başlamıştır veya ucunda az da olsa kırık vardır tam yağ pompalayamıyordur.(4H'ye de zor geçiyor ve ara sıra atıyorsa dişliden %99 sebep pompadır)
3-İki nolu arıza varsa 1 nolu arızaya da sebep olur bir süre sonra yani ikisini de değiştirmek gerekir.O yüzden arızayı tespit ettikten sonra geciktirmemek lazım tamirini.
4-Eğer uzun süre ( 5-10 defa Low vitese aldığınız ve uzun bir rampa çıktığınızda ) bundan sonra atma yapmıyorsa sorun yok,bazen araç kasıntıda kalır tam geçmez 4L'ye.
5-Son olarak masraf ne tutar dersen pompa,dişli,yağ vs yani en kötü senaryo da 500 TL civarı birşey tutar tamiri.