4 Low'da Iken Boşa Çıkması ?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan daf95xf Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 18
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 4,496

daf95xf

Kamp II
Mesajlar
266
Tepkime Puanı
16
Yer
Eskişehir
Az önce eve gelirken yağmur yağınca bir araziye dalıp çimenle kaplı kaygan dik bir yokuşun başında durup vitesi 4 low'a aldım gaza yüklenince vites geri attı,tekrar takıp tırmandım,sizce neden yapmıştır bunu ?
 

Etiketler
Suzuki mi abi ?

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 


Otomatik mi hocam arac ? Manuel mi ?

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Otomatik vites 4.0 motor Highoutput,4 part time'da kaydı çıkamadı,geri dönüp 4 Low'a taktım rampanın yarısındayken ses geldi ve durdu baktığımda yerinden kaymıştı arazi levyesi tekrar takıp yavaşça çıktım sonra
 



1-4L dişlisi aşınmıştır
2- Arazi şanzımanındaki yağ pompası bozulmaya başlamıştır veya ucunda az da olsa kırık vardır tam yağ pompalayamıyordur.(4H'ye de zor geçiyor ve ara sıra atıyorsa dişliden %99 sebep pompadır)
3-İki nolu arıza varsa 1 nolu arızaya da sebep olur bir süre sonra yani ikisini de değiştirmek gerekir.O yüzden arızayı tespit ettikten sonra geciktirmemek lazım tamirini.
4-Eğer uzun süre ( 5-10 defa Low vitese aldığınız ve uzun bir rampa çıktığınızda ) bundan sonra atma yapmıyorsa sorun yok,bazen araç kasıntıda kalır tam geçmez 4L'ye.
5-Son olarak masraf ne tutar dersen pompa,dişli,yağ vs yani en kötü senaryo da 500 TL civarı birşey tutar tamiri.
 

Aynı sorunu ben yaşadım arazi şanzımanı yağsız kalmış senkromeç dişliyi yemiş grubu komple değiştirmiştim işçiliği pahalı parçaya nazaran
geçmiş olsun
 

Yarın arazi şanzumanının yağına baktırayım bir,nerden bakılıyor acaba benim ustam bilir mi ki acaba
 

Üste tapası var açıyorsun elini o delikten içeri soktuğun zaman yağın durumu anlaşılır tabi tapayı açınca seviyesi de.
 

Arada yapar. Her defasında yapmaması lazım. Aslında atmış olması, tam geçmemiş olmasından kaynaklıdır.
 




Arada mutlaka kontrol edin,çok riskli bir duruma maruz kalmışsınız.İleri de belli olur yağsız kalmanın nelere sebep olup olmadığı.
 

Arazi vitesinde kullandığımı hatırlamıyorum hiç,bir kaç defa deneme amaçlı kullanmışımdır umarım bir sıkıntı doğurmaz.Bundan böyle daha sık kullanmam gerek herhalde
 

Aynı sorunu ben yaşadım arazi şanzımanı yağsız kalmış senkromeç dişliyi yemiş grubu komple değiştirmiştim işçiliği pahalı parçaya nazaran
geçmiş olsun
Besta da mı ?

Dopamin hocam on takimlari rot rotilleri nereden bulucaz ?

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Besta da mı ?

Dopamin hocam on takimlari rot rotilleri nereden bulucaz ?

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
orgasmatron kardeş rotilleri kia servisine getirtmiştim bulamaz isen konya da eskilerini ısıl işlemden geçiriyorlar körükleri yenileyip gönderiyorlar mazda b2500 lerinki uyar ufak bir işlem ile ford rangerinki uyar şanzımana gelince batak bir arazi geçişinde yoldan çıkp yüksek otların bulunduğu bir tarla da giderken büyük bir taşı altına aldı arazi şanzımanında küçük bir delik açılmış yağ oradan akıp gitmiş o sebep ile tamamen benim hatam yoksa normal şartlarda kırman mümkün değil

SOYDA OTOMOTİV;Rotil,rot başı,rot kolu,dövme süspansiyon parçaları ve rotilli kol İmalatcısı Konya
 
Son düzenleme:



Abi on duzen b2500 ile ayni mi mesela salincaklar falan ?

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

SON KONULAR - FORUM