autocad çizimini buldum sanırım.. eklediğim dosyayı tornacıya götürün direkt cnc ile kesilebilir.. yinede önce bir kontrol lazım tabi
bu arada çizimler 2003-2008 arası kasa içindir..
pdfleri yazıcıda bastırdıysanız üzerinde yazan ölçüleri cetvelle kontrol edin. cetvelde de aynı ölçü çıkıyorsa 1:1 baskı almışsınız demektir.. o zaman o kağıt üzerinden tornacı kesim yapabilir.. ama yinede arabanın amortisör kulesindeki civataların mesafelerini ölçüp tekrar kontrol ederseniz iyi olur..
Merhaba,
Bende de 2003 xt var ve yükseltmek istiyorum. Eklediğiniz autocad çizimini ve pdf dosyalarını indiremiyorrum 404 not found hatası veriyor. Linkleri açmanız mümkün mü?
bu ara forumda bir sıkıntı var galiba.. bende 1-2 dosya denedim aynı şekilde hata verdi..
geçen ay 1-2 yerle konuştum getleri aluminyum yaptırayım paslanmasın diye ama adamlar elimizde yok dedi.. işlerin yoğunluğundan gidip yapabilecek yerleri de gezemiyorum.. büyük ihtimal DES sanayi de vardır.. eğer siz bulursanız bana da haber verin bakalım 2 takım yaptırırız.
Dosyaları yandex üzerine attım indirebilirsiniz.;
http://yadi.sk/d/jmrYrV2279leh
Ben bahçeşehir tarafında oturuyorum o yüzden ikitelli sanayide bir iki yere sordum. Paslanma çelik için malzeme fiyatını 360 tl verdiler, deli pahalı.İşçilik için de 300 tl istedi uyanıklar. Bi arkadaşımın tanıdığı varmış ona yaptırmaya çalışıcaz.
Kim kaç cm yükseltmek istiyorsa söylesin, eğer makul fiyat verirlerse sizinkileri de yaptırayım.
Malzeme için tercihiniz var mı? Orası kolaylıkla paslanabilecek bir bölge.
isterseniz 100-150 civarı ben size kestirir gönderirim.
çelikden kesiliyor.
takozlar size geldikten sonra siz bir ön bir arka amortisörü söktürüp tornacıya götüreceksiniz. tornacı o takozların somun deliklerini amortisörlere uygun delecek ve takozların kenarlarını pahlıyacak. buda size maksimum 100 tl turar heralde.
son olarak 12 adet amortisörlerdekinden uzun somun. kaç cm lik takoz yaptıracaksanız o kadar uzun somun almanız lazım.buda 1-2 tl civarı olur.
takması için kaç para isterler bilmiyorum.
360tl demekle uçmuşlar.. hangi malzeme olursa olsun 100-120tlyi geçmez o..
hadi kesim biçimde 100 olsun.. toplam 200 üzeri verilmez.
bu arada öteki konuda arabanın arkası lpgden çöktü yazmışsınız ama ona pek imkan yok bence amortisörlerde sorun olmasın.
yinede isterseniz yurtdışı forumlarda gördüğüm saggy butt spacer diye bi olay var.. arabanın arkası biraz daha yüksek görünsün diye arkalara 7 ila 12mm arası extra spacer koyarak destek yapıyorlar..
yani önler 4cm ise arkalar 4.5 - 5cm gibi yapılabilir. herhangi bir terslik yaratmıyor..
bugun erol'a yaptırdığım getleri aldım bagaja attım. yarın sabahtan gönderiyorum.
4 cm kalınlığında ve işlenmiş hali 12 kg çıktı.
plakanın işlenmemiş hali tahminimce 40 kg civarındaydı.
kenarlarınıda biraz pahlattırdım.
geriye sadece amortisörler sökülüp amortisör tablalarına uygun delik delinmesi ve belki bir iki ufak rutuş kaldı.
toplamda 150 tl verdim malzemeye ve kesime.
pahlattırmak hariç.
yani bir forester'ın yükseltme kitini 150-200 tl ye alabiliyorsunuz, yapabiliyorsunuz
Sagolasın tufan.. Basta bu yukseltme isine mesafeli bakmıstım ama baktım sende sıkıntı yok bende heveslendim.Antalyadaki ustaylada konusyum amortisor sokup takma ,get montajı vs.. gibi isleri 200tl ye yapacak.150 de getler yol masrafımı saymazsak yukseltme isi totalde 400 civarlarına gelecek Taktıgınız yinede o kadar pahalı degil.. Sırada eger bulabilirsem 2-3 cm lik spacer bulup lastikleri biraz camurluklardan dısarı cıkarma niyetim var ;D
Sagolasın tufan.. Basta bu yukseltme isine mesafeli bakmıstım ama baktım sende sıkıntı yok bende heveslendim.Antalyadaki ustaylada konusyum amortisor sokup takma ,get montajı vs.. gibi isleri 200tl ye yapacak.150 de getler yol masrafımı saymazsak yukseltme isi totalde 400 civarlarına gelecek Taktıgınız yinede o kadar pahalı degil.. Sırada eger bulabilirsem 2-3 cm lik spacer bulup lastikleri biraz camurluklardan dısarı cıkarma niyetim var ;D
giderseniz dikkatli gidin, dönüşte 5 kat daha dikkatli olun yükseltilmiş halini tecrübe etmeden virajlarda limitleri zorlamayın, yolunuz açık olsun takipteyiz
Uzun süredir buraya girme fırsatım olmadı, nihayet fırsat buldum.
Mossin nagant, teklif için çok teşekkürler, olabilir aslında.
Yalnız ben bu paslanmazlık işine baya bi taktım kafayı. Neticede pas demek malzeme kaybı demek. Artı o pas yağmurla çamurla akacak etrafa falan filan. Siz ne dersiniz bu konuda? Bi arkadaşımın tanıdığı varmış, yardımcı oldu normal çelik üstüne krom kaplama şeklinde 400 tl fiyat aldı. Saplama delikleri dahil. Yani 400 tl artı arabaya montaj ücreti. Tabi istanbulda fiyatlar biraz kabarık oluyor.
Arabanın arkasının çöküklüğü konusunda arkadaşın dediği gibi sanırım amortisör ayarı biraz yumuşak olduğu için olabilir. Ama amortisör ayarıyla oynamak istemiyorum çünkü şu haliyle çok konforlu. Hele bi de arkası yüklüyken manda kasa mercedes gibi yaylana yaylana gidiyor.
hocam ben geçen bi sebebden dolayı söktürüp baktım pas varmı diye.
neredeyse 1 sene olucak takılalı takozlar ve her türlü çamura, kuma hatta deniz suyuna bile maruz kaldılar.
pas belirtisi veya akıntısı yoktu.
sıkıntı yapacağını sanmıyorum.
şu çökük dediğiniz aracınızın bir fotosunu koyarmısınız?
bu ara forumda bir sıkıntı var galiba.. bende 1-2 dosya denedim aynı şekilde hata verdi..
geçen ay 1-2 yerle konuştum getleri aluminyum yaptırayım paslanmasın diye ama adamlar elimizde yok dedi.. işlerin yoğunluğundan gidip yapabilecek yerleri de gezemiyorum.. büyük ihtimal DES sanayi de vardır.. eğer siz bulursanız bana da haber verin bakalım 2 takım yaptırırız.
Dosyaları yandex üzerine attım indirebilirsiniz.;
http://yadi.sk/d/jmrYrV2279leh
parçayı kestirmek isteyen arkadaşlara uyarı;
ekteki dosyayı bizim müşterilerden birine gönderdim malesef çok farklı bir şekil çıktı. ölçü ve şekil açılan programa göre değişiyor. autocad ve coreldraw arasında dağlar kadar fark olabiliyor. o yüzden çizimi açan kişi ölçülere dikkat etsin.
ön get 154x150mm , arka get 122x129mm dış ölçülerinde olması gerek.