chatlaxx
Ana Kamp
- Mesajlar
- 84
- Tepkime Puanı
- 0
Merhaba arkadaşlar 37. gün sonunda aracımı dün gece 3 te sanayiden çıkardım ve maşallah diyorum.Aracın stop etme sorunuyla başlayan sanayi macerası hadi bura açılmışken bunuda yaptıralım bak bura açılmış tesisatı yeniden düzenleyelim derken motor yapımına kadar gitti ,
Yapılan işlemler
1.Yakıt deposu söküldü temizlendi pompa değişti içinden çıkan benzini görseniz çamur gibiydi şamandıra temizlendi filtre değişti,
2.Depodan enjektör kütüklerine kadar yakıt hortumu değişti,
3.ABS Kablolaları onarıldı,kablolar kopmak üzereymiş tamir edildi lehimlendi özel silikon kablo koruyucu bir icatla kaplandı üzerine sıvı conta sürülüp tekrar üzerine koruyucu hortum geçirildi,
4.Enjektör Kütüğü (Rail) Söküldü temizlendi,
5.Motor kablo tesisatı komple koruyucu plastikleri ve bantları söküldü yeniden saab motor kablo kanalları ile sarıldı üzerinden bantlandı bez bantlarla izole edildi.
6.Manifold söküldü stop etme problemi bu yüzdenmiş ventiller komple değişti;
7.Hadi manifold sökülmüşken motoruuda indirelim dedik motor komple açıldı ancak 125.000 km deki aracımın motoru ayna gibiymiş (maşallah) öle dedi rektefiye ustası egzantirik,kranklar,pistonlar,yağ pompası bütün ölçümler ve değerlendirmeler yapıldı motor toplandı,
8.Full takım conta değişti,
9.Egzost sistemi komple elden geçti,
10.80 Amper Power yatık akü alındı eskisi değişti,
11.Şanzıman Yağı ve bilimum yağ değişim ve kontrolleri yapıldı sorun yok
12.Motor ve rektefiye ustasının tavsiyesiyle; 5/30 yağ koyuldu motora tam sentetik
13.Fren Diskleri tornalandı balatalar iyi
14.Far temizliği yapıldı
15.Sis farları temizliği yapıldı
16.Sol sis farının kaboları kopmak üzereymiş onlar tamir edildi benden önceki sahibi h3 ampul yuvası yerine h7 ampul yuvası ve ampulu oturtmaya çalımış!!! baya uğraştırdı ertimiş kabloları ve yuvasını
17.ABS sensörlerinin temizliği yapıldı
18.WÜRTH motor yağı katkısı araçiçi tazeleme spreyi temizlik ürünleri kullanılarak detaylı iç temizlik yapıldı
19.Ön Sağ Cam krikosu komple yenilendi motoru veya telleri değişmiyomuş komple kit olarak geliyomuş!!!
20.Daha sayamadığım birrrr sürü ufak tefek şey.
Esas konuya gelelim bunların bana kaça patladığına
1.İki takım komple conta seti 250X2 :500
2.Yağ Değişimleri 150tl
3.Ön Sağ Cam Motoru 760 tl
4.Akü 80 Amper Power Yatık Akü 155 tl
5.Motor İşciliği 300 tl
6.Rektefiye Ustası 150 tl
7.Elektirik Ustası 100 tl
8.LPG Filtre değişimi ayar kalibrasyon 50 tl
9. 350 tl gibi de ıvır zıvır para harcadım
Sadece ve sadece sol egzost çıkışındaki lambda mı oksijen sensörüm arızalı çıktı ebay den dün gece 3 te sipariş verdim
Vs.Vs.Vs.Vs.
Herkese Fronterasıyla keyifli günler dilerim.Levent Balıkay Abime ve Cihan Otoya da teknik ve yedek parça desteklerinden dolayı teşekkürler...
Yapılan işlemler
1.Yakıt deposu söküldü temizlendi pompa değişti içinden çıkan benzini görseniz çamur gibiydi şamandıra temizlendi filtre değişti,
2.Depodan enjektör kütüklerine kadar yakıt hortumu değişti,
3.ABS Kablolaları onarıldı,kablolar kopmak üzereymiş tamir edildi lehimlendi özel silikon kablo koruyucu bir icatla kaplandı üzerine sıvı conta sürülüp tekrar üzerine koruyucu hortum geçirildi,
4.Enjektör Kütüğü (Rail) Söküldü temizlendi,
5.Motor kablo tesisatı komple koruyucu plastikleri ve bantları söküldü yeniden saab motor kablo kanalları ile sarıldı üzerinden bantlandı bez bantlarla izole edildi.
6.Manifold söküldü stop etme problemi bu yüzdenmiş ventiller komple değişti;
7.Hadi manifold sökülmüşken motoruuda indirelim dedik motor komple açıldı ancak 125.000 km deki aracımın motoru ayna gibiymiş (maşallah) öle dedi rektefiye ustası egzantirik,kranklar,pistonlar,yağ pompası bütün ölçümler ve değerlendirmeler yapıldı motor toplandı,
8.Full takım conta değişti,
9.Egzost sistemi komple elden geçti,
10.80 Amper Power yatık akü alındı eskisi değişti,
11.Şanzıman Yağı ve bilimum yağ değişim ve kontrolleri yapıldı sorun yok
12.Motor ve rektefiye ustasının tavsiyesiyle; 5/30 yağ koyuldu motora tam sentetik
13.Fren Diskleri tornalandı balatalar iyi
14.Far temizliği yapıldı
15.Sis farları temizliği yapıldı
16.Sol sis farının kaboları kopmak üzereymiş onlar tamir edildi benden önceki sahibi h3 ampul yuvası yerine h7 ampul yuvası ve ampulu oturtmaya çalımış!!! baya uğraştırdı ertimiş kabloları ve yuvasını
17.ABS sensörlerinin temizliği yapıldı
18.WÜRTH motor yağı katkısı araçiçi tazeleme spreyi temizlik ürünleri kullanılarak detaylı iç temizlik yapıldı
19.Ön Sağ Cam krikosu komple yenilendi motoru veya telleri değişmiyomuş komple kit olarak geliyomuş!!!
20.Daha sayamadığım birrrr sürü ufak tefek şey.
Esas konuya gelelim bunların bana kaça patladığına
1.İki takım komple conta seti 250X2 :500
2.Yağ Değişimleri 150tl
3.Ön Sağ Cam Motoru 760 tl
4.Akü 80 Amper Power Yatık Akü 155 tl
5.Motor İşciliği 300 tl
6.Rektefiye Ustası 150 tl
7.Elektirik Ustası 100 tl
8.LPG Filtre değişimi ayar kalibrasyon 50 tl
9. 350 tl gibi de ıvır zıvır para harcadım
Sadece ve sadece sol egzost çıkışındaki lambda mı oksijen sensörüm arızalı çıktı ebay den dün gece 3 te sipariş verdim
Vs.Vs.Vs.Vs.
Herkese Fronterasıyla keyifli günler dilerim.Levent Balıkay Abime ve Cihan Otoya da teknik ve yedek parça desteklerinden dolayı teşekkürler...