mergen
Zirve
Herkese merhaba,
Yaklaşık 2 ay evvel Antalya'dan 174.000 km'de 2,8Td 1999 model Pajero satın aldım. Aracı birkaç yıl evvel İstanbul'da iken takip ediyordum ama müsait olmadığım için alamamıştık. Şimdi aracımı sattığımdan eski aracın parasının üzerine banka ve baba sponsorlarının parasını da ekleyince alabildim.
Ve dönüş yolunda Bilecek'te motor yaktım. ??? Nasıl oldu bu böyle demeyin çok kolay oldu. Özellikle daha sonrasında İlfer'de motor kapağını açtığımızda neden kolay olduğunu anladık ve tabiki pek çok kişinin kulaklarını çınlattık demeyeceğim katedral çanı çaldık. Ama boşuna elbette...
Anlaşılan her nedense motor bir şekilde açılmış ve korkunç bir şekilde toplanmış. Ellerini attıkları herşeyi de bozmuşlar. İlyas Usta'nın şekeri yükselse de istediğim şekilde yani kendi içine sinecek şekilde motoru topladı. Alt blok ve krank dışında neredeyse herşey orjinal parçalarla değişti. Şimdi saat gibi sesini dinliyoruz. Üstelik birde elimdeki TYT bodylift'i bu araçta uyguladık. Şimdi tekerlek boşlukları 33''e hazır vaziyette rodajın bitmesini bekliyor.
Halen gösterge gibi birkaç noktada elektriksel eksikler var ama zamanla tamamlayacağız.
Bu noktada aldığım 2 dersi sizle paylaşmak istiyorum.
1. Antalya'dan araba alma!!!
2. Mitsubishi'de İlfer'den vazgeçme!!!
Bunlar kesinlikle ve kesinlikle benim şahsi deneyim ve düşüncelerimdir. Kimse kendi hareketleri için bunları temel almak zorunda değildir veya bunları onaylamak zorunda da değildir. Polemik konusu yapmayalım diye yazıyorum.
Neyse genel olarak dolu bir araba. Yani 4x2, 4x4, orta kilit, arka kilit, otomatik vites... Çalışan bir klima ve elektrikli camların nasıl güzel birşey olduğunu unutmuştum. Malum bir önceki 1989 TYT LC olunca ;D Elbette eski aracım kadar kemikli bir yapıya sahip değil ama kesinlikle küçümsenmemesi gereken bir araç.
Çocuklu aileler için konforlu olması, geniş bagajı, 3. sıra koltuğu ve tabiki dizel olması büyük avantaj.
Offroad deneyimi için ise bir süre beklemesi gerekiyor.
Sabrınız için teşekkürler. Fotoğrafları en kısa sürede ekleyeceğim.
Yaklaşık 2 ay evvel Antalya'dan 174.000 km'de 2,8Td 1999 model Pajero satın aldım. Aracı birkaç yıl evvel İstanbul'da iken takip ediyordum ama müsait olmadığım için alamamıştık. Şimdi aracımı sattığımdan eski aracın parasının üzerine banka ve baba sponsorlarının parasını da ekleyince alabildim.
Ve dönüş yolunda Bilecek'te motor yaktım. ??? Nasıl oldu bu böyle demeyin çok kolay oldu. Özellikle daha sonrasında İlfer'de motor kapağını açtığımızda neden kolay olduğunu anladık ve tabiki pek çok kişinin kulaklarını çınlattık demeyeceğim katedral çanı çaldık. Ama boşuna elbette...
Anlaşılan her nedense motor bir şekilde açılmış ve korkunç bir şekilde toplanmış. Ellerini attıkları herşeyi de bozmuşlar. İlyas Usta'nın şekeri yükselse de istediğim şekilde yani kendi içine sinecek şekilde motoru topladı. Alt blok ve krank dışında neredeyse herşey orjinal parçalarla değişti. Şimdi saat gibi sesini dinliyoruz. Üstelik birde elimdeki TYT bodylift'i bu araçta uyguladık. Şimdi tekerlek boşlukları 33''e hazır vaziyette rodajın bitmesini bekliyor.
Halen gösterge gibi birkaç noktada elektriksel eksikler var ama zamanla tamamlayacağız.
Bu noktada aldığım 2 dersi sizle paylaşmak istiyorum.
1. Antalya'dan araba alma!!!
2. Mitsubishi'de İlfer'den vazgeçme!!!
Bunlar kesinlikle ve kesinlikle benim şahsi deneyim ve düşüncelerimdir. Kimse kendi hareketleri için bunları temel almak zorunda değildir veya bunları onaylamak zorunda da değildir. Polemik konusu yapmayalım diye yazıyorum.
Neyse genel olarak dolu bir araba. Yani 4x2, 4x4, orta kilit, arka kilit, otomatik vites... Çalışan bir klima ve elektrikli camların nasıl güzel birşey olduğunu unutmuştum. Malum bir önceki 1989 TYT LC olunca ;D Elbette eski aracım kadar kemikli bir yapıya sahip değil ama kesinlikle küçümsenmemesi gereken bir araç.
Çocuklu aileler için konforlu olması, geniş bagajı, 3. sıra koltuğu ve tabiki dizel olması büyük avantaj.
Offroad deneyimi için ise bir süre beklemesi gerekiyor.
Sabrınız için teşekkürler. Fotoğrafları en kısa sürede ekleyeceğim.