İsmet bey merhaba, mesajınızı görmüştüm lakin aracı görmeden. arızayı gözlemlemeden yapılacak yorumlar afaki olabileceği gibi sizin yapmış olduğunuz yorumda da (Ses geldiği gibi önce yağ kontrolü yapılması şart ,hata aracı hiç yürütmeden gerekirdi,masraf konusu bilemem en azından ses genelde rulman bozulmasından yapar ,yağsız kalma veya rulman ömrü tamamlama gibi,her halükarda rulman değişimi bile ustalık ve masraf sonuçta) görüleceği üzere sorunun tekerlek rulmanından olabileceğine yönelik bir anlam ve açıklama yok. Sizin ifade ettiğiniz rulman da ''Landscape''in bahsettiği difransiyelin içindeki mahruti rulmanı olabilir nihayetinde.Yorumlar daha açık ve işaret edilen parçayı/mekanizmayı belirtir nitelikte olursa ben de daha doğru ve isabetli konuyu anlardım sanırım.Teşekkürler...Ben sadece ''Kaan Sandallı''nın aracındaki sorunu kendi imkanları ile mi yoksa bir teknik eleman yardımı ile mi tespit ettiğini anlamak istemiştim...