Merhaba,Aracın dönüşüm sonrası ağırlığı ne kadar oldu acaba .TR de sıkıntı yok gibi tartı töleransları ile birlikte.Ancak EU turu düşüncesi ister istemez ağırlığı merak etmeme neden oluyor.
Araç için verilen ağırlık toleransları aslında sürekli kullanım için değil. Kullanım sırasında nadir olarak ortaya çıkacak fazla yüklemeleri tolere etmek için düzenlenmiş bir uygulama. Ilave olarak güvenlik zaafiyeti , motorun yıpranması ve fazla yakıt sarfiyatı gibi ek problemleriniz olacaktır.
Van araçlardan yapılan karavanlar da içinde yolculuk edecek kişi ve şahsi eşyalarının ağırlığı hariç aracın ağırlığını 3000kg sınırlarında oluşturmak önemli.
Yurt dışında karavan üreticilerinin yıllarca üzerinde çalıştığı konulardan bir tanesi aracın ağırlığını azaltmak. Gelişen teknoloji ile ortaya çıkan yeni donanım ilaveleri olsada , araştırdıkları yeni malzemeler ile araç ağırlığını belli sınırlar altında tutabiliyorlar.
Bu sebeple Türkiyede gördüğümüz gibi 200Lt su depoları , Araç tepesinde farklı uygulamalar, Enerji için çok sayıda akü ve panel kullanımı görülmüyor.
Türkiye de ise ülkenin ekonomik durumundan ortaya çıkan gezme tercihleri ve uygun kamp alanlarının olmaması nedeni ile bu ilave yükler fazlası ile ekleniyor.
EU bölgesinde kontrole denk gelirseniz fazla eşyalarınızı yolda bırakırsınız, ilave ceza ödemesi ile karşılaşırsınız.
Saygılar...
SM-N9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi