2008 Chevrolet Captiva Sport Dizel...

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan erolkan Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 58
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 39,709
Almadan önce ben expere soktum.Egerkı turbo arızası çıkarsa vay halinize
En büyük korkumda o maalesef Artık servisin yapacağı ekspertizin insafına kaldık.

Bunlarda direksiyon kutusu sorunu oluyordu. Zamaninda alacaktim, o esnada fark etmistim. Bir diger durum ise gurultulu dizel motor idi.
Dediğim gibi şanzıman ile alakalı sorunları bende duydum ama birebir kullanıcılardan konuyla ilgili herhangi olumsuz bir yanıt almadım.


Daha nice seyahatlere beraber, sorunsuz çıkmanız dileğimle, kullanıcı olarak bilgilendirmeniz için teşekkürler. Hafif arazi şartlarında kullanım ile birlikte sorunsuz 200 bin km'de bence yeterli bir referans.

Dediğiniz gibi arabanın periyodik bakımları çok önemli, düşük km'lerde alacak olsamda, bu gözler arabanın yağını değiştirmeden binlerce km yapanlar gördü, malesef. Tabii bu biraz da şans ve gösterdiğiniz servisin insafında bir durum.
 

Etiketler
Öncelikle selamlar aranıza yeni katıldım.Öncelikle Erolkan abi senin fikirlerine ve bilgisi olan diğer abilerin kardeşlerinde bilgilerine ihtiyacım var.
2008 Model Captiva almayı düşünüyorum. Fakat araç şu anda 290.xxx km de. Söylenenlere göre sorunsuz ve sıkıntısız. Merak ettiğim araç sorunsuz ve temiz olsa bile bu KM deki bir aracı almam ne kadar doğru olur ?
Km ömrü ne kadardır ? Nelere dikkat etmeliyim. Nacizane fikirlerinize ihtiyacım var İyi aksamlar dilerim.
 

Bence 290.000km ,bana göre fazla.Aracın geçmiş bakımları vs kayıt altındaysa bi ihtimal alırdım...Ama bu aracı sıfırdan alıp,bakımlarını kendim yaptırmış olsaydım bu kmde olsa bile rahatça binerdim


SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Tepkiler: KLL

Bence çıkabilecek en muhtemel sıkıntı Turbo olabilir..O yuzden Turbo değerlerinin iyi ölçülmesi gerekir,enjektorler,kızdırma bujısı vs gibi Motoru oluşturan parçaların ,ddolayısıyla motorun durumunun iyi bir kontrolu gerekir..

SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Alt takımı zaten 2.el araç aldıgımda hep elden geçirmişimdir.Önemli olan motor,şanzıman ve turbonun durumu...

SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 



Sonuç itibariyle şahsi fikrim..
İşten anlayan bi expere sokup,Çıkabilecek masrafların artısını eksisini hesaplayıp ona göre karar vermek gerekir...


SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 


Çok teşekkürlerimi sunar hayırlı aksamlar dilerim. Ben daha çok max 200.xxx km deki araçlara yöneleyim
 

Erol bey öncelikle güzel anlatımlarınız ve paylaştığınız deneyimler için teşekkür ederim.
İzninizle birkaç sorum olacak;
High paket ile Sport arasındaki fark nedir?
Bakım maliyetleri hakkında bilgi verebilirmisiniz
Periyodik bakım ağır bakım vs
 

Sport pakette hıgten extra olarak çift renklı derı koltuk var.Sanırım başkada fark yok...
Bakım malıyetlerı yağı vs kendınız alıp sanayıde ustaya değitirirsenız malıyet uygun.Ağır bakımı yaptırmadıgım ıcın o konuda bı yorum yapamıyorum
 

Merhabalar,
Bakımı yeni yaptırdım.
Triger seti(bosch marka set 490 lira, işçilik 400 lira), yağ (gm 5x30), antifiriz, yağ filtresi, mazot filtresi, hava filtresi, polen filtresi, rot ayarı 1400 lira tuttu.
 



araç alırken km olayı tam bir muamma haline geldi. 50 bim km'de bir yağı değişmiş belkide değişmemiş 150 bindeki aracı almak mı? yoksa her 10 binde bir bakımları hiç aksatılmamış 300 bin deki araç mı? bence ikincisi.