M.Alpdogan
Yeni Üye
- Mesajlar
- 3
- Tepkime Puanı
- 0
Merhaba, işime yaramayan hiç kullanmadığım bir ticari aracımla takas edecek bir L200 buldum. Ancak bazı endişelerim var 2007 model bu araç 2013-2017 yılına kadar yetkili servis bakımlı ve 288 bin km de iken bir anda 200 bin km ye düşürülmüş. 2020 yılında bir muayeneye girmemiş muhtemelen kaza yapmış. Sonuçta komple boya sağ ön direkte işlem , kaput ve sağ çamurlukta değişen - Benim için en avantajlı kısmı takas yapılması ve araç çok temiz ve yıpranmamış durması. Yükseltme kiti , Mt lastikleri dodik ve sepet i snokel i vs duruşu çok hosuma gitti .
Aşağıdaki sorularım için beni aydınlatırsanız çok sevinirim Off road ve küçük kamp işine girmek istiyorum
Aşağıdaki sorularım için beni aydınlatırsanız çok sevinirim Off road ve küçük kamp işine girmek istiyorum
- Araç 2007 model ruhsatında L200 Magnum 4x4 (Çift Kabinli) yazıyor. Magnum 2007-2015 arası üretilen kasa da da bir model ismi mi? Eski kasanın sasesine yeni bir kupa koymus olmasınlar Şase nosu şu şekilde başlıyor. MMBJNKB407D------
- Yine Ruhsatta cinsi Kamyonet (Kapalı Kasa) yazıyor. Ancak aracın arka bagaj kısmı açık ve sadece üstünde küçük bir sepet var. Bu muayenede sorun yaratır mı ?
- Kapalı Kasa olması sebebiyle orjinal kasasını indirip yerine crawler tarzı askeri bir kasa imal ettirsem dısarda sürekli gözüken cam vs. olmasa karavan maksatıyla kullanma sansım olur mu ?
- Bu tip araçlarda boya değişen çok dikkate alınır mı ? Kaplama hoşuma gidiyor. değerine + veya - olarak bir katkısı olur mu ?
- Aracın ruhsatında 70kw yazıyor. 115 beygire takabul ediyor bu kasada bu noormal mi ? 2.5 di-d 136 beygir gibide gidiyor. Eğer cidden araç 115 hp ise Yazılım ile 145 beygir oldugunu okudum bu sekilde bir yazılım yaptıran oldu mu ? Tecrubesinden faydalanmak isterim . Motor no su sekilde baslıyor: 4D56UCAK----
- Aracın ilk tescil tarihi 2012 bu sebeple muhtemelen gümrük girişli bu sebeple modelinin ve motor gücünün sehven yanlış olabileceğini düşünüyorum. Sizce böyle birşey mümkün mü ?