10-15 yildan fazladir hep yere yakin, sert suspansiyonlu, bol beygirli, az kapili, kimi zaman tavani olmayan hizli araclar kullandim. Artik cukurlari, tumsekleri ezberlemekten yoruldum. Kaskolarina, yedek parcalarina, bakimlarina, benzinlerine ve MTV'lerine esek yuku ile para vermekten de biktim. Bir sureligine de 4x4 denemek istedim. ilk tecrubem olacagi icin cok da para yatirmak istemedim.
Sonucunda alternatifler arasinda bana en mantikli gelen Mitsubishi L200'u sectim. Baktigim araclar icerisinde en temizi Antalya'da cikti. 70.000km'de kazasi boyasi olmayan servis bakimli, icinde ilk sigarayi benim ictigim bir arac. Hem de otomatik vites. 3'u bir arada 4x4, dizel, otomatik!
Satin aldigimdan bu yana gecen 4-5 gundur oldukca keyif aliyorum. Ekonomi, konfor...
Bu arada ARB Deluxe tampon, ARB alt koruma, Warn M8000 vinc siparis etmek uzereyim. Bir takim da MT lastik almak istiyorum, fakat uzerindeki 17" jantlari kullanmaktansa, 16" janta dusurup, lastik yanak genisligini artirarak konforu da bir miktar artirmak istiyorum. Sonrasinda makul bir suspansiyon sistemi degisi de yapabilirim. OldMan EMU'nun L200 icin tasarlanmis bir suspansiyon sistemi mevcut mesela...
Lastikte marka/model tercihimi "TireRack" sitesinde 3. sirada olan "Kumho Road Venture MT KL71"den yana kullanmak istiyorum.
Lastik ebatlari konusunda uzerinde bulunan orj. 17 jant icin hicbir fikrim yok. 16 icin, 265/75-16 sorunsuz kullanilir diyor bilen arkadaslar. Fakat 16" orjinal L200 jantinin kalinligi da 6". Bu kalinlikta lastigin uzerine giydirilmesi sonrasinda sorun yasar miyim bilemiyorum. Ya da 17" icin surtme yapmadan ve araci da fazla yormadan kullanilabilecek bir lastik ebadi tavsiye ederseniz kesinlikle degerlendiririm. Ornegin; 265/70R17 olur mu?
Soyle bir de pis foto paylasayim. Bu araba camursuz olmamali sanki
Hosbulduk arkadaslar...
Sonucunda alternatifler arasinda bana en mantikli gelen Mitsubishi L200'u sectim. Baktigim araclar icerisinde en temizi Antalya'da cikti. 70.000km'de kazasi boyasi olmayan servis bakimli, icinde ilk sigarayi benim ictigim bir arac. Hem de otomatik vites. 3'u bir arada 4x4, dizel, otomatik!
Satin aldigimdan bu yana gecen 4-5 gundur oldukca keyif aliyorum. Ekonomi, konfor...
Bu arada ARB Deluxe tampon, ARB alt koruma, Warn M8000 vinc siparis etmek uzereyim. Bir takim da MT lastik almak istiyorum, fakat uzerindeki 17" jantlari kullanmaktansa, 16" janta dusurup, lastik yanak genisligini artirarak konforu da bir miktar artirmak istiyorum. Sonrasinda makul bir suspansiyon sistemi degisi de yapabilirim. OldMan EMU'nun L200 icin tasarlanmis bir suspansiyon sistemi mevcut mesela...
Lastikte marka/model tercihimi "TireRack" sitesinde 3. sirada olan "Kumho Road Venture MT KL71"den yana kullanmak istiyorum.
Lastik ebatlari konusunda uzerinde bulunan orj. 17 jant icin hicbir fikrim yok. 16 icin, 265/75-16 sorunsuz kullanilir diyor bilen arkadaslar. Fakat 16" orjinal L200 jantinin kalinligi da 6". Bu kalinlikta lastigin uzerine giydirilmesi sonrasinda sorun yasar miyim bilemiyorum. Ya da 17" icin surtme yapmadan ve araci da fazla yormadan kullanilabilecek bir lastik ebadi tavsiye ederseniz kesinlikle degerlendiririm. Ornegin; 265/70R17 olur mu?
Soyle bir de pis foto paylasayim. Bu araba camursuz olmamali sanki
Hosbulduk arkadaslar...