yasakşehir07
Kamp III
Ynt: 2006 Grand Vitara XL-7 '2.0 TD Enjektör Kaynatma Sorunu + Çözümü..!
teşekürler vural bey.en kısa zamanda bakarım bakalım
teşekürler vural bey.en kısa zamanda bakarım bakalım
Sadece su turbonun pervanesi genişleterek cekisini artırmak istiyorum bunun hakkında yardımcı olsanız mükemmel olur birde 3000 devirde kitliyor bu nasıl çözülürYnt: 2006 Grand Vitara XL-7 '2.0 TD Enjektör Kaynatma Sorunu + Çözümü..!
Oğuz abi seni konuya vâkıf ve yıllarını vermiş birisi bildiğim için şu konuyu atlamış olmana üzüldüm.
Arabayı aldığından beri her çalışmanda hatırlatmak istedim.
Araç dünyasının bir numaralı kuralıdır: "don't fix it if it works." yani çalışıyorsa elleme,
Türkçesindede şöyle diyoruz. Kedi yavrusunu çok ellersen cır cır olur.
Bu hatırlatmadan sonra geçmiş olsun dileklerimi lütfen kabul et.
Yaklaşık bir yıl aynı araçtan kullandığımı hatırlatırım. Yapabileceğimiz bir şey olduğunda yardıma hazır olduğumu bil.
Dediğinizi Aydın DİKİM Zor Yollar programında denemişti. En iyi cevabı o verecektir. 3000 devirde kilitleme dediğiniz, gaz yemiyor olarak yorumlayabilir miyiz?Sadece su turbonun pervanesi genişleterek cekisini artırmak istiyorum bunun hakkında yardımcı olsanız mükemmel olur birde 3000 devirde kitliyor bu nasıl çözülür
Turbonun pervanesini genişleterek nasıl yapacağız çekiş artirmayi oğuz beyin YouTube videosunu izledim muthistiDediğinizi Aydın DİKİM Zor Yollar programında denemişti. En iyi cevabı o verecektir. 3000 devirde kilitleme dediğiniz, gaz yemiyor olarak yorumlayabilir miyiz?
enjektörleri bir müddet sonra içinde kaynama yaptığı ve cıkarma güçlüğü cekildiği tüm dünyada gözlemlenmiştir..
pejonun 406 2.0 hdi ve 2.2 motorunun karışımı ilğinç bir motoru vardır ..307 2.0 hdi de kullanılan parcalarda mevcut üstünde
citroen C5 pejo expert vs..de aynı motor kullanılmış..
suzuki grand vitarada kaput üstü intercoolerden aşagıya su sızması sonuçu enjektörleri pas içinde bırakıyor..aynı otor diger araclarda o kadar sorun cıkarmıyor..
işin dogrusu benzinli araclara her 2 bakımda 20 binde buji degişilir ülkemizde heleki tüplüyse..bu aractada enjektörü söküp yaglayıp geri takmak en doğrusudur..sökülüncede testi bakımı ayarı yapıldığı müddetcede sorun cıkarmaz..
gecenlerde forumu gezerken gözüme carpmıştı şimdi ise aradım taradım konuyu bulamadım enjektör sorunu var bu aracı almayın cok kötü vs baş agrıtıyor türünden yazılar gözüme ilişmişti..
fiyatlarından başlayıp en kötü olabilecek sonuça kadar bilği vereyim lazım olan bilğilensin..fikri olmayan atış yapmasın..
>istikamet avcılar kulubü..
enjektörleri cıkarmak isterken motor kapagını telef eden ve kapak peşine düşen cok..
2.2 hdi enjektörü kullanıyor.yenisi 200 E. revizyonlusu 100 E. temizlik ve ayar üçreti : ? bilğim yok..,,cıkmacıda eski hurdası 1000 tl.
v40 kodlu 4 kelebekli psa kapak ..pejo cıkmacısında 1000 tl cıvarı ,,suzuki cıkmacısında parcacısında suzuki ismi ile arandığında rakam
>3000 tl lere dayanıyor..
kasaplara motor elletenler bu motoru tanımayanlar bunu hep yapıp başınıza bunları sarabilir..
>> Sealey VS2005 << gogıla bunu yapıştırıp görselde ve vebde taratın bulacaksınız.
.http://www.lawson-his.co.uk/sealey/product.php?product=140452
enjektör sökme aparatı bu yada bunun gibi bir şey olmadan >>> s ö k ü l e m e z ..
piston numaraları dedriyajın ordan arkadan başlar öne doğru 4-3-2-1 ,,diye gelir..>> 1 numara en öndedir o intercooler altında kalmadığından fazla sorun cıkarmıyor..digerleri fena su altında kalıyor..vede paslanıp yapışıyor..
peki be nasıl cıkıyor diyenede..>>
Video: http://www.youtube.com/watch?v=CjCm79dg5EM
Video: http://www.youtube.com/watch?v=Ro3LvccWwRw
Video: http://www.youtube.com/watch?v=UIKupfYKnO0
Video: http://www.youtube.com/watch?v=pEh9tgi68Rk
Video: http://www.youtube.com/watch?v=YibdN4Ynkfo
1 haftadır pas ilacı + fren hidroliği içinde yüzüyorlar sadece 4 numarayı normal şartlarda dışarı alabildim..di