2004 model 2.4 Outlander sahibiyim.
Bu araç hakkında güncel bilgi bulunmuyor. Son dönemde farkedilen bir araç ve bilgi sahibi olmak isteyenler için bir başlık açmayı uygun buldum
Genelde ilk sorulan yakıttır.
Net cevap; Şehiriçi klima açık ve araçta 4 kişi varken 14.2 lt yakıyor.(LPG) Aracın benzin verisi ise fabrika verisiyle aynı. 12 lt yakar.
Şehirler arası ise durum çok farklı değil. Ancak kampci olduğumdan mütevellit araba ağzına dek dolu 13.5 litre yakar ve klima yine açık.
Yedek parçası pahalı mı?
Açıkçası umrumda değil çünkü kolayca arıza yapmayan bir araç. Periyodik bakımını da 2018 Ocak ayında 400 TL ye yaptım. Polen filtresi ve yağ filtresi zaten piyasa da standarta yakın.
Araç zincirli mi kayışlı mı? Triger seti kayışlı.
Bu araçlar Honda da VTEC denen sisteme sahip olan Mivec motorlar. Aynı tarz motor. Kayış 160 TL ile 230 TL arasında kalite kalite değişiyor. Ortalama 200 TL. Ustalik ücreti de size bağlı tabi.
Off road aracı mi?
Hayır. Daha önceden 95 GC 5.2 California modeline sahip biri olarak rahatlıkla konuşabilirim. Outlander bir off road aracı değil. Hafif arazi ve buzda güvenli. Yere uzak olması da şehir içinde dahi bana avantaj sağlıyor. Dif kilitli olmayan bir araçla off road yapmak ancak kendini kandirmaktir. Günümüzde Hyundai , Kia , Chevrolet in güncel modelleri ile off road yapmaya kalkisanlara tek diyeceğim off road yapmadıkları. Hafif eğlence de oldukları.
Outlander in eksisi var mı?
Var. Bir kere 2.4 160 HP bir araca göre hantal. Ancak 3000 devre dek. Sonrasında ise kukreyerek gidiyor. Sanırım yakıt ekonomisi düşünülmüş . Ama bence eksi.
Çok zorlandığıniz da arkayi hafif savurur. Bu da SUV tipli araçların genel sorunu ama Outlander da bu mevcut.
Alt tıkırtı.
Genel de forumlarda şikayet edilen bir konudur .Kasiste önden tıkırtı gelir. Yenilersiniz ama devam eder. Zamanında ki Tempra'nin sorunu gibi. Gidişe - güvenliğe etkisi yok. Ama o ses var. 1 yıl boyunca o sesi duymak istemiyorsanız masrafiniz 250 TL.
Artıları neler?
Bir kere motor sesi bu model bir araca göre yok. Lastik seçimini doğru yaparsanız yumuşacık bir yolculuk yaparsınız.
Kriteriniz genişlik, güvenlik ise Outlander bir f/p aracıdır. En büyük rakibi Forester'in usta bulma ve yedek parça fiyatını dikkate alırsanız Outlander Türkiye için daha uygun araçtır .
Neden 2.4?
2.0 MT modeli performans aracıdır . Evo motoruna sahiptir .5000 km de bir bakıma girer LPG de en az 16 litre yakar. Otomatik yoktur.
2.0 düz model 2.4 ile aynı yakar .Otomatik yoktur. 2.4 ün dezavantajı vergidir .Yıllık yakıt parası farkı ile neredeyse amorti eder. 2.4 daha uzun ömürlüdür 2.0 a gore. Bu da malumdur. Ne kadar büyük hacim o kadar uzun ömür. Her araç için geçerlidir .
Merak edilen olursa yazın cevaplarim.
Bu araç hakkında güncel bilgi bulunmuyor. Son dönemde farkedilen bir araç ve bilgi sahibi olmak isteyenler için bir başlık açmayı uygun buldum
Genelde ilk sorulan yakıttır.
Net cevap; Şehiriçi klima açık ve araçta 4 kişi varken 14.2 lt yakıyor.(LPG) Aracın benzin verisi ise fabrika verisiyle aynı. 12 lt yakar.
Şehirler arası ise durum çok farklı değil. Ancak kampci olduğumdan mütevellit araba ağzına dek dolu 13.5 litre yakar ve klima yine açık.
Yedek parçası pahalı mı?
Açıkçası umrumda değil çünkü kolayca arıza yapmayan bir araç. Periyodik bakımını da 2018 Ocak ayında 400 TL ye yaptım. Polen filtresi ve yağ filtresi zaten piyasa da standarta yakın.
Araç zincirli mi kayışlı mı? Triger seti kayışlı.
Bu araçlar Honda da VTEC denen sisteme sahip olan Mivec motorlar. Aynı tarz motor. Kayış 160 TL ile 230 TL arasında kalite kalite değişiyor. Ortalama 200 TL. Ustalik ücreti de size bağlı tabi.
Off road aracı mi?
Hayır. Daha önceden 95 GC 5.2 California modeline sahip biri olarak rahatlıkla konuşabilirim. Outlander bir off road aracı değil. Hafif arazi ve buzda güvenli. Yere uzak olması da şehir içinde dahi bana avantaj sağlıyor. Dif kilitli olmayan bir araçla off road yapmak ancak kendini kandirmaktir. Günümüzde Hyundai , Kia , Chevrolet in güncel modelleri ile off road yapmaya kalkisanlara tek diyeceğim off road yapmadıkları. Hafif eğlence de oldukları.
Outlander in eksisi var mı?
Var. Bir kere 2.4 160 HP bir araca göre hantal. Ancak 3000 devre dek. Sonrasında ise kukreyerek gidiyor. Sanırım yakıt ekonomisi düşünülmüş . Ama bence eksi.
Çok zorlandığıniz da arkayi hafif savurur. Bu da SUV tipli araçların genel sorunu ama Outlander da bu mevcut.
Alt tıkırtı.
Genel de forumlarda şikayet edilen bir konudur .Kasiste önden tıkırtı gelir. Yenilersiniz ama devam eder. Zamanında ki Tempra'nin sorunu gibi. Gidişe - güvenliğe etkisi yok. Ama o ses var. 1 yıl boyunca o sesi duymak istemiyorsanız masrafiniz 250 TL.
Artıları neler?
Bir kere motor sesi bu model bir araca göre yok. Lastik seçimini doğru yaparsanız yumuşacık bir yolculuk yaparsınız.
Kriteriniz genişlik, güvenlik ise Outlander bir f/p aracıdır. En büyük rakibi Forester'in usta bulma ve yedek parça fiyatını dikkate alırsanız Outlander Türkiye için daha uygun araçtır .
Neden 2.4?
2.0 MT modeli performans aracıdır . Evo motoruna sahiptir .5000 km de bir bakıma girer LPG de en az 16 litre yakar. Otomatik yoktur.
2.0 düz model 2.4 ile aynı yakar .Otomatik yoktur. 2.4 ün dezavantajı vergidir .Yıllık yakıt parası farkı ile neredeyse amorti eder. 2.4 daha uzun ömürlüdür 2.0 a gore. Bu da malumdur. Ne kadar büyük hacim o kadar uzun ömür. Her araç için geçerlidir .
Merak edilen olursa yazın cevaplarim.