Kürşat42
Yeni Üye
- Mesajlar
- 1
- Tepkime Puanı
- 1
Merhabalar,
3 yıldır kullandığım 320.000 km aracım son 6 aydır önce sadece sabahları çalışmama (Sadece balata spreyi ile çalışıyordu) sonrasında sürekli zaman ayrımı olmaksızın aracı balata spreyi ile çalıştırabiliyordum. Bu süreçte 3-4 ayrı ustaya gittim. Araç en az 10 defa bilgisayara bağlandı farklı ustalarda. Filtre, Filtre valfi, çek valf, krank sensörü, eksantrik sensörü soketi, yakıt hortumları, maf sensörü, o-ring lerin yenilenmesi-değişimi vs. vs. çok şeyler denendi ancak çözüm olmadı.
En son gittiğim usta (pompa tamircisi) aracı bilgisayara bağladığında diğer ustaların yapmadığı şekilde araca marş yaptırdı ve anlık yakıt miktarını görünce direkt olarak yakıt başınç valfini değiştirdi. Ve bütün sorunlar çözüldü. Şu an soğuk hava sıcak hava , gece-gündüz ayrımı kalmadan araç sorunsuz çalışıyor.
Bilginize ....
3 yıldır kullandığım 320.000 km aracım son 6 aydır önce sadece sabahları çalışmama (Sadece balata spreyi ile çalışıyordu) sonrasında sürekli zaman ayrımı olmaksızın aracı balata spreyi ile çalıştırabiliyordum. Bu süreçte 3-4 ayrı ustaya gittim. Araç en az 10 defa bilgisayara bağlandı farklı ustalarda. Filtre, Filtre valfi, çek valf, krank sensörü, eksantrik sensörü soketi, yakıt hortumları, maf sensörü, o-ring lerin yenilenmesi-değişimi vs. vs. çok şeyler denendi ancak çözüm olmadı.
En son gittiğim usta (pompa tamircisi) aracı bilgisayara bağladığında diğer ustaların yapmadığı şekilde araca marş yaptırdı ve anlık yakıt miktarını görünce direkt olarak yakıt başınç valfini değiştirdi. Ve bütün sorunlar çözüldü. Şu an soğuk hava sıcak hava , gece-gündüz ayrımı kalmadan araç sorunsuz çalışıyor.
Bilginize ....

