Bro stop güzel olmuş , sprey boyada tamamda çelik macunla tamponu normal formuna döndürmedinmi zor bir iş değil o , kabaca sür kuruyunca kalım zımparayla kabasını al sıfırlanmaya yakın 2000 zımpara suyla birlikte kaymak gibi çıkar
Bro stop güzel olmuş , sprey boyada tamamda çelik macunla tamponu normal formuna döndürmedinmi zor bir iş değil o , kabaca sür kuruyunca kalım zımparayla kabasını al sıfırlanmaya yakın 2000 zımpara suyla birlikte kaymak gibi çıkar
Benim kafadansın. Dönüp dolaşıp bu araca yapışmamın en büyük sebeplerinden biri tüp konusu. Dizel olması beni huzurlu kılıyor. Tüp sanki her an patlayacak gibi geliyor bana. Bir de benzinlikte gaz alıyorlarken şamandıralarından mı ne bir ses gelio. Resmen bir yere saklanasım geliyor.
Benim kafadansın. Dönüp dolaşıp bu araca yapışmamın en büyük sebeplerinden biri tüp konusu. Dizel olması beni huzurlu kılıyor. Tüp sanki her an patlayacak gibi geliyor bana. Bir de benzinlikte gaz alıyorlarken şamandıralarından mı ne bir ses gelio. Resmen bir yere saklanasım geliyor.
Arkadaşlar öncelikle birkaç postum kronolojik olarak sırasız olacak, hepsi birbirinden bağımsız konular. ilk olarak aracımın son halini paylaşmak istiyorum sizlerle. Herşeye rağmen ve her sorunun üstesinden gelerek araç saat gibi işlemekte ve son hali de tam istediğim gibi görünümdedir. Aklımda görsel olarak bi moonvisor kaldı. Moonvisorü de muhtemelen bu baharda takarım.
Arkadaşlar öncelikle birkaç postum kronolojik olarak sırasız olacak, hepsi birbirinden bağımsız konular. ilk olarak aracımın son halini paylaşmak istiyorum sizlerle. Herşeye rağmen ve her sorunun üstesinden gelerek araç saat gibi işlemekte ve son hali de tam istediğim gibi görünümdedir. Aklımda görsel olarak bi moonvisor kaldı. Moonvisorü de muhtemelen bu baharda takarım.
ama işte bu jenerasyondaki tüm V6 ve V8 chrysler motorlarında üst kapakta LPG kaynaklı problem oluyor yaklaşık 100 bin km içinde. yani 100 bin km sonra 10 bin tl nizin olması lazım.
Teşekkürler hocam. Büyükleri de vardı aldığım yerde. Fakat bunlar nedense daha hoşuma gitti. Alternatif olarak ilerde değiştirirsem bir büyüğünü deneyeceğim.
Hayirli olsun aracin goruntusu cok degismis..Bu 2" yukseltleyi biraz anlatabilirmisin aracin konforu yol tutusu cok etkilendimi? Yukeltme icin aracin nelerini degisip oynama yapiyorlar..birde neye mal oldu..tesekkurler..
Liberty de iki kasa var. Bir tanesi 2008-2012 arası (KK) kare kasa Liberty. KK Kasa olanlar 2.8 CRD Limited ve dizel. Diğer Liberty kasa ise KJ kasa yuvarlak farlı olanlar. Onlar 3.7 benzinli. İki kasaya da ayrı ayrı bakmanız lazım. Benimkisi 2.8 CRD Limited. Ancak bular Türkiyede Liberty olarak geçmiyor Cherokee olarak biliniyor.