Herkese merhaba, özenle yaptığım disco 2 td5 imi sattıktan sonra aynı arazi kabiliyetini beklemediğim ama daha atik, konforlu ve td5e nazaran az ilgi isteyen 2.7 crd mi uzun araştırmalar sonrası geçen cuma itibari ile aldım. Araç minik birkaç kazaya karışmak dışında temiz geçmişli sorunsuz, boyasız ve darbesiz bir araç. Hatasız da denebilir.
Ön takım ve motor biraz bakım istiyordu ustama onları yaptırdıktan sonra bir de jantları siyaha boyattım şimdi araç üzerinde oynanmaya hazır. Ufak oynamalar yapıp arazi kabiliyetini biraz daha artırmak istiyorum.
Sizlere öncelikli birkaç sorum var;
1. Araçta kullanma kılavuzu yoktu merak ettiğim bazı şeyler var. Nette de hiçbir yerde bulamadım kılavuz. Bana bu araç için veya muadili için bir link atabilirmisiniz.
2. Motorun üstündeki plastik kapak yok bu araçta geçen 14 senede bir şekilde kayıplara karışmış. Ankara yıldız sanayi sitesini alt üst ettim bulamadım bulabileceğim başka bir yer var mı?
3. (Lütfen sadece tecrübe etmişler cevaplasın bu soruyu) BF lerin 17inch lerinin fiyatları uçmuş durumda bana bu araç için 17inch A/T sürtmeyecek ebat ve marka/model önerebilirmisiniz. TD5 te 16 inch vardı lastikler 17 ye göre bedavaymış valla. Bir sıkıntım da bu aracın bijon aralıklarında 5x127. Bu ölçüye uygun güzel jant pek yok. Açıkcası janta da şu anda pek para vermek istemiyorum.
4. Aracın başlangıç fotoları aşağıdadır. Expeditation için önerileriniz var ise link, foto, yazı vs atabilirseniz çok mutlu olurum.
aracınız hayırlı olsun, kazasız, belasız ve arızasız günler dilerim
245/70/17 sürtse bile çok çok az bir sürtme yapar, sıkıntı çıkarmaz.
kapak için ikitelli atatürk oto sanayi de Temiz oto jeep çıkmaları satar, onları bir arayın.
aracınız hayırlı olsun, kazasız, belasız ve arızasız günler dilerim
245/70/17 sürtse bile çok çok az bir sürtme yapar, sıkıntı çıkarmaz.
kapak için ikitelli atatürk oto sanayi de Temiz oto jeep çıkmaları satar, onları bir arayın.
ben iron rock kit ile 4" yükselttim.
tabi ki öncei ve sonrası arasında çok fark var. konfor kalmadı mesela, çok sertleşti araba.
bence biraz standart keyfini çıkarın, yükseltmeden önce de tekrar yazın konuşuruz.
ama benim tavsiyem önce get ile yükseltin ve bir bakın, hoşunuza giderse devam. get ile de sürüş dinamikleri orijinale göre azalacaktır, sonuçta aracın statik yapısını değiştiriyorsunuz.
ben iron rock kit ile 4" yükselttim.
tabi ki öncei ve sonrası arasında çok fark var. konfor kalmadı mesela, çok sertleşti araba.
bence biraz standart keyfini çıkarın, yükseltmeden önce de tekrar yazın konuşuruz.
ama benim tavsiyem önce get ile yükseltin ve bir bakın, hoşunuza giderse devam. get ile de sürüş dinamikleri orijinale göre azalacaktır, sonuçta aracın statik yapısını değiştiriyorsunuz.
go runtu nasilda degismi di mi?
simdi cok daha iyi duruyor. Hemen bir spacer bir zaman sonra da 2" get
Son olarak ufak ama onemli iki tavsiye;
araci kapatmadan en az 10 sn rolantide bekleyin, turbo omrunu uzatir.
İkinci olarak da ozellikle de yokusta araci park aalmadan once n ye alin el frenini cekin, ayaginizi feenden cekin ve boslugu alin kayma yok ise sonra p ye alip kapatin. Bu da sanzimani korur. WJ lerin el freni cok iyi tutmaz zaten, yuku sanzimana bindirmeye gerek yok.
go runtu nasilda degismi di mi?
simdi cok daha iyi duruyor. Hemen bir spacer bir zaman sonra da 2" get
Son olarak ufak ama onemli iki tavsiye;
araci kapatmadan en az 10 sn rolantide bekleyin, turbo omrunu uzatir.
İkinci olarak da ozellikle de yokusta araci park aalmadan once n ye alin el frenini cekin, ayaginizi feenden cekin ve boslugu alin kayma yok ise sonra p ye alip kapatin. Bu da sanzimani korur. WJ lerin el freni cok iyi tutmaz zaten, yuku sanzimana bindirmeye gerek yok.